automoto.ee foorumid

Täisversioon: kas tasub osta M2141
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Pakutakse 6 tuhandega, VAZ 1600 mootoriga. Et kas see auto laguneb ohtrasti või kõlbab sõita ka?
Kuidas bentsukulu sel on?
bensiini v6tab vast nagu zigulli mootor ikka.
Minul on see auto ära proovitud.Ei taha kedagi solvata,aga sel autol oli ainult väga hea käigukangi nupp.Auto roostetab,laguneb ja juppe pole eriti saada.Plastmassi kägina saatel ei olnud sõidumugavusel vigagi.Muidugi oli minu auto juba läbi aetud.Hinnavahegi kuuekordne.6tonni eest peaks ehk parema saama.
noh, selle eest saab midagi väga vana...mõtlesin, et mosse nagu uuem...94a. masin ja sigulli juppe peaks ju ka nagu liikuma.
Zigulli juppe läheb selle mosse juures väga vähe vaja. Ainult mootoril. Ülejäänud osad on ainult 2141 omad.
ei soovita,sest euroliidus hakatakse mosse pärast norima hiigelmakse,ja bensu võtab ka sellist mida meil väga vähe liigub osta parem LADA või GOLF aga ise tead paremini
Kuvalda, maksudeni on veel aega.

2141 suurim mure on rooste. Kere ja tehnika peab olema väga hea, et sellega sõita. Aastaarv ei mängi siin rolli.

Rusikareegel on ka see, et pool odava auto hinnast peab olema ka remondiks varus. Siis jõuad vahetada nii õlid/filtrid/rihmad kui ka muud esmased kulumaterjalid. Lisaks veel ümberegistreerimine.

Asp
matab vabatahtlikult Golfi tuhandeid
Nonii, käidud vaatamas ja sõitmas - 92 a. masin,viimased 2a. seisnud. Hinnaks 2 tuhat, omanik müüb, kuna puusaoperatsiooni komplikatsioonid ei lase enam sõita.
Kere enam-vähem, mõnes kohas roostetäpid, aga auke pole. Mootor on 1.5 mosse ikka...spido ei töödanud, aku tühi või pekkis, bentsu ei võta eriti, juhiukse klaas on lahti (kukub alla), sidur oli ka väga imelik, mega pika käiguga ja võttis hästi ülevalt nii et jalg konksus.
Mootor käivitus enam-vähem kohe, kui bensiini oli üles pumbanud, töötas ühtlaselt, ei kolisenud, päris vaikne auto oli. Minek oli ka enam-vähem. Pidurid nagu olid korras, kuigi pidurdamisel kiskus vasakule kergelt.
Mul on ikka veel kange himu see auto ära osta
...??
vootele Kirjutas:Mul on ikka veel kange himu see auto ära osta
...??

No aga lase käia siis. Kaotada pole ju midagi peale väikse summa raha.

p@kah.tuhanded.golfi Wink
Palun ära osta Moskvich 2141-te. Sinu närvidele ja renomeele kasulikum on see raha endale alles jätta kui aga on plaanis rahast lihtsalt lahti saada, siis minu arve asub Hansapangas.
Ise olen sellise auto põrandast läbi kukkunud kolm aastat peale tehasest väljumist, seega veel kord, palun ära osta seda. Las senine omanik käitleb oma jäätmeid ise!

metsikpuuma

Üldiselt hea auto, ise liigun sellisega 2 aastat, ostsin 7 eest ainult rehvid olid juba ise 4 tonni väärt, kere on super, pole ise rohkém nii tugevat näinud, jutu järgi vist olen 3 omanik. 1 oli vist täis kerevahetuse teha lasknud, roostet väga vähe aga mootor on nõrk, 1,5l tunne nagu ameeriklasega linnas vähemalt 15l 100le
maanteel saab vist 7 hakkama. hea odav auto--kui kere on tugev!!!!!!!!
Sai lõpuks siis asjal järel käidud Saaremaal, 2 tonni eest ostsin, kaasa sain teise käigukasti, teise mootori, 3 karbussi, 4 tagavara ratast jpm. Olen nüüd seda veidi ka kõpitsenud - ega päris vigadeta polnud. Juhipoolse ukse klaas kukkus alla - tuli välja, et tross oli ukse sees maha jooksnud, kuna mehhanism oli kõveraks läinud. Parandatud. Kerel ikka tegemist oli ka, eriti läbi olid esiuste alumised ääred, kuid lävekarbid olid minu üllatuseks täiesti roosteta. Ukse ääri lappisin spets klaasriide ja möginaga ja pahteldasin pärast üle. spido tross on puruks, selle otsingu käivad, kojamehed peab uued ostma ja aku oli päris kutu. Aga masin liigub, minekut muidugi eriti ei ole, mootor nõrk sellise kolaka kohta. Pidurid täitsa OK, isegi käsipidur töötab korralikult.

metsikpuuma

kui tagasilla kinnitused tugevad on, on hea, (nõrgim lüli)
spido trossi võin vaadata, äkki leiab, aga tundub et enam-vähem auto said!
2141 on Vene aja lõpu toodangust ideeliselt vast isegi õnnestunuim masin.Muidugi,412 mootor jääb lahjaks ning rooste sööb ikka väga usinalt.Nelja,viie aastaga võttis roosteuss sageli karbid ning tiivaääred korralikult läbi (olen kõrvalt mõne sellise masina elu näinud).Üks viga,mida veel kuulnud olen-esipoolteljed ja seda ümbritsevad detailid.
nüüd kui mrali seda mainis - tuleb meelde üks juhtum kui kruusateel pärast üht pikka lamedat suure kiirusega sõidetavat kurvi oli vasak pooltelg käigukastist lahkunudBig Grin aga seda oli ka sama lihtne sinna jälle tagasi lükata, nii et pole hulluWink

võibolla oli mingi konkreetse eksemplari omapära, ei tea.

muidu mulle too auto meeldis. sisemuse kvaliteet on küll halb, nagiseb ja koliseb. aga midagi eriti ära ei kukkunud. kere on tõesti roostemaias aga seda saab ära hoida korraliku roosteprofülaktikaga. just üleeile nägin ühe vanapapi üliilusat \"Alekot\"Smile

ruumi on see- eest autos ikka väga palju, suur pakiruumiluuk muudab ka laadimise lihtsaks. tagaistmete kokkupanemise järel on nagu väike kaubaauto. ja sõiduomadused libedal on samuti tublisti üle keskmise tänu eespool esisilda pikkupidi asetsevale mootorile, mis esiotsa raskeks muudab. mõnes olukorras on see muidugi halb. peab õppima tõsise alajuhitavusega arvestama.

kui kellelgi mõni väga heas korras esindaja üle on, võib teada anda.
kusjuures Autolehes ilmunud arvustuses oli sõiduomaduste kohta öeldud, et käitub peaaegu neutraalselt ja on tunduvalt vähem alajuhitav kui samara
???
vot samara kohta ei tea ma küll öelda aga sellele \"neutraalsusele\" vaidleksin julgelt vastu.
Teema küll ürgvana kuid südamelähedane.
Olen 2141-dega u 7 aastat toimetanud ja 4 eksemplari omanud, milledest paar veel igapäevases käigus.
Kui kere pole hõredaks roostetanud, siis nokitsemiseks väärt algmaterjal.
41 rooste peapõhjus on seest haljad karbid-talad ja kui tugevat roostetõrjet pole tehtud, siis max 10-e aasta pärast on kerest vaid mälestus.
Algul läheb läbi pepupool ja siis eespoolne osa koos ustega järgi.

Masina plussideks on 4WD-le lähedane läbivus, lihtne ja tugev veermik, mahukas kere ja ökonoomsus. Sõltuvalt eksemplarist on keskmine kulu mu omadel olnud (suvi, talv, linn, maa, lühike, pikk ots) u 7-9 l 100km.
Maanteel stabiilne ja hoiab suunda. Head esituled.
Loen plussiks ka tema disaini!
Puudused: Pisut vähe HJ ja võimendita raske rool paigal ning pehmel maal. Vajadus tegeleda intensiivselt roostetõrjega nii pealt kui altpoolt. Kummidetailide ja ka muude varuosade madal kvaliteet. Nõrk kojameeste mootor, sisemuse nagin ja viimistluse kehv teostus. Nõuab madalatel käikudel oskuslikkku tegutsemist käigukangiga, eriti külmalt, et käiguvahetus oleks kerge ja sujuv.
Tegelikult on tüüpvigu veelgi, ei hakka neid kõiki siin lahkama...
Olles kasutanud, siis ainus hea mälestus, (peale 08-t) oli see, et tagaaken ja luuk püsisid alati puhtad. 08 korjas kruusateel hetkega läbipaistmatu kihi.
teine mida kindlasti mäletan, oli mõttetu 5. käik. mossemootoriga isendil oli jõudu nii vähe, et 5. ga vedada ei jõudnud. kui auto tühi ja mootor viimase peal timmis, siis ~120-ga sai sõita natuke aega, siis hakkas kiirus kukkuma. 4.ga jooksis 160+.
5 käik on kiire tõesti, aga sõita saab sellega küll. Pöördeid ei maksa alla 2000-e siis lasta (kiirust alla 85-e) ja lapatsit mitte põhjas pidada (lähvad saaled). Tasasel maal läheb isegi zubrjonokiga 5-ga normaalselt edasi...
Kiiruse kohapealt lisaks oma tähelepanekuna, et 5-ga on parim kiirus 100, siis mootor veel veab normaalselt. Üle saja läheb õhutakistus liiga suureks ja tõepoolest u 125 on 5-ga lõppkiirus. Alla saja (alla u 2300-2500-a pöörde) langeb mootori moment kiiresti.
Poriseks ei lähe 2141 üldse...võib sõita aastaid autot pesemata, kui just teise sabas ei sõida...
Lehti: 1 2 3