automoto.ee foorumid

Täisversioon: mis on saanud esimestest tartu scaniatest?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Numbrimärgi tähed on siis küll kahtlased. Kas üks oli ISA diisel ja teine EMA bensiin. Tahaks uskuda, et kuidagi on nad seotud Pere Leivaga. Võimalik on isegi pooleli jäänud reklaamileping???
Kurb ,et nende hind nii kirwes on.Mõistliku hinna eest soetaks ehk mõne kobedama ära.Teeks nii mõnelegi foorumlasele headmeelt.Aga eks näis.Teeks lõpuks ikkagi oma kunagise unistuse teoks,ostaks omale linnaliinibussi ja teeks sinna omale elamise.
Täna tulid mulle Tln-Trt mnt.-l Adavere juures vastu viis L113CLB Scanni - 600TCN, 770TCR, 945TCR, 949ISA, 813TCS. Numbrite järgi endised Connex Tartu bussid ning kuskilt teisest teemast võis näha, et lähevad TAK-i. Tartu uuele vedajale GoBus-le nii vanad (1997-98) bussid ilmselt ei kõlvanud, kuigi YTRA andmeil on 600TCN ning veel 161TCO paar kuud GoBus-i hingekirjas olnud. Samas aga 600TBR (1995) jääb kirjade järgi Tartusse.
XTA Kirjutas:Täna tulid mulle Tln-Trt mnt.-l Adavere juures vastu viis L113CLB Scanni - 600TCN, 770TCR, 945TCR, 949ISA, 813TCS. Numbrite järgi endised Connex Tartu bussid ning kuskilt teisest teemast võis näha, et lähevad TAK-i. Tartu uuele vedajale GoBus-le nii vanad (1997-98) bussid ilmselt ei kõlvanud, kuigi YTRA andmeil on 600TCN ning veel 161TCO paar kuud GoBus-i hingekirjas olnud. Samas aga 600TBR (1995) jääb kirjade järgi Tartusse.
GoBusile kõlbavad vanad küll. 6 vanemat Duplet võeti ära, uuemad jäid TAKile. Üleüldse on seal Tartus põhimass linnabusse aastaist 94-96.
XTA Kirjutas:Täna tulid mulle Tln-Trt mnt.-l Adavere juures vastu viis L113CLB Scanni -
Ka minule tulid nad täna Adavere juures vastu. Üllatav kokkusattumus. See andis hea võimaluse Tallinnas pildistajad välja tellida
XTA Kirjutas:Täna tulid mulle Tln-Trt mnt.-l Adavere juures vastu viis L113CLB Scanni - 600TCN, 770TCR, 945TCR, 949ISA, 813TCS. Numbrite järgi endised Connex Tartu bussid ning kuskilt teisest teemast võis näha, et lähevad TAK-i. Tartu uuele vedajale GoBus-le nii vanad (1997-98) bussid ilmselt ei kõlvanud, kuigi YTRA andmeil on 600TCN ning veel 161TCO paar kuud GoBus-i hingekirjas olnud. Samas aga 600TBR (1995) jääb kirjade järgi Tartusse.
600TCN(109)-381TAK(2381)
770TCR(111)veel 70(gar.nr.)?!?-kas või Pärnu või Rakvere)-3.VKO
945TCR(112)-380TAK(2380)
949ISA(106)-3.VKO
813TCS(113)-497TAK(1497)
sasstak Kirjutas:600TCN(109)-381TAK(2381)
770TCR(111)veel 70(gar.nr.)?!?-kas või Pärnu või Rakvere)-3.VKO
945TCR(112)-380TAK(2380)
949ISA(106)-3.VKO
813TCS(113)-497TAK(1497)
kas 600TCU(114) mitte 1497 ei ole?
See 70 oli GoBusi number. Lühikest aega oli buss GoBusi käes rendil.
mustninja Kirjutas:
sasstak Kirjutas:600TCN(109)-381TAK(2381)
770TCR(111)veel 70(gar.nr.)?!?-kas või Pärnu või Rakvere)-3.VKO
945TCR(112)-380TAK(2380)
949ISA(106)-3.VKO
813TCS(113)-497TAK(1497)
kas 600TCU(114) mitte 1497 ei ole?
See 70 oli GoBusi number. Lühikest aega oli buss GoBusi käes rendil.
70 oli 770TCR(111)!!! Veel oli 128TAK(1128)-56...
sasstak Kirjutas:
mustninja Kirjutas:
sasstak Kirjutas:600TCN(109)-381TAK(2381)
770TCR(111)veel 70(gar.nr.)?!?-kas või Pärnu või Rakvere)-3.VKO
945TCR(112)-380TAK(2380)
949ISA(106)-3.VKO
813TCS(113)-497TAK(1497)
kas 600TCU(114) mitte 1497 ei ole?
See 70 oli GoBusi number. Lühikest aega oli buss GoBusi käes rendil.
70 oli 770TCR(111)!!! Veel oli 128TAK(1128)-56...
Jajah, tegelikult oli ka 161TCO(110) GoBusil 69 ja 600TCN(109) 68, aga nagu öeldud ainult lühikest aega
Millal Tartu scanne liinil näha saab ja kas ümbernummerdustabelit keegi siia kirjutada viitsib?
Eile liikus Tallinnas veoauto treileril Scania raam koos veermiku ja mootoriga, tõenäoliselt läks Tartusse, sest suund oli mööda Narva mnt-d Lasnamäe poole.
Sama lugu ka reedel. Bussi raam treileril. Autol oli soome number ja liikus mööda Smuuli teed Peterburi tee poole.
Kas nende DUPLEDE küljetabloode paigutus (nähtud 4 warianti) bussijuhtide omalooming või tulidki nad tehasest sellistena.Minu teada asetses tabloo keskmisest uksest paremal akna allosas?
Meie (Tallinna mõtlen) 1116 ja 3625 ei saagi nii olla sest istmed on ees. Seda kas need bussid tulidki sellisena tehasest, öelgu keegi targem.
Ilmselt tulidki, sest Tallinna bussid komplekteeriti vähemate istmetega kui teiste linnade omad... vist.
Tartus ju sama plaaniga istmed kui Tallinnaski.
PETSS, Tartus sõitis buss(117?) ilma küljetabloota, asendas seda tavaline liinisilt.
Martin256 Kirjutas:Üks viimastest bussidest, mis Mustamäe platsil oma saatust ootasid http://marx.tky.hut.fi/bussit/koosteet/pllp.html
Omanikfirma Savonlinjat viis Soome ära. Soome foorumis oli selle kohta viide - toodi Tallinnast 2002, sest Savonlinjat OY ei saanud Tallinna liiniluba

Samasugused ka Poolas : http://pestka.info/galeria/categories.ph...=59&page=2 ja http://pestka.info/galeria/categories.ph...=59&page=3
Kindlalt Eesti päritolu, kokku 4tk (840, 842, 844, 845).
Millal neid sinna viidi ?, välimus 1-1le sama, mis MRP 553, 557 ja 564 (va. tablood).
Ilmselt viimased Kadaka platsi bussid
Veel üks Scania - sedapuhku Krasnojarskis. Kes teab, on see sama, mis Peterburis tehakse?
http://photo.tramvaj.ru/images/sarajevo/727.jpg
sama välimusega nagu meie uued linnalõõtsad
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11