automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-65c düüs (Minsk)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Kas keegi oskab öelda, kui suur peab Minski karburaatori peadüüs olema? Ma leidsin enda omast eest 175 suurusega, kuid see imeb kiirusel 80-85 km/h karburaatori tühjaks ning ühe paagitäiega (12 liitrit) saab ainult 200 km läbida (6l/100 km).

Toore düüsi auku oli keermeteibiga pandud 165 suurusega samasugune. Vahetasin need düüsid omavahel ära ning panin uue kraani ja enam ei hakanud tippkiirusel (mis tõusis 85-90 km/h peale) karbussi tühjaks imema.

Ikkagi on kahtlus et seda saaks paremini jooksma kui panna veel väiksem düüs. Minuarust on ka 165 natuke liiga palju Minski jaoks.

Point selles et kas keegi teab, milline düüs originaalis seal karbussis käib?
ega ainult düüsi vahetamisest ei pruugi asi paremaks minna kui ikka liiga vähe bensu mootorisse läheb siis võib tekkida segu lahjenemine, mootori ülekuumenemine ja jõu vähesus. võibolla on probleem hoopis milleski muus et ujukiruum liiga tühjaks läheb, näiteks ujuki tase on vale.
No krt, kui Minsk võtab 6l/100 km peale siis ei saa ju olla et liiga vähe bensiini saab.

Kas tõesti kellegil siin Minski pole, et saaks vaadata ja öelda palju see suurus peab olema?
Mina vaatasin ja vaatasin düüsi pealt,et seal on 165 kirjas.
Tänud, Siller!
minu minskil on155-ne läheb edasi nagu loom ja bentsu võtab nagu võrr,muidugi sa võiksid timmida veel ujukitaset või segunõela