automoto.ee foorumid

Täisversioon: Lumekoristusmasinad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Moskva tehase "Dormaš" toodetav meil nõukogude ajast tuntud (ja mõnel pool veel siiani tegutsevate) käppadega lumelaadurite tänapäevane analoog:

http://www.dormashmoscow.ru/ru/?page=tec...4&object=8
TAK-s sai üks käppadega aparaat uue värvikihi peale. Keegi marki ja mudelit teab?
http://oxygen.pri.ee/displayimage.php?pos=-4486
Need eelmise lehekülje viimase postituse laadurid on Ko 206 ed, Sillu, ma loodan et sulle sobib mu vastus.
(15-10-2011, 16:09 PM)Autorehv Kirjutas: [ -> ]Need eelmise lehekülje viimase postituse laadurid on Ko 206 ed, Sillu, ma loodan et Sulle sobib mu vastus.
Sobib ikka, miks ta ei sobi?! Ainult, et ise ma ligi kuue aasta vanuse postituse tegemist loomulikult enam ei mäletanud...

Ma lihtsalt mõtlesin,et sa oled minust pisut targem(modifikatsiooni võrra või nii.)
Venemaal koristatakse lund zil ja urali baasil ehitatud rootormasinatega.Eestis pidi üks selline masin olema maantee muuseumis. Tegelikult suure lume korral on selline masin palju efektiivsem kui tavaline sahk auto või traktor. Video on pärit küll saksamaalt- http://www.youtube.com/watch?v=RsGyZRcbXSQ
(26-02-2012, 16:23 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]Venemaal koristatakse lund zil ja urali baasil ehitatud rootormasinatega.Eestis pidi üks selline masin olema maantee muuseumis. Tegelikult suure lume korral on selline masin palju efektiivsem kui tavaline sahk auto või traktor. Video on pärit küll saksamaalt- http://www.youtube.com/watch?v=RsGyZRcbXSQ
Eestis on sarnaseid lumekoristusmasinaid tegelikult vähemalt kaks. Üks Maanteemuuseumis, teine Zil-157 D-470 on erakätes ja see koristas eelmisel aastal Saue vallas lund. Mõned aastad tagasi nägin kolmandat Tartu lennuväljal. Kas see ka alles on, ei tea.
Üks selline rootorpuhur on ka ZIL-131 baasil. Ida-Virus vist asus.
Kas keegi teab mis masin on Maantee muuseumis - kas zil või ural ? Kui võimalik võiks tolle masina töökorda seada ning teha rahvale demonstratsioon esinemisi vb isegi väiksel määral teenust teha.Muuseum saaks raha ning huvilised vaadata kuidas selline haruldane agregaat töötab.
Maanteemuuseumis on Zil-157. Aga vaevalt nad seda lumiseks tahavad teha.

Kui ma õigesti mäletan, siis peaks hr Riisalul ka üks 157 baasil puhur olema.
(26-02-2012, 17:56 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab mis masin on Maantee muuseumis - kas zil või ural ? Kui võimalik võiks tolle masina töökorda seada ....
Muuseumis olemas RS-ZIS-151 (selline siis ametlik mark, talle küll mingil ajal zili veermik alla ehitatud, 2 zahhaari mootorit) ja D-902 (Ural-375 baasil, bensukas autot edasi liigutamas ja tankidiisel rootori ringiajamiseks). Viimasest ka hiljuti 25. jaanuari autolehes kirjutet.
Mõlemad masinad on põhjusmõtteliselt töökorras, diisli käivitamist pole ette võetud kulukuse tõttu (akud, õlid jms meeletus koguses, küttekulu võimalik katta vaid isikliku naftapuurkaevu olemasolu korral)
see maantee muuseumi zis 151 oli ennem Saare Teedevalitsuse oma ja pöhiliselt kasutati väikse väina tammi puhastamiseks kuid ka teistel Saaremaakonna teedel. Olen ise Saaremaa teedes tööl minu ajal oli se küll juba muuseumis aga vanemad olijad on rääkinud kuidas sellegga töötati ja sai ka ise teist kaemas käidud.
(26-02-2012, 23:50 PM)g5943 Kirjutas: [ -> ]see maantee muuseumi zis 151 oli ennem Saare Teedevalitsuse oma ja pöhiliselt kasutati väikse väina tammi puhastamiseks kuid ka teistel Saaremaakonna teedel. Olen ise Saaremaa teedes tööl minu ajal oli se küll juba muuseumis aga vanemad olijad on rääkinud kuidas sellegga töötati ja sai ka ise teist kaemas käidud.
Selle masina renoveerimise viimaseid elektritöid tegin ajal kui töötasin suviti Saarte TV-s mehhaanikuna. Mul oli au ka see masin garaažist välja ajada ja väike tiir sellega teha.

(27-02-2012, 11:31 AM)pkuldsaar Kirjutas: [ -> ]...Selle masina renoveerimise viimaseid elektritöid tegin ajal kui töötasin suviti Saarte TV-s mehhaanikuna. Mul oli au ka see masin garaažist välja ajada ja väike tiir sellega teha.

OT kehvasti renoveeritud, vahepeal on tulnud veel korra üle käia Big Grin
Pidin taas ühe vana teema ellu äratama sest ootamatult saabus eestisse üle pika aja lumerohke talv .  Kas praegusel ajal Tallinnas veel kasutatakse selliseid vene ajast pärist lumelaadureid KO-206 . Suure lume korral on need masinad väga efektiivsed lume eemaldamisel tänavatelt ja siiani kasutuses Venemaal .  Viimati ise nägin sellist masinat tegutsemas Tallinnas mingi 10 aastat tagasi .
Mingi analoog kolm talve tagasi töös https://www.delfi.ee/artikkel/85282861/v...oristustoo
(06-12-2021, 21:16 PM)Etsike Kirjutas: [ -> ]Mingi analoog kolm talve tagasi töös https://www.delfi.ee/artikkel/85282861/v...oristustoo
See masin on ikka juba uuem 2000 aastate toodang .  Neid vanu monstrumeid K-206 kasutati ka aastakümmneid , ennem kui uuemad lumelaadurid saadi osta
(06-12-2021, 21:36 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]
(06-12-2021, 21:16 PM)Etsike Kirjutas: [ -> ]Mingi analoog kolm talve tagasi töös https://www.delfi.ee/artikkel/85282861/v...oristustoo
See masin on ikka juba uuem 2000 aastate toodang .  Neid vanu monstrumeid K-206 kasutati ka aastakümmneid , ennem kui uuemad lumelaadurid saadi osta

No, sihuksed apastraadid võivadki vabalt "dinosaurused" olla... teevad talvel oma paar kuud tööd ära, puhtaks ja konserveerituna seisma. ...
 Kuniks järgmise talveni, milline tuli võib-olla kümme aastat hiljem....

See mõistagi ei sobi jälle Brüsseli ametnikele, kes ise põle talve näind, aga kelle jaoks masinad peavad olema uued ja läikivad ja iga aasta uued,
muidu põle majanduskasvu....


Täiendan postitust:

Kas keegi siit seltskonnast tunneb kedagi otsustajatest, et sääl (Rakvere kandis vist, Padaorus) oleks tarvidusel olemas tarvitav tehnika?
Jube nõme kui end viimase pääle kiitev valitsus peaks toetuma jälle mõne eluheidikust pensionäri vanaäti õlule, kes ehk viitsib veel vanarauda viimata Jossi kuuri tagant käima ajada, et oluline elusoolikas lahti lükata ja "Päästeautodki" kohale aidata kui päriselt häda käes on...?
"padaorgu" meenutades tehti ju k701 jms suure tehnika vendadele "ära" kuna sinine oli sees. Tänu meediale likvideeriti need trahvid.. kuigi 100protsenti kindlusega ei tea öelda..
Jätke see prüssel rahule, meie elu siin korraldavad meie enda pojad ja tütred, keda me ise oleme õpetanud nii. Mitte keegid Harry ega Meghan Brysselist. Ka sellesama "sinisedraama" korraldasid (ja teadaolevalt ka lahendasid) meie enda MTA inimesed. Kellelt tuleb ka küsida, misk meil puudub võimalus osta sinisega töö tegemiseks "päevapilet", mis on mitmel maal võimalik.

Veel tülikam küsimus on diislikütuse erisoodustuse täielikust kaotamisest - kui lõpetaks selle pimesikumängu üleeruoopaliselt ja panekski igale tootele mõned sendid otsa? Tuleb arvestada, et need sendid lähevad otsa siis tootjahinnale, aga turumajanduse reeglite tõttu saab nendest lõpuks neljakordne summa kaupluse kassas.

"Joss" on tegija kuni meetrises tuisanud lumes, mida on kuhugi lükata. Sealt edasi on vaja mitmeastmelisi freese. Mida meil ei ole.

Iseküsimus, kui palju üldse peaks meil olema säärast tehnikat, millega paarimeetrist lund käigu pealt forsseerida? Veel üks tülikas küsimus, mis ootab vastajat (õigemini - maksjat)... Luik teab, tal on vastavat tehnikat. Aga kas tal on sinna peale ka teist meest panna peale tema enda?
Lehti: 1 2 3 4 5 6