automoto.ee foorumid

Täisversioon: kabriolett volga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Axciil

mis arvate mõttest kiskuda volgalt katus maha?Kas kere kannatab piina välja kui taguuksed kinni keevitada?Ma tean et mõte on nats hullumeelne, et rikkuda sedaviisi volgade originaalsus.Tegu on lihtsalt volgaga mis on peaaegu mahakandmisel, kusjuures peab mainima et tegu on kolmanda põlvkonna pilliga.
On ju täiesti tehtud selline Volga, mida olen oma silmaga näind ja fotograaferind ,tagauksed olid jah kinni, aga minu meelest olid esiuksed pikemad või siis kere lühendatud, kuid see võis olla ka silmapete ,kui aega saan otsin pildi üles.

Oled sa mõelnud palju pead tegema keretugevndusi?
Arvestades sellega et kabriolett pobedal (originaal) on tugevndatud katuseraamid, põhja all tugendused, tagumise istme taga diagonaalid jne jne siis pead oma projekti korralikult läbi mõtlema, et see auto sul 1. kas läbi ei paindu 2. propellerisse ei vääna 3. liiga raskeks ei lähe (või kui oled tubli arvutaja kes oskaks piisava varuga sellist asja projekteerida). Arvan et nii suure auto juures on see suur ettevõtmine.
Axciil Kirjutas:mis arvate mõttest kiskuda volgalt katus maha?Kas kere kannatab piina välja kui taguuksed kinni keevitada?Ma tean et mõte on nats hullumeelne, et rikkuda sedaviisi volgade originaalsus.Tegu on lihtsalt volgaga mis on peaaegu mahakandmisel, kusjuures peab mainima et tegu on kolmanda põlvkonna pilliga.

Esiteks ehitamisest. Kuna Volgal on kandevkere, kus katus on konstruktsiooni osa, pead auto põhja suures osas uuesti ehitama. Ehk siis kõik selle tugevdustalad välja vahetama/uued juurde lisama. Pluss tugevdama/vahetama kerepostide kinnituskohad põhja külge. Kinnist karpi ju lahtisel autol enam ei jää ümber uste, mistõttu peab põhi olema ikka palju kordi tugevam. Vrd - kabrio Pobil jäi uste kohal asuv karp alles, kuid siiski tuli põhi teha palju tugevam.

Teiseks paberitest. Selline asi, kui talle soovida dokumente hankida, tuleb ARKis ametlikult korda ajada kui põhjalik ümberehitus. Soovitan selle tehnikaosakonna mehi külastada, kes siis räägivad selle protsessi võimalikkusest ning ümberehitustööde suurusest ja iseloomust; ning seda igal juhul enne kui relakas kere sisse lasta. Ega seegi pole välistet, et nad sellist ümberehitust üldse võimalikuks ei pea. Reaalsem on siiski, et nad lubavad seda, kuid nõuavad üsna rangeid tingimusi ja järelevalvet.

Kolmandaks - ühinen Priidu (pkuldsaar) arvamusega, et kaaluks, kas on füüsilist ja moraalset jõudu selle tohutu töö lõpuleviimiseks. Kui arvad, et on, siis... igal juhul jõudu tööle! Korralik sellealane tulemus teeb igatahes igale autohuvilisele suurt au.

Axciil

peax veel mainima et karbid on ära vahetatud roostevabax
_________

axciil
Kui tagauksed kinni keevitad, ega siis kere eriti palju jäigemaks ei lähe. Kui tahad et paari päeva jooksul põhi keskelt vastu maad ei painduks, pead ka esiuksed kinni keevitama Toungue
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?t=174

seal peaks seesama volga müügis olema. Ma panin sinna pildi ka ülesse, juhul kui seal oli jutt ikka sellest volgast.
sel samal volgal oli vist kunagi probleem, et ümberminemisel ei kaitse sõitjaid miski, nõuti mingitsugu turvakaart mis aga auto välimusega poleks sugugit kokku sobinud, es tiia, kuidas asi on lahenenud... ise arvan, et selle nõude rahuldamiseks võiks esiklaasi raami tugevamaks ehitada näiteks ja panna kõrge seljatoega istmed mis ühtlasi ka oleksidki nõutavad turvakaared...
Kui juba kõvemaks ehitamiseks läheb, siis äkki oleks mõeldav see asi kuidagi UAZ-i raamile peale aretada.Pooled probleemid jääksid ära (ja pooled tuleksid juurde).Kindlasti on see võimalik ,kuid võib mõttetult töömahukaks osutuda.Kas see oleks arvestatav mõte?
Milline see elukas UAZ-i raamil lõpuks välja nägema hakkab?

Asp
Aspelund Kirjutas:Milline see elukas UAZ-i raamil lõpuks välja nägema hakkab?

Asp

riiili kuul monsterBig Grin
Kui see elukas on raami peale ehitatud,siis saab loobuda kandevkerest, mis ongi ju antud projekti puhul peamine probleem.Aga nagu ma ju ütlesin ,pooled probleemid tulevad kohe juurde.Minu teada on kabriolettide konstruktsioonis raami peale ehitamist ennegi kasutatud.
Ja kui juba raami peal, siis UAZ raamil siis võib ju olla lausa 4x4Cool
Siis,kui uaaziku raamile kabrio ehitada,tuleks kerelt põhi täiesti alt ära rookida ja raami ümber miski,üpriski keerukas põhjakonstruktsioon aretada.Lisaks tuleks seal arvestada,kuhu ja kuidas istmed,kardaanid,sillad,vedrud ja tuhat muud asja panna.Kokkuvõttes oleks selline variant majanduslikult (ja kardetavasti ka esteetiliselt) üsna mõttetu.
okei, minumeelest on mõte asjalik kui on olemas korralik doonor, oma tehnika insener kes on võimeline korraliku metalli konstruktsiooni välja arvutama ja joonestama vms., väga hea plekksepp-keevitaja. Pärast seda tuleks ka viimase peal värv selga lasta ja vastav polsterdus sisse. Papp kaob nagu Florida külad IVAN tormis.Smile
Kel viitsimist, vaadaku siit foorumist Gaz-24 klubi ja sealt leidku, kus mõnel fotol lillat värvi cabrio 21. Masin on ehitatud samuti raami peale. Kuna ark nõudis aastaid turvakaart jms. silmailu rikkuvat, siis oli probleeme arvele võtmisega. Tänaseks on selle konkreetse auto dok-ga kõik ok aga järgmisi taolisi \"lahtisi\" projektautosid arkis enam ei aktsepteerita. Kuna turvavööd ka puudusid, oli võimalik ainult roolist kinni hoida....., mis muidugi ei vähendanud sõidumõnu!