automoto.ee foorumid

Täisversioon: mure punnvõrriga...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
niisiis... piill peaks olema riga 13, d8 mootoriga.Probla selles et asi ei läe enam käima, kunagi läks käima, kuid kui mootor soe oli suri välja. matsu peaks ka olema, simmelring tihend sai ka vahetatud(magneto all). säde on täitsa fantastik, bena saab peale, karbussi on mitu korda puhastatud, ujuk täiesti korras.
Nagu probleemi poleks kuid käima ei läe... asi on ennem päris mitu aastat kuuris seisnud, kuid nyyd umbes 2 aastat garaziis.
Palun aidake!
võrr on väga tundlik olevus küünalde suhtes.Asi on siuke,et säde võib sul viimasepeal olla aga käima ei lähe-tahab korralikku/uut saeküünalt.Iga küünlaga tahab ka uut regulli saada.
Tegelikult on sul viga karteris olevas sitas või umbses sumpas... Mul oli endal võrril sama teema vahepeal (kui ma viitsisin veel nendega möllata) et ei läinud üldse käima aga kui käis siis käis, vaheta kindlasti paagis olev pena ära loputa mootor läbi kontrolli karpat!
Mul oli süüde vale ja terve aasta jooksin nii võrri käima, kuid tulutult kuni Oldmopedilt abi sain Big Grin
Jamama jah peab nende võrridega.nende pooltest vigadest aru ei saa.Endalgi võrr magneetoga ja üle 16km/h ei kähegi.Ei saa aruka milles asi on.
...sumpa on puhastatud, säält tuli ka aint nats õli välja. Uus küünal on ka olemas, kuid kasutan ikka vanasid küünlaid, peaks vaatama sae küünalt. Pena paak on ka juba läbi loputatud ja säde raamatu järgi paika pandud.
Karterit peaks vaatama...
tavaliselt on ikka karbuss sellise asja tagaToungue
Äkki räägid, kuidas selle süüte \"Raamatu järgi\" paika panid?
karburaatoris ei tohiks asi olla, sellega on juba kaua juratud. Punnvõrr oli vanaisa oma ja tal on sellest ajast ka käsiraamat alles, seal on rääägitud kui suur peab kontaktide vahe olema mingil hetkel.
pean uue magneto ka ostma see läks hiljuti katki, nimelt suutsin mähisesse teha väikese augu
niisiis...Ostsin mõned uued jupid. Nimelt rõngad, süüteküünla ja magneto ja kondeka. A kui nyyd tööle ei lähe siis on kyll jama...
... ja järgmisena ostad uue õhukummi esirattale... ja kui siis ka käima ei lähe, vot siis on tõeline jama.

Aga võibolla on asi selles, et talle garaazis seismine lihtsalt ei meeldi, proovi ja vii paariks päevaks kuuri tagasi.
sain asja korda. pääle rõngaste vahetust ja magnetot läks käima, peale seda muud probla ei olnd aint tuli säde paika panna. Tegin kõik pisiasjad ka korda, raami värvisin ka ära. Võibolla viitsin isegi mõne pildi yles panna

pobi

vala karbussi natuke pena ja jookse kuni lubama hakkab. säde võib hea olla kuid vaheta küünalt kindlalt!
karbussi pena??? selle peale kohe nagu ei tulekski...


pobi Kirjutas:vala karbussi natuke pena ja jookse kuni lubama hakkab. säde võib hea olla kuid vaheta küünalt kindlalt!
http://www.zone.ee/cyclone3/v%f5rr2.jpg?2
http://www.zone.ee/cyclone3/v%f5rr.jpg?2
võrr sa siis valmis.... asi sõidab juba päris kiiresti(45-50 km/h). Kiirendus ka suht norm võrri kohta
Väga ilus võrr küll.
Aga pildi järgi tundub D-6 mootoriga olevat. Uuematel D-8 mootoritel minu teada kasutatakse ainult välist süütepooli.

w6rrimeez666

a) Riga-13 on tehtud ka D6 mootoritega.
b) D8 mootor on magneetosüütega - st. ka kõrgepingemähis asub süütemängus sees. Vahelduvvoolugeneraatoriga ja välise süütepooliga on mootorid D8E ja D8M.
suvel kavatsen siis uue pilli käsile võtta, mingi halvas korras delta kavatsen osta. Ka delta sama moodi korda teha...