automoto.ee foorumid

Täisversioon: ETTEVAATUST, JÄLLE ÜKS K-750 LIIKLVEL :)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

rennu

Sain lõpks oma masina valmis, võttis aega ja raha mis võttis, kuid asja sai.
Kuid ilma probleemideta ka ei saa. Nimel jama on selles, kui masin külmalt käivitada, ajab vasakpoolsest pütast sinst suitsu välja. Soojaks saab - on kõik OK. Ei te milles on asi? Pole sellepärast lahti ka kiskuma hakand.

Masina pildid asvad www.hot.ee/rennu
lingi parandus - http://www.hot.ee/rennu
päris ilus asi,kuid tagatuli riivab silma.
Vasakpoolse püti õlirõngad õhtal?
Sul tuleb arvatavasti teha rõngastevahetus,kui vajadust siis kolbide kahSad
Sul ta õli kah võtab märkimisväärselt?
silm jällegi puhkab, palju nikeldamise peale välja käristasid ? ja sumpad defitsiit jah ?

ja ma oletan et nr on arvutiga kirjutatud ? või ongi kohe nii. palju muidu oma nimeline või oma soovi järgi nr märk tsiklile maksab ? autole on see ikka ropult kallis.
Mul on üks küsimus.
Palju sa muidu värvimisele kulutasid ja kus sa teha lasid?

Pildilt paistab igaljuhul hästi tehtud! Wink
ilus. väga ilus.

Arctic

värvitud on ilusti :p ma ei virise

rennu

Masina nr pole tõeti see mis tegelikult.

Kui kedagi huvitab, mis mul selle mootorratta loomine maksma läks, sai selleks kulutused üles kirjutatud. Nagu alljärgnevast näha on, on värvimine see kõige kallim lõbu. Kuna värvid on kallid ja ise endal pole erilist kogemust värvimise alal ja puudub vastav varustus, ei hakanud ise mökserdama, vaid lasin värvida. Mees kes värvis, ei taha enam ühegi mootoratta värvimisest kuuldagi, kuna nägi sellega kurja vaeva.
Triibud peaks veel peale kleepima. Oskab öelda keegi, kust sellist valget kleepsuriba saab ?

1 masin 3300
2 masin 1900
mootor 1000
1 pol 400
2 pol 50
kroom (kodarad) 100
vasetamine 200
kroom maha 40
kroom (veljed+kodarad) 368
Kiire sild 800
Uued jupid 1240
Värv (1kg happekrunt+must pinnavärv) 550
Kroomimine 300
Kuumakindlad värvid (must+hõbe) 240
Käigukasti laagrid 80
Käigukast 350
Liivaprits 500
Käimakasti tihendid 100
Karbussi tihend 2x 90
Silindri tihend 65
Värv 500g 300
Vase määre 69
Värvimine 3000
gaasitrossid 180
Esitulepirn, juhtmeotsad 130
Sumpa toru 300
Toru väänamine 100
Silindri puurimine 200
Täissünteetiline õli 470
Liivaprits (silinder) 160
Juhtmeotsad, bensuvoolik 50
Piduriklotsid (1paar) 330
Dokumendid:
arvele võtt 900
kindlustus (3 kuud) 202
ülevaatus 130


Kiivrid 1600

KOKKU 19794
rennu Kirjutas:KOKKU 19794

päris kopsakas summa teine Smile aga usun, et tasus asja ka ära! Wink

alkazar

vägev...värv on väga ilus kroom ja yleyldse kõik...on nagu super..
kusjuures ei tea kas veneajal tulid poest ka sama ilusad masinad välja...?

indrek(clubmb)

Ettevaatlik peab tõesti olema, kui sellisel rattal summutajaid ei ole, vaid mingid torud lihtsalt jubedalt mõlisevad. Võibla sain pildilt valesti aru, siis vabandused ette, aga kui tõepoolest ainult torud on, siis.....

Vaikselt närvi käivad sellised inimesed, kes arvavad, et mida rohkem kisa masin teeb, seda vägevam on. Tänapäeval auto- ja mootoratta tööstused näevad meeletut vaeva ja raha, et autosid vaiksemaks saada ja siis keegi äkki mõtleb, et kisuks summutajad küljest ja laseks rattal niisama pläriseda - pohh nendest teistest liiklejatest
indrek(clubmb) Kirjutas:Ettevaatlik peab tõesti olema, kui sellisel rattal summutajaid ei ole, vaid mingid torud lihtsalt jubedalt mõlisevad. Võibla sain pildilt valesti aru, siis vabandused ette, aga kui tõepoolest ainult torud on, siis.....

Vaikselt närvi käivad sellised inimesed, kes arvavad, et mida rohkem kisa masin teeb, seda vägevam on. Tänapäeval auto- ja mootoratta tööstused näevad meeletut vaeva ja raha, et autosid vaiksemaks saada ja siis keegi äkki mõtleb, et kisuks summutajad küljest ja laseks rattal niisama pläriseda - pohh nendest teistest liiklejatest

Tegelikult on ju jutt tõiesti õige. Algul ei suutnudki summutitele tähelepanu püürata, sest vaatasin seda imeilusat värvi.

alkazar Kirjutas:vägev...värv on väga ilus kroom ja yleyldse kõik...on nagu super..
kusjuures ei tea kas veneajal tulid poest ka sama ilusad masinad välja...?

Vanasti ei olnud asjad nii läikivad midagi. Vaata, et see originaalis mitte matt ei olnud Smile

rennu

indrek(clubmb) Kirjutas:Ettevaatlik peab tõesti olema, kui sellisel rattal summutajaid ei ole, vaid mingid torud lihtsalt jubedalt mõlisevad. Võibla sain pildilt valesti aru, siis vabandused ette, aga kui tõepoolest ainult torud on, siis.....

Vaikselt närvi käivad sellised inimesed, kes arvavad, et mida rohkem kisa masin teeb, seda vägevam on. Tänapäeval auto- ja mootoratta tööstused näevad meeletut vaeva ja raha, et autosid vaiksemaks saada ja siis keegi äkki mõtleb, et kisuks summutajad küljest ja laseks rattal niisama pläriseda - pohh nendest teistest liiklejatest

Olge mureta, küll ma ka ´korralikud sumpad külge muretsen. 4,5 kilo on natuke palju nende eest välja käia. Ootan parem Kurtna laata, sealt peaks odavamalt saama. Ja nende torudega pole masina häälel viga miskit. Isegi ülevaatusel ei nurisetud ning pollerid pole midagi öelnud. Nii et need täitsa seaduslikud ning mul on kama mida külamutid ohivad.
Loud pipes save lives! Väide tõene.
rennu Kirjutas:Triibud peaks veel peale kleepima. Oskab öelda keegi, kust sellist valget kleepsuriba saab ?

Triibud kleepima? Kui oled juba sellise vaeva näinud ja kulutused teinud, tõmba triibud pintsliga. Jääb tunduvalt ehedam.
Aga muidu nähtud vaeva eest müts maha.
No viriseks ikka ka. Mind isiklikult häirivad ratta juhtraua küljes tolgendavad narmad. See kuidagi selle stiiliga ei sobi.

Puhh. ka 750-ste austaja.

metallmees

igatahes see, et yks k750 ringi lodistab, on kukepea kana kaela otsas, nende tyypide kõrval, kelle auto maksab 5 kilo ja seal on 5kilone tymm pealSmile minuarust häirivad sellised kaaskodanikke rohkem......

PS. punnvõrri mürataseme pärast on ikka vanamuttidega ikka mölisemist olnud... üks ei saand isegi seepi vaadata, sest et mul polnud küünla piipe küljes

indrek(clubmb)

metallmees Kirjutas:igatahes see, et yks k750 ringi lodistab, on kukepea kana kaela otsas, nende tyypide kõrval, kelle auto maksab 5 kilo ja seal on 5kilone tymm pealSmile minuarust häirivad sellised kaaskodanikke rohkem......

PS. punnvõrri mürataseme pärast on ikka vanamuttidega ikka mölisemist olnud... üks ei saand isegi seepi vaadata, sest et mul polnud küünla piipe küljes

Vabandan ette, et OFFTOPIC aga...

Aga mis see 5 k muusikasüsteem on midagi jubedat siis või. Selle eest saab ainult ühe keskklassi automaki osta, muud ei midagi.


Ja küünaldel polnud piipe küljes???
Käekõrval lükkasid siis või ja vanamutikestele oli see vastukarva? Või tekkis siis nende telekates särin sisse?
Minu arust see asi üle 15 meetri enam ei mõjuta sittagi.
Viriseks Puhhiga ühel toonil - esimene ja ainukene asi (kui tagatule kohapealt silma natuke kinni pigistada) mis valusalt silma riivas, on need narmad. Need las ripuvad mõnel HD-wannabe-külacustomil küljes. Veel parem, kui ei sealgi.
Muidu igati tip-top aparaat. Tubli!
metallmees Kirjutas:igatahes see, et yks k750 ringi lodistab, on kukepea kana kaela otsas, nende tyypide kõrval, kelle auto maksab 5 kilo ja seal on 5kilone tymm pealSmile minuarust häirivad sellised kaaskodanikke rohkem......

PS. punnvõrri mürataseme pärast on ikka vanamuttidega ikka mölisemist olnud... üks ei saand isegi seepi vaadata, sest et mul polnud küünla piipe küljes

sry for OT: ma tean ühte affi kes ostis 2,5k hainina 3-ese ja siis ühel hetkel mõtles et ostaks tümakat ka ,läks ja ostis 20k eest musa autosseBig Grin täis loll,nüüd peaks auto olema kuskil mendi parklas ja omanik ise hullaris. see vend oli konkreetne autopede

PUHH ma sinuga täitsa nõus mulle ka need naha ribad seal ei meeldi, aga muidu on ratas mega kõva
njaaa
väga ilus
narmad ja tagutuli tuleks otsekohe ELIMINEERIDA!
kas sa võiksid lähemalt rääkida värvitööst?
mul ka üks M72(enam-vähem K750) garaazis värvi ootamas.
liivapritsiga üle lastud ja läks ka 500 maksma...
M72 aastast 1952! seisis nii 20 aastat palja taeva all enne kui otsustati varju alla tuua ja juppideks võtta ja korrastama hakata. Huvitav on see et minu masin on gardaanülekandega Smile
Paremal ääres on käsikäikude kang. Selgusele pole jõudnud veel selles kas tagurpidi käik on ka...vist ei ole.

panin siia ka pildi gardaanist
Kõik M-id ja K-d on aegade algusest alates kardaaniga olnud. Tagurpidikäik jõudis masstootmisse alles Urali ja Dnepri juures 20 aastat hiljem.
Lehti: 1 2