automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt 125kuubikut!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
juhuuu Smile nüüd siis otsin välja kõik K-58 jupid ja üritan leida kuskilt hästi palju infot selle kohta, et teada mis juppi külge panna.

Muidugi on veel üks suur küsimus õhus rippumas, et mis aasta aga see pole alguses nii tähtis.

Järgmine vaba aeg tuleb siis saab jälle hakata projekti edasi viima! Järgmiseks otsin välja rattad ja samal ajal kui rattad on tuvastatud, lasen liivapritsiga raami üle ja otsin aga uusi juppe.
õige K-58: http://www.album.ee/?o=200196265
K-55 ta ei ole.
Tziklivend Kirjutas:õige K-58: http://www.album.ee/?o=200196265
K-55 ta ei ole.

Väga hea, et selle pildi sain. Vaadake, seal pildil on nagu samasugune paak. embleem on küll vist teine. Aga hea alus uurimiseks, et see paak tõesti sinna sobib. Mis te arvate?
sellel paagil on ju kiri MMBZ ,mis tähendab, et tegemist on Minski tehase toodanguga ,ilmselt M-1-M http://www.autogallery.org.ru/k/ma/53m-1-a_moto.jpg
paak peaks olema pärit selliselt isendilt
paagi kuju ja kinnitused olid M1A\'st-K-58\'ni samad,Ka \"M\" seerial.Hiljem tulid 58\'d kandilise paagiga tehasest välja,paak sama nagu näiteks Voshod 2\'el.See tilgapaak sobib sinna 1:1 .
paneks selle paagi sinna küll aga need embleemid käivad natukene närvidele. ei taha neid päris maha ka lihvida...

küsimus: kas kellegil ei ole kuskil vedelemas seda paagi kinnitust mis raamile kinnitub?
Lasin vahepeal ajaviiteks seda raami puhtaks. Tuli välja üks number \"7\", mis oli seal kolmnurga peal. Sinna kinnitub summuti minu teada. võimalik, et ka tagaistuja jalatoed...
Projektist siis edasi mõned sõnad...

Leidsin sadula mis sobib projektile väga hästi. Täpselt 1:1hele oli samasugune sadul 1958aasta K-58sal. Imelik aga selle juures see, et see \"täis originaal\" masin omas vähemalt taga peenikese võlliga ratast. Kui vaid teaks, et millised rattad, siis sinna tõepoolest alla käivad.

Et üldse enam midagi otsida, siis selleks on ainuke võimalus minna raamatu kokku ja selle ratta kohta käiv raamat võtta kus pidid jupid välja toodud olema. Seda, et kas iga aasta mudelile need erinevalt välja toodud on, seda ma ei tea.

Igaljuhul peab nüüd palju juppe tuvastama, sest keeran nüüd kõik jupid raamile kokku ja nii saan vaadata, et mis mul veel puudu ja mis mitte.

Kiiget alt ära ei saanud ja proovin kuidagi nii, et ta sinna alla jääbki. Raam on vanast jamast puhastatud ja peale selle on ka välja otsitud originaal kahvel. (seda vähemalt minu arust)

Eks kui ma saan, siis teen jälle mõne pildi ja kuulan, et mis teadjamad mehed selle kohta ütlevad.
Teen siis ühe postituse veel. Näitamaks, et asi areneb aga mitte kiirelt. Samas ei olegi kuhugi kiiret. Paar pilti ka siis kola sees tehtud:

Pildilt on küll halvasti näha aga kas peab veel lihvima, et võiks hakata kruntima? Piltidel on näha siis ka seda sadulat mille sain kurtnalaadalt ja mis peaks originaal olema. Peab siis veel läbi mõtlema, et millega ja mis moodi värvida seda asja aga enne värvimist tuleb rattad alla leida!
Raam siis pulbervärvis käinud!

[Pilt: 1f.jpg]

EDIT: Panin teise pildi, sest see on väheke korralikum.
Mis see raam sul maksma läks kogu värvimine kokkuToungue
mossepower Kirjutas:Mis see raam sul maksma läks kogu värvimine kokkuToungue

Ütleme nii, et sain oma hinnaga ja selle raha eest ei saaks aerosooligi!Cool Teistele läheks selline värvimine maksma kuskil 100-200krooni.
[attachment=2971][attachment=2970]need pilt.ee\' st leitud pildid peaks sulle huvi pakkuma:[attachment=2969]
Tziklivend Kirjutas:[attachment=2971][attachment=2970]need pilt.ee\' st leitud pildid peaks sulle huvi pakkuma:[attachment=2969]

väga tore! Ehk leian neilt piltidelt veel vajalikku informatsiooni. Aga äkki keegi teab selle ratta omanikku, et äkki saaks päris oma silmaga vaatama minna kui just juhuslikult väga kaugel ei ela Smile

EDIT:
Leidsin need pildid sealt nüüd ka ise üles. Tegin kasutaja ja sain need pildid 1200x1600. Igaljuhul olen väga tänulik!
Siit natuke abi su otsingutele, kui ei ole enne leidnud juba.
Lugesin, et k-55 toodeti ainult 1955-57 sealt edasi k-58 ja juba 1958 alustati k-175 tootmist. Võib olla tehti k-58-t mingi aeg edasi ka (viidates sinu arvatavale valmistamise aastale).

Tom.
Tziklivend Kirjutas:[attachment=2971][attachment=2970]need pilt.ee\' st leitud pildid peaks sulle huvi pakkuma:[attachment=2969]

Muide, mu Vjatkal peaks olema täpselt samasugune spidokas nagu sesimesel pildil näha...
vjatka Kirjutas:
Tziklivend Kirjutas:[attachment=2971][attachment=2970]need pilt.ee\' st leitud pildid peaks sulle huvi pakkuma:[attachment=2969]

Muide, mu Vjatkal peaks olema täpselt samasugune spidokas nagu sesimesel pildil näha...
Vanema vjatka spido on selline nagu pildil ja uuematel üsna sarnane heleda põhjaline samuti.
Vabandust Erik, et teemat läbustasin. Tegutsed päris visalt, soovin omalt poolt jõudu.

Tom.[attachment=3018]
väike-tom... miksi veel siin automoto foorumis pole läbu. Kahju ainult, et tegemist pole k-58 spidokaga aga hea, et teada sain mille oma see on. Smile
Võtsin kiige lahti ja oh mis ime... Ei olegi ainult üks pulk kummi peal kõikumas vaid koguni mingid torukesed ka. Igaljuhul kui kellegi on kiige sisemist joonist või oskab seda selletada, siis olen väga huvitatud sellest.

Sellest võllist, torudest ja kummipuksidest saan aru aga seal on veel sellised \"seibid\" mis ei taha välja tulla. Milleks need üldse seal sees on? :|
Üks pilt siis veel. Mõtlemiseks on jupid peale keeratud ja vaadatud.

[Pilt: 2h.jpg]

1) juhtraud tahab omale uut kroomkatet
2) esituli tahab vist välja vahetamist
3) tagumine porikas ja selle kinnitused ootavad puhastamist ja värvimist.
4) ja palju veel... Smile
Lehti: 1 2 3