automoto.ee foorumid

Täisversioon: Moskvitš 2137, kas haruldane ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Üks selline täis soditud masin on Tallinnas.
Asukoha mudugi privas.

Pilt ka: IMG_0045.jpg
Neid vahel harva siiski liigub.Toodeti neid minu teada lühemat aega kui 2140-t,paraku ei tea täpseid aasta-ja toodangunumbreid.Võrreldes 2140-ga...muidugi haruldane.

Edit:Nii,leidsin siiski mitu eri allikat,nende järgi on tootmisvahemike variante mitu.Tootmist alustati kindlalt 1976,kuid lõpetati eri allikate järgi kas 84,85 või 87.Igal juhul kadus mudel tootmisest enne 2140-t.Paraku toodanguarve ei leia kuskilt,kindel on siiski see,et võrreldes sedaaniga tehti kombisid hulka vähem.Oli ka variant 408 mootoriga,selle indeks M-2136.
VRTK oli sääraseid tükki 4.Ma liigun päris palju EW möödu ringi,kui huvitab annan .teada
Minuarust on see küll vähemasti Tartu mõõtmetes haruldane modifikatsioon. Ise ei mäleta sellist isendit kaua aega näinud olevat. Muideks, katuseraam on pildil oleval isendil küll võimas! Masin niigi univesaal ja siis veel täispikkuses raam katusel - kus saaks alles kraami vedada! Smile
viljandis on ka üks süke mis on väga hästi oitud
minu arust on see väga haruldane masin...tavalise kerega sedaane liigub iga päev kuid sellist universaali just iga päev ei näe.
see masin ilmselt 5-kohaline? Analoogselt 2402-ga lisaistmerivi ei olnud?
ma pole oma ihusilmaga taolist näinudkiRolleyes
Lisaistmeid tollel polnud.Tegelikult on unikaalsem 427.
Olen näinud Lasnamäel seismas ühte 2137 ja teist nägin Ida-Virumaal, viimasel polnud enam rattaidki all aga klaasid olid veel ees ja muidu komplektne.
2137 oli rohkem tööauto.Eraisikutele oli ta vene aig ka veoauto eest.Tolle pärast saivad nad rohkem vatti kui sedaan kerega masinad.Pole ime,et neid vähe järgi on.
ma oman 426..(408) mootoriga

tegu on väga hea autoga. kavas tegema hakata kuid ennem plaanis jupid kokku korjata...nimelt vaja uut sidurit järsku keegi saab aidata...
Tallinna bussijaama juures seisis vahepeal tükk aega punane M2137.
Eile (s.o. 22.08) nägin ühte Magdalena haigla juures (punane, võib olla sama, mis bussijaama juures, kuigi tundus halvemas seisukorras olevat).
Ka Jüris oli veel 3-4 aastat tagasi ilus sinine 2137. Viimastel aastatel pole seda seal enam näinud.
Ka seda Bussijaamas olevat nägin veel kolm nädalat tagasi. Pilk jäi peale püsima....
Kunagi tädimehel oli ka 2137,kuid müüs juba enam kui kümme aastat tagasi maha.Siis Haapsalu Eesti Telefonil üks 1983.aasta oma (kui isa mul seal töötas).Viimane oli tehniliselt igati OK,kuid kunagi mitu avariid teinud,nii et sõi jubedalt kumme.Anti sundkorras Rakvere meestele ja asemele saadi uuem,aga logum 2104...
Ning isa oli mul 1983.aastal Mosse tehases TPI praktikal ning kunagi ta rääkis,kuidas seal aeg-ajalt tehase töötajad omale autosid kokku panna lasid-käisid koos kerega konveieril kaasas.Sealt tal meeles,kus mingi meister ehitas omale kah 2137t-sisustus eksportvariandilt,värv ka mitte tavaline jne jne...
Tartus Tähe tn lõpus paistab käivat daily-driver 2137. Siin Liivimaal neid ikka on, ühel nädalavahetusel hakkas 3 sõitvat isendit silma.
Hiiumaal olen kahte 2137 kohe kindlasti sõitmas näinud.Üks kollane ja teine roheline.
mul on selline garaazis täitsa korras ja kena masin .Hetkel teen sisemust korda (sellega seoses ega kellegil ei ole müüa 412 armatuurlauda ,korralikku.endal see uuem,vana on kenam) siis kui istmed ka tagasi läheb vist ülevaatusele . Võib-olla olete linna vahel seda varem rallimas näinud ,punane musta katusega.
arst666 Kirjutas:ma oman 426..(408) mootoriga

tegu on väga hea autoga. kavas tegema hakata kuid ennem plaanis jupid kokku korjata...nimelt vaja uut sidurit järsku keegi saab aidata...
Kui Sul on 426 ja ikka sellele margile kohase mootoriga,siis ainuke mis seal vahetamist vajaks on tegelikult siduri ketas.Ja sealgi on võimalik piirduda ketta katete vahetusega.Sidur ise sel autol ju käppadega ja reguleeritav.Isegi kõige hirmsama variandi puhul pole survevedrudevahetus ja nende leidmine mingi peavalu.Väike lohutus seegi,et siduri vahetus oluliselt lihtsam kui mootoril 412(esimesd variandid olid kah analoogsed sidurikorvid mis kasutusel kuni 408-ni aga mõõtmeilt suuremad
Flanagan
Paarkümmend minutit tagasi nägin ühte 2137-t enda maja juures.
Oli kollast värvi ja vanem härra juhtis.
Mul vajus suu lahti ning unustasin reg. nr.-it vaadata Big Grin
Vändras on üks selline ilmselt igapäevases kasutuses(kas just see mudel,ei tea,aga analoogse kerega--pole lähemalt kaemas käinud).Alati kui silma satub jääb pilk peale puhkama
Lehti: 1 2