automoto.ee foorumid

Täisversioon: BMW 321
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
meie päästsime oma BMW 321e emexisse minekust paar aastat tagasi. vanamees, kes müüs oma garaaziboksi meie kõrvalt pidi autost lihtsalt lahti saama. kui isa kuulis, et auto läheb 1000 eest emexisse ostsime ta enda garaazi.
http://www.zone.ee/thelegend9/IMG_3711.jpg

selle auto kohta siis natuke
minevik: auto sõitis ilusti vene ajal omal jõul ringi. aja möödudes vahetusid kõik auto liikuvad osad Volga omade vastu, nii et praeguseks pole peale kere originaalist peaaegu midagi. mingi teatud punktil jäi auto seisma ja siis anti tehniline pass mingile sugulsele, kes sellega siis oma autole bensiini ostis. nüüdseks on pass muidugi kadunud.

olevik: pildil on siis näha auto olevik. ehk siis suht nukker seis. õnneks on auto kere üpriski heas korras ja roostet esineb vähem kui 10-15a toyotatel ja opelitel. eks aitas ka enne sõjaaegne kere vasetamine. nüüd enam sellist asja ei tehta .

tulevik: arvatavasti aja ja raha puuduse tõttu seisab auto järgmised 2,3,4,5a. praegu on meil vaja sama ajastu maja restaureerimine ära teha.
arvatavasti, kui kunagi aeg selleni jõuab, et jõuab tehnika muretsemiseni saab auto omale uuemate liigikaaslaste jupid külge. originaal mootori peale muretsemine läheb kaugelt liiga palju maksma.


tulevikus üritan teha eesti/inglise keelse põhjalikuma juttu vene keelsetest ja saksa keelsetest materjalidest kokku panduna. alguseks siis nii palju linke.
http://www.autogallery.org.ru/bmw321.htm
http://www.globalcar.com/datasheet/BMW/1...Saloon.htm
http://www.egorov.msk.ru/bmw_e.shtml venelased taastasid 321 cabrio
http://www.geocities.com/jos13jos/2bmw321.html
http://www.geocities.com/jos13jos/1bmw321.html
http://www.meinig.com/rpmeinig_july04_053.htm
http://home.no.net/eisenach/production_a...senach.htm siin kirjutab, et 321 tehas oli peale sõda venelaste käes, mis on ka päris huvitav.


esimene küsimus auto kohta-kas keegi oskab öelda, kus selle auto kerenumber pesitseb. ise ei leia. kahtlustame, et need on vene ajal ära kruvitud
ohhoo - palju meil neid vedeleb? Aga jah, sul vist ainult paljas kere kahjuksSad
loodan, et sa oled ikka hr. Märt Aarne tegemistega kursisSmile
...ning \"unicwebis\" on sellesama masina kohta nii kena artiki-sari, et vääriks suisa väljatrükkimist ning kõvade kaante vahele toppimist!
olen lugenud küll neid jutte ja vaadanud pilte juba päris mitu aega. masinal peaks olema peal enam-vähem töökorras Volga mootor, nii et kui keegi huvi tunnneb, võib kah märku anda.
lisan veel nii palju, et koopad, nina ja kapott on tal ikkagi olemas, ainult need on teises garaazis.

aga kas ikkagi keegi ei tea, kus selle auto kerenumber asetsema peaks?
meie ja Märdi autode vahe on selles, et minu oma on tehtud aastal 1939, temal aga 1948. see tähendab seda, et meie auto oli veel üle vasetatud, tema oma aga peaks olema ainult tsingitud. üks erinevus on ka tagaluugis. kui temal on seal süvend varu ratta jaoks, siis meil seda pole.
meie autot on ka mitmest kohast keevitustega aidatud. ühes kohas leidsime ka mööbli kinnitus nurga. auto puitosad paistavad olema üpris heas korras, kuigi väga täpselt ei oska öelda.
tundub et neid autosi tabab äärmiselt sarnane saatus... ka minu isal vedeleb paides garaasis tema ja ta isa kunagine ühisprojekt-volga bmw kestas... ma juba jõudsin pikka aega tagasi isa kallal norida et mida nemad toppisid sinna autosse võõrast tehnikat aga tuli välja et autol oli juba nende kätte sattudes peal pobi mootor... kuna isaisa suri juba suhteliselt ammu on kogu projekt seisma jäänud ja ootab kuni isal aega vabaneb et saaks aga jälle minu abil pihta hakata
Mina saan öelda, et olen sellist autot oma käega katsunud! Ilus masin ja edu tegemistes! Smile
Garaažinaabril sama BMW seisab halli värvi, vene mustade numbritega ja kompelktne ei tea kuidas tehnikaga lood on igastahes vanamees käib kord aastas garaažis niisama asju ülelugemas ,BMW vastu ta vist erilist huvi ei tunne ,kuna see on seest ja väljast absull igast kola täis topitud ja katus vist isegi mõlkis, tänu prügimassile mis sinna otsa laotud, aga see on jah tuus auto.

MArek
aga võibolla saad järele uurida, mis tehnika tal peal on, või mis hinnaga ta seda loovutaks.
Võin uurida küll jah ,aga ei tea millal vana kätte saab???
Kratsi värvi torpeedolt kapotialuselt pinnalt, pisut ülevaltpoolt auku kust väljub tuuleklaasi drenaaz, minu mäletamist mööda peaks sealt välja tulema.

PS Ei mäleta ainult, kas juhi või kaardilugeja poolt.
Uurisin seda halli BMW-d, vanamees ütles nii ,et pojad olid tal öelnud ,et ei müü kellegile, sest see uunikum ja kunagi saab palju raha. Kevadel ujutati see üle ka kui see suur uputus oli. Tehnikaga oli vist nii ,et sillad originaal, mootor pobeda.