automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ford Escort XL MK1
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
panen siis siia ka oma uue projekti. Tegu siis 1972 aasta escordiga, pildid http://www.pilt.ee/view/68688/1/

kellel juppe on pakkuda siis võtke ühendust!
vaja oleks:
esitiivad
stanged
esikapott
kandilised esituled
tulede raamid
esimesed väiksed tuled
iluvõre
ford kiri kapotile
jagajakaas
kõiksugu rooliosad
lugesin siin ühest teisest escordi teemast, et escort xl mudelit toodeti ainult 4-ukselistena ja sisu oli must nahk..., minu oma on ka nelja uksega aga istmed on pruunist nahast ja keskel riideriba, polstrid on pruunid,ainult tagaistme seljatugi on must nahk, sellest järeldasin algul, et see on vale, aga nüüd siis nagu selgub on hoopis see ainuke õige asi?!?! oskab keegi äkki kommenteerida?

ja tänase päeva rõõmus uudis on minu jaoks see, et jagajakaas+rootor+kontaktid+kondekas maksavad kokku ainult 143 krooni Smile
Ei usu, et rool ja värgid kõik pruunid oleks, kui sisustus must on.

Ma katsun teha väikese Escorti vin-koodi deshifreerija, kui aega saan, siis saad kontrollida.
Minu borshüüris, siinkohal vabandus Ted-i ees ,kelle jaoks pole seda ikka veel jõudnud skännida, on pilt ainult ühest XL escordits ja tõesti tehti neid ainult 4 ukselistena, siinsel versioonil on keskel must riideosa ja äärest kõik nahk, armatuur on väga VAZ Lux (03) moodi st. puitimmitatsiooniga. Pildil oleval masinal on jälle kõik aknatihendid nikkeliistudega ja muidu ka igasuguseid nikkeliiste igalpool, esivõre ma vaatan ,et saad ka ümmarguste tuledega variandist välja lõigata muidu indentsed, aga stangede juures võib tekkida probleemi ,kuna sellel on sellised puhverid mida ühelgi teisel escordi variandil pole, aga egas neid keegi tähele ka pane.

MArek
eile siis sai uued kontaktid, kondekas, jagajakaas, küünlad ja rootor külge pandud ja masin käivitus Smile sai isegi esimene sõit tehtud, mis oli küll umbes 100m pikk, kuna vett ei olnud sees Smile
aga vähemalt masinal süda tuksub ja on lootust et ka masina sõõidukorda saab! Smile

siit ka üks küsimus: kust kohast mootoril ära näeb kui suur see on, kubatuurilt siis ma mõtlen?
Vin-plaadi peal on \"Engine\" lahter, mille võimalikud väärtused on järgmised:
G1, G2, J1, J2.
G on 1100ccm, J on 1300ccm
1 on madala surveastmega, 2 kõrge surveastmega mootor.

See näitab siis, millise mootoriga kere tehasest tuli. Mootori enda pealt sai ka kuidagi vaadata, aga see pole mul meeles. Nädalavahetusel lähen vaatan raamatust järgi.
suured tänud, juppidest endiselt huvitet!
küsimus siis selline: milline on süütejärjekord 1.1 mootoril ja palju peavad olema klapivahed?
1-2-4-3
in 0,20-0,25 (cold)
ex 0,45-0,50 (cold)
(ford esc, 1971, 1,1)

jõudu
Kas esimene plekiosa on siis nii läbi,et uusi vaja, endale tellisin kohalikust varuosade kauplusest uued esitiivad, ning tagumised koopa ääred.

Ps. stange on vinge. Edu ehitamisel igatahes

YAMAHA2001

mul on ford escordi mk1 le pakkuda 1,3 mootor, 4-ust ,klaasid ,sidur
mis on nende asjade hinnad?
eile sai siis mootor maha võetud, nüüd tuleb kõik asjad ilusti kinni katta ja siis liivapritsi Smile
esiots on ikka niivõrd roostes, et otsustasin ta pritsiga üle lasta, sest harjaga ei pääse igalepoole ligi ju...
Mootori mahavõtmine oli puhas rõõm, kõik poldid mutrid tulid ilusti lahti ja ei pidand ennast lolliks mõtlema kuda mootorit kätte saada, mõni aeg sai ladal sama töö tehtud ja seda ei suutnud ma küll ühe tunniga teha... Smile

YAMAHA2001

tee pakkumine kallist hinda ei taha!!
sai eile siis ka see universaal kerega mk1 hoovi veetud! Smile
mis tast edasi saab, seda veel ei tea...
Unicman, pilte Smile

Asp
need pildid on korra foorumist juba läbi käinud! uusi pole jõudnud teha, vanad siis siin:
http://www.pilt.ee/view/72019/
Kas sul on kodus liivaprits olemas või lased kuskil tehja?
kui palju liivapritsi teenus maksab ka?
http://www.pilt.ee/photo/84040/1411647/
kas sellel lingil oleva auto omanik oled ka sina?
liivapritsi lasen teha, meil siin lääne-virumaal kahes kohas tehakse, hind on kokkuleppeline, üks velg näiteks 60 eeku, see auto pildil ei ole minu oma, vedeleb vanaraua hunnikus, ise võtsin sealt ära mis vaja oli ( stanged, esisuunad, paar ukselinki...) tagasild on veel mis on asjalik, muu on puhas raud...
Lehti: 1 2 3 4