Noarootsis avastatud vanem kumera kabiiniga DT-75. Ees buldooser ja taga kopp vms. Pilti kahjuks pole.
Tallinnas Ehitajate teel üsna bussipargi vastas ühel ehitusplatsil nähtud T-130 või T-170 baasil puurimismasinat. Täitsa kindel ei ole, aga mööda sõites tundus sedamoodi küll.
TMS Kirjutas:Tallinnas Ehitajate teel üsna bussipargi vastas ühel ehitusplatsil nähtud T-130 või T-170 baasil puurimismasinat. Täitsa kindel ei ole, aga mööda sõites tundus sedamoodi küll.
Olen ka seda masinat näinud. Jube rimakas on
Paar pildikest siis Saaremaalt Kaarma vallast
ES 95 Kirjutas:Lisan siia enda arhiivist mõned pildid mis olid paberkandjal,sai digikaga üle pildistatud.sry kui kvaliteet pole kõige parem.
http://live.hot.ee/files/get/1647796 >>> mina küll ühtegi pilti ei näe. Soovitan Sul proovida panna otse automoto.ee serverisse!
Sidorov Kirjutas:Ekskavaator on huvitav, pole sellist varem näinud. Mootor on DT-20'lt.
http://www.techstory.ru/e257.htm
Arvatavasti siis tegu Kalinini ekskavaatoritehase (praegu OAO Tveks) masinaga E-157.
Paarkümmend aastat tagasi oli Lokuta kolhoosis selline ekskavaator hüüdnimega "Piilu".Müüdi Pärnumaale.Viimastel andmetel töötas mullu suvel.
Kunangi RC forum.ru's ringi kolades õnnestus näha pilti sellise masina vrakist. Arvatavasti masin kuskil Venemaa avarustes oli/on.
Siin aga väike artikkel:
Kunagi ka ise seda artiklit Volgarist omanud, peaks kusagil veel alles olema...
Julgen vist mürki võtta, arvates et ega Volgar-tüüpi linte Eestisse ei jõudnudki. Või ma eksin?
Mister X Kirjutas:Kunagi ka ise seda artiklit Volgarist omanud, peaks kusagil veel alles olema...
Julgen vist mürki võtta, arvates et ega Volgar-tüüpi linte Eestisse ei jõudnudki. Või ma eksin?
Kuna artiklis kirjas, et "Eesti NSV-sse 1988. "Volgarit" veel ei saabu", siis arvatavasti neid ka Eestisse ei jõudnud. Kuna kolme aasta pärast sai Eesti ju Nõukogude ikke alt välja.
Neid isegi Venemaal vähe.
Kaasfoorumlane Sillu oskab kindlasti rohkem pajatada.
-AsjaPulk- Kirjutas:Mister X Kirjutas:Julgen vist mürki võtta, arvates et ega Volgar-tüüpi linte Eestisse ei jõudnudki. Või ma eksin?
Kuna artiklis kirjas, et "Eesti NSV-sse 1988. "Volgarit" veel ei saabu", siis arvatavasti neid ka Eestisse ei jõudnud. Kuna kolme aasta pärast sai Eesti ju Nõukogude ikke alt välja.[...]
Kaasfoorumlane Sillu oskab kindlasti rohkem pajatada.
Ega eriti ei oska. Andmeid selle kohta, kuipalju ühte või teist masinat Eestisse sattunud on, on sageli üsna raske leida ja tihtipeale tulebki leppida selliste siin-seal vilksatanud üksikute vihjetega.
Kaldun siiski arvama, et Mister X-l ning AsjaPulgal on õigus ning ühtegi Volgari Eestimaa põldudel tõepoolest töötand ei ole ja "lintidest" oli meie nõukogude perioodi ühismajandites nende eksisteerimise lõpukümnendil praktiliselt ainuvalitsev tavaline viimase põlvkonna DT-75.
speedsta Kirjutas:Mis marki see masin on?
Kišinjovi traktoritehase toode T-70S, jõuallikaks Belarussi (MTZ-80/-82) mootor.
[
attachment=25301]Pneumoroomikutega t-150.Mulla tallamise vähendamiseks.Tootmisse tundub et nad ei jõudnudki kuna ventiilid polnud töökindlad.
Mõned pildid nüüdseks vanarauahundi lõugade vahele läinud 74-jast.
Oranzi värvi sai ta selga 80-ndate lõpus,enne oli hall nagu enamus seda tüüpi masinaid.
Sull7 Kirjutas:Mõned pildid nüüdseks vanarauahundi lõugade vahele läinud 74-jast.
Oranzi värvi sai ta selga 80-ndate lõpus,enne oli hall nagu enamus seda tüüpi masinaid.
Kahju, et see 74 läinud, vaja oleks külgreduktorit ja esimest hüdrosilindrit. Ehk kellegil on pkkuda?