automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1500000es DT-75 mudel:
[Pilt: 01799794510a28.jpg]
Kui Esku noor veel oli...
[Pilt: 01799796557ad8.jpg]
Pilt Iru soojuselektrijaama ehituselt:
[Pilt: 018000065e2f29.jpg]

Kõik pildid Tehnika ja Tootmisest.
Esku Sad Rust In Pieces Sad
Mis maal toodetud laaduriga on tegu, ja mis selle mark võiks olla?
http://www.rasketehnika.ee/webcache_kasu...ka_ee.html

Ja selline ''monstrum'' on ka müügisBig Grin
http://www.rasketehnika.ee/webcache_kasu...ka_ee.html
Mõned pildid vanast ajast. Pole väga hea kvaliteet.
Esivanem piltide peal. Osad sõjaväe ajast ja pärast Viljandi-EPT aegsed. http://fotoalbum.ee/photos/kobelco/sets/363611
Leidsin veel mõned pildid.Mitmekopalist päästetakse kusagil Kõpu kandis,aasta 62-63 http://fotoalbum.ee/photos/kobelco/sets/...e=2&seek=0
Tractorist01 Kirjutas:ma kah alles 14. kodus trakatsit ei ole,aga huvi nende masinate vastu on küll.külameeste masinate peal saAb suvel päris palju sõita Smile.14 aastat ongi juba õige traktoristi iga Big Grin

Smile Ma 16 ja talu enamvähem majandada. Vanaisa on vana ja ega see vanaemagi on suht läbi omadega.
Kodus on kaks bellarussi, t-16 ja KD-35 -st ehitatud linttõstuk (pilt on fotoalbumis üleval.)
Kombain on meil Massey Fergusson, mudeli nr-i öelda ei mäleta. Big Grin
Noorus on ilus aeg ikka.
________________________________
http://fotoalbum.ee/photos/sander1231
Reymo,see esimene masin on tavaline joss,lihtsalt tööseade on teistsugune,kui tavaliselt.
guits112 Kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/sander1231/19755169 mis aparaat see on
KD-35 koos T-16 (PE-mingi) koppadega.
Kas on ikka KT-35?
Tähik,roomik ja juhtratas on vahetatud.Mind huvitaks kas mootor on originaal ning kust saab hüdropump ülekande?
ES 95 Kirjutas:Tähik,roomik ja juhtratas on vahetatud.Mind huvitaks kas mootor on originaal ning kust saab hüdropump ülekande?
Peal on hetkel veel jah Gaz tüüpi veoauto tõstuk. Tõstejõud on pool tonni. Hüdropump saab ringi aetud jõuvõtu võllilt.
Kui ilmad paremaks lähevad tuleb selle riiastapuu taha T-16 tõstuk, mis on kergem ning ei lõhu lindi raami nii palju kui se robustne asjandus.
Võibolla ei sobi siia ,aga siiski.Vene rc foorumis on C-100gp kaks pilti.Saan aru et asi vist eestis,Sillu ehk teab kus see masin asub,või siis seal Mehhaniku nime all olev tegelane.Tahaks päris oma silmaga seda näha,peaks olema suht ainuke selline masin siinmail.
uko Kirjutas:Võibolla ei sobi siia ,aga siiski.Vene rc foorumis on C-100gp kaks pilti.Saan aru et asi vist eestis,Sillu ehk teab kus see masin asub,või siis seal Mehhaniku nime all olev tegelane.Tahaks päris oma silmaga seda näha,peaks olema suht ainuke selline masin siinmail.
Hm, miks ei peaks sobima, kui teema pealkiri on "Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad" Rolleyes

Njah, sama kasutaja Mechanic on samas foorumis, aga teises teemas sama traktori identifitseerinud üleminekumudelina T-108 ( http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...03&start=0 ) , millel peal juba hilisema mudeli T-100M mootor D-108, kuid säilinud veel varasemalt mudelilt S-100 tuttav püstise esiseinaga juhikabiin. Üldiselt vist olekski täpse margi peamiseks määrajaks mootor -- kas siis S-100-lt pärinev KDM-100 või eelpoolnimetatud D-108.

Konkreetne masin kuulub ühele Järvamaa põllumajandusühistule ja on säilinud tänu sellele, et seda kasutatakse silo tallamisel. Väidetavalt läbinud kunagi ka (ilmselt siis Märjamaal?) kapitaalremondi. Vene foorumisse viimati lisatud, Uko viidatud pildid on tehtud jah sealse kasutaja Mechanic`u Eestis käigu ajal 2006. aasta sügisel.Wink Lisan ka ühe enda samast masinast 2006. aasta alguses tehtud pildi.

Täpsem asukoht huvi korral privas.
Kui on Märjamaal käinud siis on arvatavasti teine mootor,siis D -108,C-100 peaks olema KDM-100.See masin ilmselt on vahepealne mudel T-108.Ei usu hästi et eestis oli hüdro C-100 sid.Ja kui see on T-108,siis on see küll ainuke säilinud masin.Tulid ju kohe T-100 välja,mis meilgi laialt levinud.
Sellist nagu T-108 minuteada pole olnud. Olid T-100 ja siis T-100M, millel D-108 mootor
via Kirjutas:Sellist nagu T-108 minuteada pole olnud. Olid T-100 ja siis T-100M, millel D-108 mootor
T-108 oli üleminekumudel S-100 ja T-100M vahel, mida toodeti üsna lühikest aega. Mootor oli sellel juba D-108, kuid kabiin veel S-100 püstise esiseinaga. Pole ka mõtet arvata, nagu oleksid kõik teised foorumikasutajad peale Sinu lollidWink

Veidi Tðeljabinski tehase ajalugu: http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...fo=1#tekst
Sillu Kirjutas:
via Kirjutas:Sellist nagu T-108 minuteada pole olnud. Olid T-100 ja siis T-100M, millel D-108 mootor
T-108 oli üleminekumudel S-100 ja T-100M vahel, mida toodeti üsna lühikest aega. Mootor oli sellel juba D-108, kuid kabiin veel S-100 püstise esiseinaga. Pole ka mõtet arvata, nagu oleksid kõik teised foorumikasutajad peale Sinu lollidWink

Veidi Tðeljabinski tehase ajalugu: http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...fo=1#tekst
Eks mu info pärineb paarikümne aasta tagustest raamatutest ja seal oli T-100 kui kandilise kabiiniga üleminekumudel, aga +-8 ühikut pole tegelikult draama Smile
See teiste lollideks pidamise lugu jääb küll sinu südametunnistuseleWink
Minulgi üks eesti keelne raamat olemas,seal poleT-108 ühtki kriipsu kirjas.Väliselt peaks olema neil just väike kabiini erinevus.C-100 kabiinil ees paremal all väike aken ,T-108 mõlemal pool kolmnurk aken.Minu isal on mõlemad olnud,nii ühe kui kahe aknaga,kuid kahe aknaga masin oli nagu KDM-100 mootoriga.Miks nii, ei tea.
http://fotoalbum.ee/photos/kobelco/20742199

http://fotoalbum.ee/photos/kobelco/20741939

http://fotoalbum.ee/photos/kobelco/20741933