automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On nagu meelde jäänud,et nii nimet tettidel peaks olema mingi käigukasti moodi kast.Midagi revers kasti moodi.Edasi tagasi lülitus kang on käigukangist igatahes eraldi.
kaints Kirjutas:Maal tekkis oma dt-75 remontides selline küsimus, et leidsin sisselaske kollektori pealt cmd-17k tähise, aga raamatust pole sellist mootorit leidnud ja huvitaks palju sellisel võimsust ning väänet on. Mootor on suure turboga ( olen ka väiksemaga näinud) ja kütust pihustatakse otse kolvile, mitte enam plokikaanes asuvasse põlemiskambrisse. Niva kombainidele pandi ka mingeid cmd mootoreid peale, ei ta kas miagi sarnast?

smd17 toodeti 87.88 aastal 89 tuli juba väikse turboga. Vana turboga on parem saab paremini turbot remontida. Miinuseks Halli värvi plokk;D uuel on punane juba. Muud vahet ei ole mootoritel mis on uuema ja vanema turboga.
Väikse turboga peaks olema smd 21 jupid on samad väntvõllid ka samad.
Erinevus tuli smd24ga mis paigutati nivale. Seal turbo on sama pisike, kuid väheke teistsuguste kinnitustega.

nivuska ja jennil on smd 24 mälu järgi. tollel oli juba veidi alla 80kw mälu järgi. Vanal smd 17 omas veel 66. Võin eksida.


dt75 omab kahte versiooni kaste tõesti. On olemas käigukast-tagasild ja on olemas vahekäigukast, mis teeb kõik käigud aeglasemaks. Viimane on suht haruldane ja heas korras kast on kallis.
Mootori tähises K peaks olema kombain.Kombainil suur rihmaratas mootori esiosas.
See aeglusti kast on pull asi,kõige aeglasem käik,pöörded põhjas liikus 100m tunnis.Sai kunagi turbarabas kraave puhastatud,küll oli tüütu tööToungue
Enda dt75 sai turbarabast vahekast toodud, kus algul oli ainult kiirendi ja aeglustid olid plommitud. Sai plommid lahti võetud ja nüüd hea maad planeerida. Seda kõige aeglasemat käiku ei ole jah vaja läinud, sest muidu kihutab tigu ka mööda.
Möödunud nädalavahetusel sai koos kaasfoorumlase Weldmaniga veidi Põlvamaa huvitavama tehnikaga tutvutud ja paar isendit sellelt ringsõidult ka sellesse teemasse:

See, väidetavalt kolme linttraktori osadest koostatud liikur, mille ma mingisuguste mööndustega tunnistasin T-74-ks, teenis oma omanikku senikaua, kuni too väidetavalt John Deere`i soetas. Väärib märkimist, et masin töötas TÄPSELT PILTIDEL NÄHTAVAL KUJUL ega ole eales omanud kabiini ja muid liikumiseks mitte ilmhädavajalikke manuseid. Nüüd teenib pensionile jäänud isend...naabrimehe talu piiritähisenaRolleyes

[attachment=27909][attachment=27910][attachment=27911][attachment=27912]

See, korralikult värvitud T-74 rõõmustab silma mälestusmärgina ühe Põlvamaa endise majandi-, praeguse ühistu keskuse sissepääsu kõrval. Väga tore, et meil ikka leidub vanatehnikat väärtustavaid põllumajandusettevõtteid ning kogu kasutuselt kõrvale jäänud põllumajandustehnika ei rända vanametalliks.

[attachment=27913][attachment=27914][attachment=27915][attachment=27916][attachment=27917]
Avastasin, et ei olegi siia postitanud videot, kuidas mu T-74 teeb oma esimest auringi peale 4 aastast seisakut ja kerget uuenduskuuri.
Klipp küll lühike, aga eks suvel teen siis väheke pikemaBig Grin
http://youtube.com/watch?v=xcLhcS2YifI
J.Lagle^ Kirjutas:Avastasin, et ei olegi siia postitanud videot, kuidas mu T-74 teeb oma esimest auringi peale 4 aastast seisakut ja kerget uuenduskuuri.
Klipp küll lühike, aga eks suvel teen siis väheke pikemaBig Grin
http://youtube.com/watch?v=xcLhcS2YifI

Ilus ja sõbraliku välimusega aparaat. Smile Mis töid selle kordasaamiseks siis teha tuli?
martinmannik Kirjutas:Ilus ja sõbraliku välimusega aparaat. Smile Mis töid selle kordasaamiseks siis teha tuli?
http://youtube.com/watch?v=QfsR652VYGU
Selline oli ta siis enne. Suurim probleem oli selles, et kuidagi oli suudetud pooleks keerata see suur võll mis tagumisi tähikuid ringi veab. Lisaks oli vasaku tähiku korpus pooleks. Lisaks sai vahetatud enamus kuluvaid detaile ja muud nipet näpet. (Pole õigete nimetustega väga vaeva näinud kunagi.Rolleyes )
Pressin end ka korra teemasse.

Maal ka laia lindi TD-75. Aastast 85 vist oli.
Kitsad lindid peale pandud, needki kulunud ja pea igal pöördel jooksevad maha.
Kasutus on üks kord 5 aasta jooksul siis pole mõtet uusi ka alla pannaBig Grin
Emeksisse ei taha ka viia, maha ka ei taha müüa.
Ainus traktror mis suudab teised välja sikutada kui jama käes on. SK4 muidugi punnitas küll elu eest...
John3400 Kirjutas:kui juba oli T-150st juttu siis ma olen leidnud juttu küll antud lehel ma usun et te olete selle lehega juba tuttavad siis seal saab palju infi selle kohta http://kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=26&ID=46&leh[/b]t=2

Krt, kas on väga raske õigekirjale pisut tähelepanu pöörata...
õige kirjale??
Sorry minu viga kuna mul on jama klaviatuurSmile mis ei taha eriti kirjutada seda mida ma tahan.
Nägin üleeile ühes Lääne-Virumaa väikses asulas seismas suhteliselt korraliku trossajamiga T-100-t.
Traktori huvilistele fotograafidele jagan infot privaatselt.
John3400 Kirjutas:õige kirjale??
Sorry minu viga kuna mul on jama klaviatuurSmile mis ei taha eriti kirjutada seda mida ma tahan.

Huvitav klaviatuur tõesti, mis eriti komade, punktide ja muude kirjavahemärkide suhtes tõrgub. Aga proovi nad ikka kuidagi paika panna. Kui kõike ei jõua, pane pooledki. Jube ropp on sellist ühtlases jorus ilma hingetõmbeta juttu lugeda.
Selge. vaata mul on need väiksed nupud, ei ole eriti kõrged, jama kirjutada... Sorry et teemast kõrvale kandusimeBig Grin
Lihtsalt üks ilus pilt :
[Pilt: 0352948577788f.jpg]
mis masinga tegu? pole nagu varem sellist näinud.
[Pilt: sta60028wv5.th.jpg]
DET-250M2. Kuskohas see küll pildistatud on?
Pildistatud on see Balti elektrijaama tuhavälja nr2 sulgemistöödel. Mingit tehnilisemat juttu oskab keegi selle kohta öelda? Antud isendit liikumas ei näinud, lähemale katsuma ka ei viitsinud minna.
Tegu jah Tðeljabinski traktoritehase viimase võimsa N-liidu aegse põlvkonna traktor DET-250M2, järelhaakes DU-teerull. Traktoril endal on pea 34-liitrine V-12 mootor, mis arendab 330 hobu. Omajagu kallis masin, mida pidada. Eestis on veel minuteada Kiviõli Keemiatööstusel selline aparaat, kuid rohkem ma neid masinaid Eestis ei tea. Võib-olla näeb kuskil kaevandustes vms.
34 liitrit V12. Kas see on siis tankidele paigaldatava diisli tsiviil variant, niiöelda deforseeritud. Tankidiislid 500 - 1000 hobuseni ja oli nugu 33 komaga liitrit.