automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Suht sarnane ikka T 100 ga. Koheselt peale vaadata ei teekski vahet. Ainult sellel puudub kabiin.
(08-02-2013, 20:31 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Nüüd paigaldavad ka sisu mootoreid...

Kui mõeldud oli Soome firmat, siis nemad pole vist elus ühtegi mootorit ise teinud, kasutasid Cumminsi, Leylandi, Caterpillari, Rolls-Royce jne toodangut.
(11-02-2013, 15:57 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]
(08-02-2013, 20:31 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Nüüd paigaldavad ka sisu mootoreid...

Kui mõeldud oli Soome firmat, siis nemad pole vist elus ühtegi mootorit ise teinud, kasutasid Cumminsi, Leylandi, Caterpillari, Rolls-Royce jne toodangut.

Sellenimeline veoautotehas kasutas kõike kättejuhtuvat ja kliendile mahamüüdavat komplekteerimisel.Cool

Muu hulgas ka samanimelisi "kodumaiseid" diisleid, mida valmistanud tehas on nüüd AGCO kontserni osa.
http://www.agcopower.com/company/history/
Mootorite litsentsvalmistus lõppes väga ammu, edasi on nad ise nokitsenud. Kuigi õige on, et praegune Sisudiesel (kunagine Linnanvuoren Mootoritehdas) ei tööta välja mootoritehnoloogiat revolutsiooniliselt muutvaid lahendusi , vaid kohendab olemasolevat vastavalt tekkinud teadmistele ja klientide soovidele.
(11-02-2013, 13:35 PM)tammetonu Kirjutas: [ -> ]Videol nähtud Cat.on ilmselgelt mingi vanem mudel.Venelastel oli 2.MS ajal ka sarnane juba olemas,kuid Norras nähtu oli (T100) sarnane nii augulise radiaatorikaitse,roomikute ehituse,kabiini kuju kui ka käivitusmootori poolest.
Lehelt http://tractors.wikia.com/wiki/ChTZ selline tsitaat:
Tsitaat:Post world war II conventional tractor production resumed with the S-80 (С-80, Сталинец-80) - inch-to-metric converted copy of Caterpillar D7, entering serial production in 1946.
Hakati tootma alles 1946. Siis oli sõda, muideks, juba läbi. Nii, et sellist mudelit sõja ajal ei saanud ringi liikuda.
Eelmised mudelid olid ka CAT koopiad, need võisid küll mainitud perioonil figureerida. Lähemalt lingitud lehelt.
----------------------------------------------
Veel üks leht, venepoolse nägemusega "Stalinetside" arenguloost. Väike propaganda-aktsent on juures, aga talutav.
http://zazsila.ru/news/2011-02-19-32
Üldiselt on vähe lääne asju- ja mitte ainult liikuvat tehnikat- mis polnud Nõukogudemaalt maha ahvitud.
Samuti venelaste KT-35 on väga sarnane cat-ga.Samasugune mis seisab Wihuris maja ees ja mida vahel maamessile tuuakse.(Selle vana wihuri cati saamis lugu oli päris huvitav,kui keegi kursis võiks rääkida)
Kas on üldse midagi mida venelane pole copind?
Kas see on see traktor mis kaevati peale 50-t aastat maa seest välja, puhastati, vahetati mingi jubin, lisati mahlad ja tööle ta läks?

E: sama jah.

Tehnikmaailm 5/2012 Kirjutas:See oli 1999. aasta suvel, kui härra M. Paalberg käivitas Caterpillar D4 roomiktraktori, mille ta oli 1944. aastal osadeks võtnud ja maha matnud ning alles 1992 taas kokku pannud. Masin köhatas hääle puhtaks ja hakkas vägeva mürinaga tööle. Mulje oli vägev just seetõttu, et 61 aasta vanusena näitas masin tõelist kvaliteeti – pool sajandit maapõues peidus olemist ei olnud traktorile õieti midagi teinud. Lugu sellest legendaarsest traktorist ilmus meie ajakirjas märtsis 2003, kõnealune traktor aga võtab siiamaani sõna Wihuri (Caterpillari esindaja Eestis) pidulikematel üritustel.
Enne C-80 oli veel C-60 ja C65,need peaks olema Holti koopiad.See kahe silindriga töötamine on vist ikka venkude välja mõeldud,tuli see alles D-108 mootorile,otsepritse.Kõik eelnevad olid eelpõlemiskambriga KDM 80 ja KDM 100.Nende pumbad on üks ühele Cati pealt tõmmatud,kahe silindri väljalülitamist neil ei olnud ,käisid kõik neli.On selline uus pump olemas ka,sai korra prooviks T-170b pandud,aga seadistus on teine,mis ka loogiline,küttekogus väike ja pritse liiga varane.Aga muidu päris marudalt käis.
Venkude juttu ei või päris uskuda,oli seal juttu et C65 käivitusmootoril on elektristarte.Käivitusmootori starter tuli alles T-100M il.
(11-02-2013, 19:32 PM)Rapsijuurikas Kirjutas: [ -> ]Kas on üldse midagi mida venelane pole copind?
Asi pole venelastes vaid sovjeedimaa ebaõnnestunud olemuses. Aga
Tetrise nimeline arvutimäng meenub, sellel vist polnud vähemalt sellisel kujul eeskuju Läänes olemas.
Wiki 432! Ega ma ei väitnudki,et MS ajal liikus ringi eelpool videos näidatud Cat.-i koopia,vaid ainult sarnane traktor.
Vene netis ka sellest Cat'i kopeerimisest Jossi tegemisel juttu küll.
Ja alles otsisin mootori D-35 kohta andmeid ning siis sattusin selle KD-35 tootmise loo peale. Esimene seeria tehti bensukaid, KUID veel enne oli esimene katseeksemplar Cat'i diisliga no ja hiljem ilmus välja mootor D-35, mis võttis koha sisse traktoril.
(11-02-2013, 22:21 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]Vene netis ka sellest Cat'i kopeerimisest Jossi tegemisel juttu küll.
Ja alles otsisin mootori D-35 kohta andmeid ning siis sattusin selle KD-35 tootmise loo peale. Esimene seeria tehti bensukaid, KUID veel enne oli esimene katseeksemplar Cat'i diisliga no ja hiljem ilmus välja mootor D-35, mis võttis koha sisse traktoril.
Kas selle bensumootori kohta fotosid või jooniseid ka on säilinud?
C-60 tootmine hakkas Tšeljabinskis pihta 1933 a. Pange tähele joonisel hooratta küljel süvendeid. Sealtkaudu murti- tõugati kangiga(lomik) mootor käima. Traktorist pidi ikka eriline mees olema- jõudu, ahviosavust ja surmapõlgust nõuds sellne käivitamine. Töötas ligroiinil?, karburaatormootor seega. Karbussmark K-5, kui kellegile ette juhtub. Magneeto "Yniversal" -ga sama, kiirendiga CC-4827.
C-65 erines pealtnäha eelpoolsest kollasest Catepillarist vaid värviga(hall). Hilisematele C-65`le tehti juba ka kabiin peale. Ka puugaasi"joss" oli olemas CГ-65. Edasised -80, -100, -130 jne on vast juba oma peaga tehtud.
[attachment=42151]


Tsitaat:Post world war II conventional tractor production resumed with the S-80 (С-80, Сталинец-80) - inch-to-metric converted copy of Caterpillar D7, entering serial production in 1946.
Uuemate mudelite täpsest kopeerimisest andmed seni puuduvad.
Milliste uuemate?Sisuliselt on siiamaani cat d7,Välimus ainult kosmeetiline uuendus,no ok mootoreid on nüüd hakatud vahetama,aga vana tehakse ikka rõõmsalt edasi.Tagasillad ,servod vankrid ,kõik ikka vanaviisi.Ei juletud vist uuemaid asju maha kopeerida,või ei lubanud kommunistlik uhkus.Seda arusaamatum on miks nüüd ei või,saa asju viisakamaks,mugavamaks teha.
C-60 on väga Holti koopia ,C-65 Cat Sixty.D7 st kõik mis tänapäeval.
Mu töökaaslane Paul oli veidi aega saksa sõjaväes, siis poolsõjavangina NL omas. Kundas taastasid el jaama. Kord tulid Leningradist insenerid, võtsid AEG turbiini ükspulgi lahti, mõõtsid ja joonestasd kõik üles ja panid kokku tagasi. Ainus häda, turbiini võimsus oli veerandi vähenenud. Midagi nad seal nihu keerasid või panemata jätsid. Ei tea, kas hakkas varsti kodumaine tehas ka kolmveerandvõimsusega turbiine tootma või õnnestus 100% võimu kätte saada.
Nii,joss siis onu Sam-i kingitus;metsapull saksa seltsimeeste internatsionaalne abi,aga ehk keegi ikkagi teab või oskab välja kaevata,kellelt on pärit DT roomikud ja käiguosa?Tegelikult lüli vahetus ikkagi geniaalselt lihtne,ligase pealiskihiga pinnasel suurepärane haardumine,lumi ei ummista roomikuid nii palju kui teisi metallist analooge jm.Samas ei saa märkimata jätta,et kivisel ja kännulisel pinnasel ei pea lülid pikalt vastu ja juba vähegi kulunud lint kipub isegi oskajal mehel ikka maha tulema.Ka DT pidurilintidega juhtimissüsteem erineb põhimõtteliselt teistest traktoritest.
Viin korraks juttu eemale. Kas need kohad on üks ja see sama.
Teine võrdlev pilt on sellel lingil http://www.upload.ee/image/3069976/pilt.png
(13-02-2013, 18:38 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Viin korraks juttu eemale. Kas need kohad on üks ja see sama.
Teine võrdlev pilt on sellel lingil http://www.upload.ee/image/3069976/pilt.png
Jah täpselt seesama koht.See tee viib Nõgiarust Tartu-Valga maanteele.Vasakut kätt kunagine Kose baas.
Kuidas sa selle koha üles leidsid? Sõitsid Google Street View-ga mööda Nõgiaru teed ja jälgisid kõrgepingeposte või ? Cool
Just täpselt nii ma tegingiSmile