automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tractorist01 Kirjutas:ka see dt-75 leiaks kasutust,aga asfalti peal sellega sõita ei tohi ja ratastraktoriga on ju hoopis kergem tööd teha.

Kusjuures ei tohi jah - kannaka asfaldi peal maha teed, kohe asfaldi lendab sa autojuhid vihastavad. Samas kui on jääkiht asfaldil peal , siis saab ikka teepeale mindud, vaid ei tohi vahele jääda.

Suvel kui vaja teed ületada ja väljas on kuum siis iga lindikilbi naga jätab tsaki asfaldi sisse. Seega on alati öösel kl 4 paiku vaja teed ületada, siis kahju kõige väiksem.

Nb kuna lint ametlikult ei tohi asfaldile minna siis puudub tal kindlustus. Ülevaatust tahab riik ikka saada. - saa sa seda idiootliku Eesti korda siis aru.

Unimüts ka teepeal käinud ja võmmionu vihastanud. Raibe käib teine nüüd iga kord külas kui maal olen.


Kergem tööd teha - hmm suhteline.
Arvan et lint on igati rahulikum ja kui vaja gaasi anda siis saab ta ka sellega hakkama. Muidu igati rahulik masin -mulle ta igatahes meeldib väga.
Pildimaterjali - pole ise küll maal olevatest kahest korralikust ja poolikust masinast teind.
Üks asi mis lindil hea on see, et suur kabiin. mtz82 väikse kabiiniga saab iga kord mu pea katusega ligemalt tuttavaks -- urrr.
kergem selles mõttes,et kiiremini saab põllule ja põllult ära.ja ratastraktoril on ju võrreldes lindiga palju rohkem kasutusalasid ja võtab vähem kütet kah.ma ei
usu,et keegi kartulit tänapäeval lindiga panema hakkab Big Grin.
Kui vaja lindiga teed ületada mingu öösel,pangu lauad asfaldile ja sõitku üle.Toungue
kes see ikka öösel üles tõuseb,masina käivitusmootoriga tööle käristab ja siis miski kümme kilti laudu paneb ,et saaks masina oma juurde lohistatud.Big GrinToungue
Võrumaal ühes kohas siis selline linttraktorite rivi:

[Pilt: p3250005resize4rs.th.jpg]

Huvitaivamad isendid on seal siis ehk uuem (80.-te lõpp) Pavlodari tehase DT-75:

[Pilt: p3250003resize0ld.th.jpg] [Pilt: p3250004resize6vw.th.jpg] [Pilt: p3250012resize6tt.th.jpg]

...samuti ka vanematüübiline soovariant DT-75B:

[Pilt: p3250007resize2ic.th.jpg] [Pilt: p3250009resize3pt.th.jpg]

Veel on seal siis "tavaline" DT-75:

[Pilt: p3250011resize2wy.th.jpg]

...ja kaks T-74:

[Pilt: p3250008resize2is.th.jpg] [Pilt: p3250010resize8xc.th.jpg]
oh issand.need natid ju puht läbi roostetand.aga seda et dt-75ed kenasti üksteise kõrval kronoloogilises rivistuses on.näen ma küll esimest kordaSmile
Harjumaal on ka üks 74 aga üle põllu ei saanud korralikku pilti,kui lumi ära sulab lähen omanikuga rääkima et lubab ehk ligidalt pilti teha.
päris hästi säilinud (Y)
Ma ei ütleks päris hästi.Ma ütleks:"Megahästi ja värv ka vist originaal."
Selline isend on haruldus juba.
aitäh asjakohase paranduse eest Big Grin
Ei tea, kas mõnda uunikum-linti kunagi Järva-Jaani poole ei saaks tirida - palju neid vana kooli masinaid enam alles ongi. Või ei ole piisavalt huvilisi? Ise küll toetaks mõne T-100, vana DT-75 või T-74 aktsiooni...
andres22 Kirjutas:T-100 on Järva-Jaanis olemas:
http://varjupaik.jjts.ee/index.php?actio...6&lang=est
Õige jah, ei tulnud kohe meelde Toungue Nii et ots on lahti tehtud...
ega kellegil dt 75 korras mootorit ei ole oleks väga vaja
kellel üle võiks privada.
valdo Kirjutas:Kaks T-54 traktorit 9. mai kolhoosis Järvamaal Röal 1963. aastal garaazhi ees kruusa laiali ajamas. Foto majandi albumist.

Kaasajal tegutseb samas hoones autopesula.

Pildil ilmselt nö ülepealaadimisega T-55A.

Selle traktori eripärad:

Esirattad suured, ulatuvad maha. Toestatud poolpakk lehtvedrudega. Omab aeglustuskasti.

Oman taolist 65a isendit.
Dt-75 Tõrvandi lähedal ehitusel (pilt on tehtud kusagil märtsi algul)
Rebasenahk Kirjutas:
valdo Kirjutas:Kaks T-54 traktorit 9. mai kolhoosis Järvamaal Röal 1963. aastal garaazhi ees kruusa laiali ajamas.
Pildil ilmselt nö ülepealaadimisega T-55A.
.
Vastavalt DT-54 ja DT-55A ikka, eksSmile
Raagid vahe, aga oigust.
kas selline lint nagu KT-45 on kunagi olemas olnud?