automoto.ee foorumid

Täisversioon: sääreka süüde
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

gg

olen mootorataste alal üsna algaja ja aretan praegu ühte säärekat. kas keegi ehk oskab nõuandeid anda sääreka süüte timmimise kohta:??? -minu jaoks tõsine probleem: ühes asendis plärtsub ja köhib, teises asendis ei tee üldse häält kuigi säde on kogu aeg olemasSad

senator

süüde käib ikka õigeks kolvi ülemise surnud seisu järgi. St, et kui kolv on jõudmas ülemisse surnud seisu siis peaksid kontaktid avanema
1) süüde pole paigas
2) Säde nõrk
3) kontaktid mustad vms
4) kondekas?
5) kas karpa on ok?
6) ja üldiselt säärekate süütepoolid on krooniliselt vigurdajad (mäletan u. 20a. tagasi....) - vahel aitas süütepooli praeahju kuivama panek vms...
Toungue

Kas säde on tugev, sinakas?

Ja süüteküünalt oled proovinud vahetada?
Ja kas bensiin põleb ka? Vanasti juba müüdi solki, sai isegi tsikli jukerdamise puhul naljaviluks proovitud: sorts maha ja põlev tikk sisse. Mõni bensiin põles erksalt ja tugevalt, mõni ei tahtnud sugugi õieti tuld võtta Toungue - sellised jamad olid juba ammustel aegadel.....
_____________________________

Kui sääreka magneetosüütest saab
siiber, paigalda traktori käivitusmootori magneetosüüde. Seda kasutati ka 1-sil. tsiklitel, mille puhul kõrgeid pöördeid pikalt ei kannatanud anda...., aga säärekatel pidasid kenasti vastu, kuna sääreka pöörded ei ole kuigi kurnavad....

Aga Minskitel jm. kõrbesid need ruttu läbi.... - ei ole arvestatud kiirepöördega mootorile Smile
keera väntvõlli nii, et kolb on ülemises surnud seisus, siis pane pliiats küünlaavast sisse ja tee pliiatsi peale märge, siis tee pliiatsile 4 mm kõrgemale teine märge ja lükka kolbi alla teise märkeni väntvõlli pöörlemise vastassuunas. Siis ühenda pirn ja patarei kontaktidega, ja kontaktisüsteemi liigutamisega muuda eelsüütenurka, õige koht on see, kus lamp kustub.
Jutt sai üpris segane, aga nii see käib.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Kenu
keera väntvõlli nii, et kolb on ülemises surnud seisus, siis pane pliiats küünlaavast sisse ja tee pliiatsi peale märge, siis tee pliiatsile 4 mm kõrgemale teine märge ja lükka kolbi alla teise märkeni väntvõlli pöörlemise vastassuunas. Siis ühenda pirn ja patarei kontaktidega, ja kontaktisüsteemi liigutamisega muuda eelsüütenurka, õige koht on see, kus lamp kustub.
Jutt sai üpris segane, aga nii see käib.

Säärekale ehk 4mm eelsüüde liig???

Võin eksida, aga kas mitte 1mm polnud vms. säärekal...

EDIT: võib ju jah nii teha, et lükata kolb ülesse, eelnevalt pulgaga küünlaavast tðekates ü.s.s kohta ja siis süüde seada nii, et napilt ennem ülemist seisu lähevad kontaktid lahti. Siis kui mootor tööle hakkab, tasapisi sättima varajasemaks ja vaadata, kuidas jõudu juurede tuleb või kuidas mootor reageerib....
Parim süüde säärekale oleks vist miskilt moodsalt metsasaelt, kannatab mustmiljon pööret ja säde ka tugev, midagi ei lagune ega väsi. Selle masinale külge ehitamine on aga omaette ooper.

Aspelund

hotrod

noh, siin niipalju juba seletatud aga, kyll kyllale liiga tee: noh 4mm ennem kolvi yles jõõudmist peavad kontaktid avanema, mul on siiamaani lihtsalt käind, mul yks lihtne abivahend mis tuleb kyynla asemele keerata siis seal on yks keeratav pulk sees mis iga ringiga läheb yks millimeeter allapoole sellega kolb paika nii et ei liigu kuhugi, suiis kontaktid paika ja, iga ilmaga, nii et kui nats mootorit ringi ajada kohe prõnn käib.
sääreka normaalne eelsüüde on 3,2-3,6mm (76bensiin) ise olen kasutanud tänapäevase 95 bensiiniga 3,5-4,2mm aga see mis on kõige parem sõltub ka sellest kas tahad rohkem pöördesse lasta või et ka madalm osa veaks... ja millegipärast ka konkreetsest mootri eksemplarist.
Võrri saab väga edukalt
käima kui kõik tööks vajalikud osad mõistusega paika panna!
soovitaks just vastupidi... taha natukene suurem ketiratas... võidad jõus aeglasemas osas ja paigaltminekus, kuna 50cc puhul jõumoment kui selline peaaegu puudub ja jõud tuleb ikkagi pööretega. Ja tippkiiruses ei kaota ka midagi kuna mootor suudab rohkem pöördesse minna...
väiksema tagahammakaga +5km/h juurde.(D8-e)
... aga nagu ma kirjutasin... ega tippkiirus natukene aeglasema ülekande puhul ei vähenegi... võib isegi tõusta
Vabandan et teemaga kokku ei lähe aga sellise väikese asja pärast uut kah tegema ei hakka.

Et ka siis kellegi on üle võrri süütesüsteemi, ehk seda kola mis süütest mootori sees on? (Võib olla natuke segane jutt aga pole kunagi võrri omanud ja seega asjast suurt ei jaga.) Soovitavalt võiks Pärnu kandis asuda.
Millisele mootorile? d4/d5 või d6/d8 Enamus võrridel (välja arvatud d8e, mis on välise süütepooliga) on ju kogu süüde mootoris sees...
Aga mis Sa selle süütesüsteemiga üldse teed kui sul võrri ei ole... või sain ma su kirjast valesti aru...
D8-le vaja. tegelt väikesele naabripoisile kes enda \"tsklist\" kuidagi sädet kätte ei saa
Minul on aga asub Viljandis.

rene

kolv peab olema nii üleval kui saab ja siis peab kontakti vahe avanema (kui ei siis timmi)
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: rene
kolv peab olema nii üleval kui saab ja siis peab kontakti vahe avanema (kui ei siis timmi)

jama jutt.
on olemas selline mõiste kui eelsüütenurk. see tähendabki seda, et segu süüdatakse enne ülemisse surnud seisu jõudmist. kui palju see võrri puhul peab olema, on siin foorumis korduvalt juttu olnud.

Taastaja

kontaktivahe peab 1 mm - 1,5 mm varem avama hakkama siis on asi korras :keersilm
ära räägi täpsetest numbritest, kui ei tea!!!