automoto.ee foorumid

Täisversioon: trial
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

tim_13

oleks mõte ehitada ise triali sikli moodi asi. motoriks peaks tulema iž 2 taktiline motr raam tuleks ilmselt ise teha.
ideed oleks oodatud. rõhutan see on alles idee midagi kindlalt tegema ei hakka
see mootor on triali sikli jaoks selgelt liiga suur ja raske... need rattab on metsikult kerged ja kannavad väikeseid mootoreid

tim_13

aga kuidas oleks v50 mootoriga
Mida Sa õieti ehitada soovid? Kas ratast traieli jaoks või hoopis trike\'i?

Asp

tim_13

ikka traieli jaoks
võta 125cz mootor
ei tule välja... liiga raske.. v50 tuleks juba mõningate muudastutega kõne alla
mina soovitaksin kuskilt võta mõne lääne 50cc mootor. Liiguvad hästi ja on oma suuruselt väiksed ja kerged. Muidugi tuleb selle eest palju rohkem välja käia kui venelase eest.

tim_13

selles point ongi et need oleks olemas
lääne mootorid? siis ei oleks nagu mootorivalikus mingit probleemi...

tim_13

ei v50 ja izi mingi oleks ka saada ühe pütane
sellest valikust kindlasti v50, kuna iz on väga raske ja kõiki neid käike trialis ei kasuta nagunii ära, seega mõtetu raskus on see lihtsalt. samas v50 mootoriga triali rattaga maailmameistriks küll ei saa, aga kui niisama huvipärast ja alustamiseks siis ma usun sellest tuleks päris tore projekt. ja ära unusta et parema tasakaalu jaoks pane võimalikult lai ja madal lenks ja ka jalatoed peaksid tasakaalule mõteldes paigutatud olema

tim_13

a ülekanne tuleb siis vist päris aeglaseks ajada muidu sel v5 mootril tõmmet vähevõitu vist.
järgmine küsimus mille amordid ?
amordid peaksid olema suht null... pehmetega maast üleshüppamine raskendatud... näiteks triali jalgratastel ei olegi ühtegi amorti. kui sul jalgade all ratas ujub siis on teda raske kontrollida. maandumisi pehmendab suur ja pehme(rõhku vähe) tagumine kumm. ja ülekanne jah aeglaseks aga parajalt et oleks jõudu ja natukene kiirusepuhanguid kaa kui kuskilt üles ronida tuleb kasuks. niiet amortidega on veel mõtlemist kuna ideaalseid on vist raske leida.
no jalgratastelt eeskuju võtta, siis esiamort ikka peale. Olgu siis ta tavalisest palju jõigem. Mina soovitaksin ikka esiamordi päris kindlasti panna!
trali jalgratastel ei ole ühtegi amorti.. ei ees ega taga... maastikujalgratastel on esiamort sõidu pehmendamiseks... trialis pole sellist asja vaja... kui järele mõelda siis poleks vist peaaegu ka mootorrattal mingeid amorte vaja... maandutakse tagaratas kergelt ees ja see võtab suurema paugu enda peale ( on väga pehme) ja esirattast õige maandumise korral ei tohiks mingit põntsu tulla.... vaatan veel kuskilt järgi seda amordiasja siis oskan juba täpsemalt öelda
sai järele vaadatud.. ees ikagi on jah mingid amordid... aga jumala eest mitte pehmed ei tohiks olla(tagumised amordid puuduvad)

tim_13

siis tuleb ikka väga tõsine taga kiige keevitada
mopeedur Kirjutas:trali jalgratastel ei ole ühtegi amorti.. ei ees ega taga... maastikujalgratastel on esiamort sõidu pehmendamiseks... trialis pole sellist asja vaja... kui järele mõelda siis poleks vist peaaegu ka mootorrattal mingeid amorte vaja... maandutakse tagaratas kergelt ees ja see võtab suurema paugu enda peale ( on väga pehme) ja esirattast õige maandumise korral ei tohiks mingit põntsu tulla.... vaatan veel kuskilt järgi seda amordiasja siis oskan juba täpsemalt öelda

Vaidlen siiralt vastu. Kohe päris mitu sõpra sõidab mul traialit ja enamustel on amordid ees Wink
jah seda ma usun... nad sõidavad tavaliste (natukene ümber ehitatud) maastikuratastega... päris õigetel on jäigad raamid... olen martin heinmetsa rattal istunud ja olen selles täiesti kindel
Lehti: 1 2