automoto.ee foorumid

Täisversioon: tagurpidi töötav iz
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mul tuttaval selline iz mis külmast peast tööle ei taha minna ja kui läheb, siis vahest lääb tagurpidi, kuid kas see tagurpidi töötamine laadimist ei riku?
tagurpidi käimaminemine näitab seda et süüde on liiga varajane, parandage see viga ja ei ole vaja muretseda kas see rikub või mitte
reguleeri süüde paika, säde peaks toimima u. 3-4mm enne ÜSS-i
minu teada peaks see täpselt ka kuskil mootori passis öeldud olema kuidas säde tuleb panna. Näiteks sääreväristajal oli küll vägagi täpselt see öeldud
süüde 3 mm enne ÜSS-i peaks töötama iga vene võrr/mopeed/mootorratas
Kahepütased aparaadid nagu Jawa ning IZ jupiter vajavad natuke täpsemat reguleerimist.
Kõrgematel pööretel peab süüde varasem olema. Selleks kasutatakse tsentrifugaalregulaatorit.
ta läheb tagurpidi käima selle pärast, et kolvil on liiga suur loks sees aga parandada ei viitsi. kuid ikkagi, kas see tagurpidi sõitmine rikub laadimist?
külkaga oli päris lahe tagurdada, kuid pikemat sõitu ette ei tahtnud võtta.
arvad, et kui genekas tagurpidi ringi käib, siis tagurpidi voolu ka tegema hakkab?
tõnn Kirjutas:ta läheb tagurpidi käima selle pärast, et kolvil on liiga suur loks sees aga parandada ei viitsi. kuid ikkagi, kas see tagurpidi sõitmine rikub laadimist?
külkaga oli päris lahe tagurdada, kuid pikemat sõitu ette ei tahtnud võtta.
Mismoodi saab kolviloksu pärast tagurpidi käima minna? Üldiselt ei soovita eriti lasta tagurpidi käia, tuleks kohe välja suretada. Paar korda on mu jawa250 ka tagurpidi käima läinud, aga siis jäi laadimise tuli põlema. Karta on, et siis laadimist ei toimu. Lisaks sellele võivad mitmed mutrid ennast lahti kerida, sest nad on arvestatud ikka õigetpidi töötava mootori jaoks.
päris sikli asjatundja ei ole, kuid ma arvan, et viga on kolviloksus, sest kui oleks viga vales süütes, siis ta õigetpidi eriti ei töötaks.
kolvil ja kepsul on ikka paras loks sees.
kuid kui käima lükata, siis lendab 90km/h ilusti, parsa kohta päris hea.
Kuda saab kolvi loksu pärast tagurpidi käima minna ? minul on kaks versiooni,kui süüde on varajane või kui lüüa vänta hästi õrnalt,on olnud juhuseid, et see soodustab ka tagurpidi käivitumist.
mina süüdet pole pannud elusees raamatujärgi, süüte panin nii,et hästi käivituks ja korralikult töötaks. 100km/h kiirust saab kätte, järelikult süüde paigas. kuid ikkagi kas tagurpidi töötamine rikub genekat või mitte. laadimise tuli põleb kui tagurpidi töötab.
mul vanaisa vana krossi sõitja ja ütles et neil läksid ka tsikklid vahest stardis tagurpidi käima ja sööstsid otse rahvasse.tänu sellele et tõesti süüde oli liiga vara.pange oma sõbraga süüdet hilisemaks ja peaks korralikult töötama küll...
ma leian, et tänapäeval pole mõtet enam vaadata eelsüütemillimeetreid tsikli manuaalist, sest need on ju ikkagi kirjutatud sinna eeldusel, et sa sõidad õige bensiiniga(66, 76,80?), mida sa nüüd kindlasti enam ei tee...ühesõnaga regulli hääle, kiiruse/kiirenduste järgi...Rolleyes

ma olen kuulnud, et ta mõnikord võib tagasi lüüa ilma et midagi korrast ära oleks..
egas ma võin tagurpidi ka sõita, kuid kas on oht, et mu massinal genekas samal ajal läbi kärssab

Leho

Minul läks Voshod täitsa edukalt vahepeal tagurpidi käima, tuli pöörded lasta hästi madalaks ja siis käis väike nõks läbi ja töötaski tagurpidi. Et uuesti õieti tööle saada lasin jälle pöörded madalaks ja läks jälle. Kuid mingeid probleeme ma sellest küll ei täheldanud. Eks see varajase süüte probleem ole ja see tuleks lihtsalt kiiresti ära reguleerida.