automoto.ee foorumid

Täisversioon: paukumine ja jõudu ei ole
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

sg-1

selline probleem miniga et jõudu on kole vähe ja kui pikema maa maha sõidan (ca 4km)hakkab turtsuma ? milles võiks probleem olla?

raix666

hakkab üle kuumenema, aga samas aint 4-ja km peal küll ei tohiks veel ülekuumeneda

sg-1

ee asi ei ole üle kuumenemises sest 1 ja 2 käigul juba algul jõudu ei ole ja 2 käik hakkab alles siis tööle kui 1 käigul pöörded põhjas ja siis läheb kah max 38km/H välja ainult

raix666

karbuss pese puhtaks võimalik et mingi si##a tükk ees

sg-1

aga kas see võib maha kah võtta jõudu ja kiirust kui summuti ja silindri vahelt tuleb natuge läbi??????? :roll:

sg-1

ja selle pärast ma panin igaks juhuks kuuma kindla silikooniga selle täna kokku eks homme ole näha kas aitas kah?
olulist vahet ei tohiks küll nüüd olla, et kas tuleb seda õli paar piiska või ei tule.

See neljakilomeetri jutt ajab mind segamini. Muidu ütleksin, et tegemist on kas liiga varase või hilise sädemega.
viga on nagu tavaliselt kas väga hõredas mootoris, vales süütes, vales küttesegus või katkises sisse/väljalaske torustikus.

harley

kui jõudu vähe..siis... vale süüde? laagrid kulunud (kompresioon kaob karterist ära), kolvid, rõngad, silinder, karburaator.... 1 häda põhjustab teist
millal viimane remont oli (silindri, kolvi jne vahetus)

kui peale pikka maad turtsuma hakkab võib asi olla karpasse seatud piiramise pärast...mul tuttaval sama lugu..veidi maad saad sõita.. TÄIS GAASIGA..hakkab pooma. asi selles et on piiraja peale pandud, et ei piinaks mootorit,..... proovi veidi tuuri maha lasta, kas siis hakkab ka turtsuma ?!
Kulunud laagrid ise küll mittekuidagi ei põhjusta \"kompresiooni kadu karterist\"... tavaliselt on need põhjuseks simmerlingi kulumisele... ja ka siis tavaliselt ei kao mitte ära \"kompresioon\", vaid hakkab hoopis lisaõhku sisse imema.

Ükski karpasse paigaldatud piiraja ei käitu niimoodi, nagu eelpool kirjeldatud! Karpa piirajate puhul on enamjaolt tegu tavalise sisselaske lõõri ava piirava seibiga ja see annab tunda koguaeg.
Teine, mis karpas kasutatakse on lihtsalt \"pulk\" siibri kohal, mis ei lase lihtsalt gaasisiibril lõpuni avaneda...

aga antud situatsioonis, kui on jutt vanadest vene masinatest, ei ole mõtet piirajatest üldse rääkida...