automoto.ee foorumid

Täisversioon: gaz 24     1977 KÜSIMUS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
tegemist siis minu vanaisa autoga, mis kingitud mulle.
sõidukorras väga korralikus seisukorras,kuid olude sunnil seisab garaazis.
värv on hõbedane(mitte orig.) sisu on originaal(pruun samet), läbisõit on väike kuigi on teinud peale kaks ringi (endise omaniku jutu järgi) ja hetkel on ees 23000.
mootor on praktiliselt tutikas peal.
hetkel on seisnud 2,5 aastat ja rooste on hakanud vaikselt plekki hävitama.
  

PROJEKT:   samas ootan kaas foorumlaste arvamust, kas taastada originaalis 100%-selt,
või ehitada kahe ukseliseks low rideriks.




PILDID TULEVAD MÕNE AJA PÄRAST
Mul on juba tükk aega olnud peas mõte teha gaz 24\'st mingi stiilne lowrider - mugav sisu, silmapaistev värv, hea audio, uuem tehnika aiste vahel jne. Ilmselt nagu enamike mõtetega see ainult unistuseks ka jääb...

Aga kui sul on see võimalus olemas, siis mina annaksin oma hääle kindlasti lowrideri variandile. 24 pole veel nii haruldane masin, et selle ümberehitamine eriline patt oleks.
mina pooldan 100% originaali ,sest väliselt jääb ju siiski Volgaks, lowrideriks olen mina mõelnud 402/407 mosset, mida tuleks teha ja mis tehnika panna jne. Volga ei oleks eriti hea toorik.
mossepower Kirjutas:mina pooldan 100% originaali ,sest väliselt jääb ju siiski Volgaks, lowrideriks olen mina mõelnud 402/407 mosset, mida tuleks teha ja mis tehnika panna jne. Volga ei oleks eriti hea toorik.
Eks ta maitse asi ole, aga minu meelest 402/407 just lowrideriks ei sobi. Esiteks oma kerekuju poolest, teiseks aga puhtalt selle pärast et ta volgale suuruselt alla jääb. Kena hot rodi saaks eelmainitud masinatest küll, aga korralik lowrider peab ju teadavasti ikka suur ja massiivne olema Cool
24 võlubki mind just oma suuruse ja kandiliste joonte tõttu - ideaalne toorik lowrideriks.

Aga nagu ma juba mainisin, maitse asi Smile
no üks pilt siis eest
rohkem pilte siis kui maale juhtun minema
http://www.pilt.ee/photo/146812/3451153/
Kui ma õigesti aru olen saanud, siis \"lowrider\" tähendab õhkvedrustusele ümberehitatud autot, mis on võimeline iga ratta juures kõrgust muutma, lausa auto kohapeal hüppama panna. Kas tõesti mõtlesid sa seda saavutada? Minu teada maksab selline vedrustus metsikut hinda ja eeldab ka auto kere korralikku ümberehitust-tugevdamist. Seda ka asjatundlikult, mitte, et keevitan karpraua sisse ja nii ongi. Viimati ühes autolehes kirjutas, et Eestisse tuli näitusele üks lowrider skandinaaviast, valge cady oli vist, mainiti et siin maal veel selliseid pole.

Kui mõtlesid, et lasta volga veits madalamaks ja teha ameerkia 70\' stiilis auto , siis oleks huvitav näha kuidas välja tuleb. Potensiaali 24\'l selleks on, kandilised jooned ja laiust ka veits. Originaali taga ajamisega on nagu on, pead endale enne selgeks tegema milleks autot ehitada tahad:
a) suvel paar korda ilusa ilmaga ringi sõita - taasta 100% originaalis
b) suveautona kasutada, projektmasin, põhirõhk iseloomulikul väljanägemisel ja/või sõidumugavusel - tuuni, näiteks 24-10 mootor, 5-käigukast, korralikud amordid, heliisolatsioon, jne.
c) igapäevasõiduk aasta ringi - iseenesest halb mõte, kuna talvine sool sööb selle auto ära. Aga kui ikka nii, siis tee lihtsalt sõidukorda ja käi tihti pesulas, igapäevasõidukina pole mõtet sinna \"tuuningu \" peale raha panna, pigem käigus hoida.

Pika jutu mõte on: Kõigepealt mõtle mida sa saada tahad ja millega sa hakkama saaksid! Kui tõsised plaanid sul on? Nüüd on juba suvi küll otsakorral, aga äkki järgmiseks suveks katsu masin sõidukorda saada ja vaata siis kas sul on üldse huvi tema vastu või mitte. Kindlasti on vaja vahetada nii mõnigi tihend, kontrollida pidureid jne.. Ka kindlustus ja ülevaatus maksavad, aga ainult nii saad sa teha õigeid valikuid. Palju mõttetum on hakata suure hurraaga tegema suurt projekti , et see siis pärast aastaid hallitaks.. kuigi tihtipeale nii lähebki.

Robi sõidab see suvi ringi vana volgaga ja näpud on pidevalt õlised. Talveks üritab ikka lada sõitma saada. Volga paneb garaazi järgmist suve ootama.
Jõudu ja jaksu otsustamisel!
Lowrider ei pea tingimata hüppama, vaid teda peab saama madalale lasta. Nii madalale, et põhja ja maa vahele jääb väääga väike pilu.

Vajaliku kola saab osta siit: http://www.usauto.ee/pudi/pudi.htm
Pole väitnudki, et peab, vaid et on võimalik lausa hüppama panna. Tähenärimine on moes, nämm
ma arvan, et 100% originaali antud masinalt pole mõtet taga ajada. Midagi huvitavat võid proovida küll aga ära üle pinguta nagu mõni oma sapakaga. (hullud teevad külge pandud mis ei sobi kohe mitte Big Grin)
Et volgast saada lowrider, tuleb sellega ikka väga kõvasti vaeva näha. Näiteks tuleb ümber ehitada esimesed poolraamid nagu olid ehitatud sellel valgel Cadillacil.
Martti Kirjutas:Et volgast saada lowrider, tuleb sellega ikka väga kõvasti vaeva näha. Näiteks tuleb ümber ehitada esimesed poolraamid nagu olid ehitatud sellel valgel Cadillacil.




see kõik on juba teada ja on enam vähem uuritud ja puuritud


kere peab olema nii tugev et kui umbes kahe/kolme meetri pealt esiotsa peale kukutada, siis ei tohi kere mitte millimeetritki kõver olla.



eks peab hakkama vaikselt oma projektiga tegelema vist
aga nüüd tekkis küsimus värvi suhtes, kas kuskilt on võimalik saada neid tehase värvi koode . huvitaks just tehase punane
Tolleaegsed nõukogude värvide koodid ei klapi tänapäevastega. Küll aga võid leida kuskilt mõne näidise ja selle järgi lasta segada kaasaegse ja korraliku värvi. Oluline, et see näidis oleks pleekimata kohast. Punaseid Volgasid oli kahjuks väga vähe, aga toonid peaksid olema samad, mis sama ajastu Ladadel ja Mossedel.

PS Juhul kui Su volga ei ole väga originaalis säilinud, siis ei ole ka ilmselt vajadust eriti täpset originaali taga ajada, sest originaalis säilinuid on tulevastele põlvedele näitamiseks säilinud piisavalt. Võid ka vabalt lasta vaimul lennata, mina kätt ette panema ei hakka, kuigi olen suur originaalifänn.
Jõudu!

zwanes

mnjah, päris kargama panemiseks tuleb ikka suur töö/aja/raha paigutus ette võtta...

Aga madalaks laskmise kohta tahaks isegi rohkem teada sest endal kuri plaan 24 maadligi tõmmata

zwanes

BEN autotarbed Järvel peaks müüma Vene autodele originaalvärve. Olevat suisa oma riiul. Kilone purk maksvat 200-300 vahel. Kas just Volga omasid on, peab ise vaatama minema või Parem juba helista.
kas oleks kuskilt arhiivist võimalik saada selle auto kohta varasemat infot .
kui tahaks teada auto varasemat käekäiku ja omanikke
WOW! Tagumised uksed on ka pandud teist pidi käima. Seda kutsutakse vist "suicide doors". Stiilne.
Ainuke jama, et tavaasendis on ikkagi tobedalt kõrge.
Kuid üleüldises plaanis vist siiani kõige stiilseim kustom Venemaalt, neist, mis nähtud neti vahendusel.
Stiilne pill. Kuid Eestis seda nii lihtne teha pole, kui ropult muidugi raha pole nii umbes alates 500 000 krooni.
Lehti: 1 2