30-08-2004, 22:12 PM
31-08-2004, 01:07 AM
Suhtkoht hea minek ja vastupidavus korralikul masnal on hea. Vead...hmmm....imelik hääl mootoris...vähemalt mul ja paaril sõbral....ning see...et käed automaatselt õliseks lähevad kui sõitma hakkad
31-08-2004, 12:44 PM
kõik vinguvad et sidur ei pea vastu, endal küll sellega jama pole olnud aga ikkagi mõtlesin mainida
31-08-2004, 14:25 PM
jaffi põhiviga on kindlasti need \"plekitükikesed\", mis käimaris käiku vahetavad (käigukahvlid nuh)...raisad kipuvad murduma jõhkramalt tuuri andes
31-08-2004, 14:28 PM
Nad ei murdu kui sa tuuri annad ....nad murduvad siis kui sa ei oska käike vahetada
lõhkuja Kirjutas:jaffi põhiviga on kindlasti need \"plekitükikesed\", mis käimaris käiku vahetavad (käigukahvlid nuh)...raisad kipuvad murduma jõhkramalt tuuri andes
31-08-2004, 14:40 PM
Härrad jawa käigukahvli lõhkujad! kui teie jawal on kunagi kahvel murdunud ning seetõttu kahvlivõll kõveraks läinud, siis hakake uusi karteripooli muretsema.
Nimelt venivad karteripooltes olevad kahvlivõlli augud välja ning järgmine kahvel läheb juba tunduvalt kiiremini p....e
Nimelt venivad karteripooltes olevad kahvlivõlli augud välja ning järgmine kahvel läheb juba tunduvalt kiiremini p....e
31-08-2004, 17:56 PM
jah..sorry väljendasin end natuke halvasti...muidugi ei juhtu käimakastiga midagi kui sa tühikäigul tuuri annad...mõtlesin ikkagi et annad käik sees kõvasti valu
ja ei usu et asi on ainult oskamatus käiguvahetuses
...pole ise kunagi jaffi omanud
ja ei usu et asi on ainult oskamatus käiguvahetuses
...pole ise kunagi jaffi omanud
31-08-2004, 18:49 PM
No kus sa siis yldse tead, et tal on probleem käigukastis ?
Naised (naabri poisid ) saunas rääkisid ?
lõhkuja Kirjutas:...pole ise kunagi jaffi omanud
31-08-2004, 20:37 PM
lõhkuja Kirjutas:jah..sorry väljendasin end natuke halvasti...muidugi ei juhtu käimakastiga midagi kui sa tühikäigul tuuri annad...mõtlesin ikkagi et annad käik sees kõvasti valuMismoodi sa saad tühikäigul tuuri anda? Ja kui käik korralikult sees on, ei tohiks nagu kahvlitel erilisi koormuseid olla.
ja ei usu et asi on ainult oskamatus käiguvahetuses
...pole ise kunagi jaffi omanud
31-08-2004, 20:47 PM
no loe foorumit!!!selleks ei pea ratast omama et ta põhivigadest teada saada...
ei viitsinud küll enne kirjutada kuid...käisime kord sõbraga tartus raadi motopoes ja jäime poeomanikuga just samal teemal lobisema(,et umbes iž vs. jawa) ja tema jutt oli selline, et jawa on küll võimsam...seda jõudu saab nautida esimeste käigukahvlite minekuni...ja siis nad läevad tihedalt(just nagu seltsimees isandpauk kirjutas). iž on küll natuke halvema minekuga kuid ülekandes selliseid tüüpvigu pole ja ega ikka KORRALIK iž jaffist maha ka ei jää
ei viitsinud küll enne kirjutada kuid...käisime kord sõbraga tartus raadi motopoes ja jäime poeomanikuga just samal teemal lobisema(,et umbes iž vs. jawa) ja tema jutt oli selline, et jawa on küll võimsam...seda jõudu saab nautida esimeste käigukahvlite minekuni...ja siis nad läevad tihedalt(just nagu seltsimees isandpauk kirjutas). iž on küll natuke halvema minekuga kuid ülekandes selliseid tüüpvigu pole ja ega ikka KORRALIK iž jaffist maha ka ei jää
01-09-2004, 00:13 AM
Ma arvan ja olen kindel ,et iz planeta sport astub paremini kui jawa eksole
EDIT : olen omanud jawa 634 ......mille peal on õige mitu mootorit (ka forseeringuga) yle käinud ja võin öelda ,et iz planeta sport astub ikka paremini
EDIT : olen omanud jawa 634 ......mille peal on õige mitu mootorit (ka forseeringuga) yle käinud ja võin öelda ,et iz planeta sport astub ikka paremini
lõhkuja Kirjutas:no loe foorumit!!!selleks ei pea ratast omama et ta põhivigadest teada saada...
ei viitsinud küll enne kirjutada kuid...käisime kord sõbraga tartus raadi motopoes ja jäime poeomanikuga just samal teemal lobisema(,et umbes iž vs. jawa) ja tema jutt oli selline, et jawa on küll võimsam...seda jõudu saab nautida esimeste käigukahvlite minekuni...ja siis nad läevad tihedalt(just nagu seltsimees isandpauk kirjutas). iž on küll natuke halvema minekuga kuid ülekandes selliseid tüüpvigu pole ja ega ikka KORRALIK iž jaffist maha ka ei jää
01-09-2004, 01:37 AM
Ühepütane IZ on algajatele lihtsam putitada ning annab andeks rohkem \"sõiduvigu\". Kiirust muidugi palju ei ole. Kuna jawat lihtsalt ei viitsi sättida (vedeleb 1 garaazis), siis tarbin IZ-i või midagi jämedamat.
Kasutan IZ56-t igapäevasõitudeks üksi ning koos abikaasaga. mõnus nostalgitseda. palju lahedam kui mingi lääne \"plastmassikäkk\", kuigi maanteel olles tekib mõnikord vastupidine tunne.
Kiiruse naudingu saamiseks võtan \"aianurgast\" 900se kawa ning teen rõõmu küla pensionäridele. Kui sellega külavahel üle 200 kätte saad, siis saad aru, et nii IZ kui Jawa on kasutamiseks, lääne rattad kihutamiseks.
Kasutan IZ56-t igapäevasõitudeks üksi ning koos abikaasaga. mõnus nostalgitseda. palju lahedam kui mingi lääne \"plastmassikäkk\", kuigi maanteel olles tekib mõnikord vastupidine tunne.
Kiiruse naudingu saamiseks võtan \"aianurgast\" 900se kawa ning teen rõõmu küla pensionäridele. Kui sellega külavahel üle 200 kätte saad, siis saad aru, et nii IZ kui Jawa on kasutamiseks, lääne rattad kihutamiseks.
01-09-2004, 09:40 AM
jah iž pl sport on juba teine teema...
argo
29-09-2004, 19:42 PM
Olen ise juba 18 aastat igat sorti jaffidega tegelenud. Käigukasti kahvlid on tõesti \'nõrgim lüli\'. Murdumist just ette ei tulnud, enamasti olid läbi söödud. Kui ikka pidevalt üle 100 lased, on jama kähku tulema. Kahvlitel ju ka paksust ainult 3mm, pind kohati nii pehme, et viil peale hakkab. Kuna kinni-lahtist juba ammu siiber, tegin uued kahvlid kroom-vanaadium-terasest. Peale seda ei mingeid probleeme.
Teine asi on pinge-tagasivoolu-relee (vanadel mudelitel). Siis tulevad akuga jamad, ei lae või laeb üle. Aga korraliku testriga saab asjast jagu.
Teine asi on pinge-tagasivoolu-relee (vanadel mudelitel). Siis tulevad akuga jamad, ei lae või laeb üle. Aga korraliku testriga saab asjast jagu.
harley
29-09-2004, 21:49 PM
tekkiski seda teemat lugedes küsimus, et kas neid kahvleid siis mõne sepa juures veidi kõvemast materjalist teha ei anna, siis ei läheks nii kergelt puru ju