automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa iad ja vead
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

zava

[color=black][font=Courier]Tahax tiad mis on jawa suurimad vead ja ead
Suhtkoht hea minek ja vastupidavus korralikul masnal on hea. Vead...hmmm....imelik hääl mootoris...vähemalt mul ja paaril sõbral....ning see...et käed automaatselt õliseks lähevad kui sõitma hakkadSmile
kõik vinguvad et sidur ei pea vastu, endal küll sellega jama pole olnud aga ikkagi mõtlesin mainida
jaffi põhiviga on kindlasti need \"plekitükikesed\", mis käimaris käiku vahetavad (käigukahvlid nuhBig Grin)...raisad kipuvad murduma jõhkramalt tuuri andes
Nad ei murdu kui sa tuuri annad ....nad murduvad siis kui sa ei oska käike vahetada Wink

lõhkuja Kirjutas:jaffi põhiviga on kindlasti need \"plekitükikesed\", mis käimaris käiku vahetavad (käigukahvlid nuhBig Grin)...raisad kipuvad murduma jõhkramalt tuuri andes
Härrad jawa käigukahvli lõhkujad! kui teie jawal on kunagi kahvel murdunud ning seetõttu kahvlivõll kõveraks läinud, siis hakake uusi karteripooli muretsema.
Nimelt venivad karteripooltes olevad kahvlivõlli augud välja ning järgmine kahvel läheb juba tunduvalt kiiremini p....e
jah..sorry väljendasin end natuke halvasti...muidugi ei juhtu käimakastiga midagi kui sa tühikäigul tuuri annad...mõtlesin ikkagi et annad käik sees kõvasti valuToungue

ja ei usu et asi on ainult oskamatus käiguvahetuses

...pole ise kunagi jaffi omanud

No kus sa siis yldse tead, et tal on probleem käigukastis ?

Naised (naabri poisid ) saunas rääkisid ?

lõhkuja Kirjutas:...pole ise kunagi jaffi omanud
lõhkuja Kirjutas:jah..sorry väljendasin end natuke halvasti...muidugi ei juhtu käimakastiga midagi kui sa tühikäigul tuuri annad...mõtlesin ikkagi et annad käik sees kõvasti valuToungue

ja ei usu et asi on ainult oskamatus käiguvahetuses

...pole ise kunagi jaffi omanud
Mismoodi sa saad tühikäigul tuuri anda? Ja kui käik korralikult sees on, ei tohiks nagu kahvlitel erilisi koormuseid olla.
no loe foorumit!!!selleks ei pea ratast omama et ta põhivigadest teada saada...

ei viitsinud küll enne kirjutada kuid...käisime kord sõbraga tartus raadi motopoes ja jäime poeomanikuga just samal teemal lobisema(,et umbes iž vs. jawa) ja tema jutt oli selline, et jawa on küll võimsam...seda jõudu saab nautida esimeste käigukahvlite minekuni...ja siis nad läevad tihedalt(just nagu seltsimees isandpauk kirjutas). iž on küll natuke halvema minekuga kuid ülekandes selliseid tüüpvigu pole ja ega ikka KORRALIK iž jaffist maha ka ei jääBig Grin
Ma arvan ja olen kindel ,et iz planeta sport astub paremini kui jawa Wink eksole

EDIT : olen omanud jawa 634 ......mille peal on õige mitu mootorit (ka forseeringuga) yle käinud ja võin öelda ,et iz planeta sport astub ikka paremini Wink

lõhkuja Kirjutas:no loe foorumit!!!selleks ei pea ratast omama et ta põhivigadest teada saada...

ei viitsinud küll enne kirjutada kuid...käisime kord sõbraga tartus raadi motopoes ja jäime poeomanikuga just samal teemal lobisema(,et umbes iž vs. jawa) ja tema jutt oli selline, et jawa on küll võimsam...seda jõudu saab nautida esimeste käigukahvlite minekuni...ja siis nad läevad tihedalt(just nagu seltsimees isandpauk kirjutas). iž on küll natuke halvema minekuga kuid ülekandes selliseid tüüpvigu pole ja ega ikka KORRALIK iž jaffist maha ka ei jääBig Grin
Ühepütane IZ on algajatele lihtsam putitada ning annab andeks rohkem \"sõiduvigu\". Kiirust muidugi palju ei ole. Kuna jawat lihtsalt ei viitsi sättida (vedeleb 1 garaazis), siis tarbin IZ-i või midagi jämedamat.

Kasutan IZ56-t igapäevasõitudeks üksi ning koos abikaasaga. mõnus nostalgitseda. palju lahedam kui mingi lääne \"plastmassikäkk\", kuigi maanteel olles tekib mõnikord vastupidine tunne.

Kiiruse naudingu saamiseks võtan \"aianurgast\" 900se kawa ning teen rõõmu küla pensionäridele. Kui sellega külavahel üle 200 kätte saad, siis saad aru, et nii IZ kui Jawa on kasutamiseks, lääne rattad kihutamiseks.
jah iž pl sport on juba teine teema...Big Grin

argo

Olen ise juba 18 aastat igat sorti jaffidega tegelenud. Käigukasti kahvlid on tõesti \'nõrgim lüli\'. Murdumist just ette ei tulnud, enamasti olid läbi söödud. Kui ikka pidevalt üle 100 lased, on jama kähku tulema. Kahvlitel ju ka paksust ainult 3mm, pind kohati nii pehme, et viil peale hakkab. Kuna kinni-lahtist juba ammu siiber, tegin uued kahvlid kroom-vanaadium-terasest. Peale seda ei mingeid probleeme.
Teine asi on pinge-tagasivoolu-relee (vanadel mudelitel). Siis tulevad akuga jamad, ei lae või laeb üle. Aga korraliku testriga saab asjast jagu.

harley

tekkiski seda teemat lugedes küsimus, et kas neid kahvleid siis mõne sepa juures veidi kõvemast materjalist teha ei anna, siis ei läheks nii kergelt puru ju Smile