automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mopil säde on aga ei läe käima, aidake!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

CZY

mul siis selline probleem et mopil säde on aga nõrk ning käima ei lähe , mis võib olla problemo, kas kommulaator on tuksis või siis geneka mähis on läbi või siis süütepool on katki aga ma ei tea mis võib olla tegelik problemo.
Ning paluks teie polt teha võimalikke oletusi või näpunäiteid.



ette tänades
CZY Kirjutas:mul siis selline probleem et mopil säde on aga nõrk ning käima ei lähe , mis võib olla problemo, kas kommulaator on tuksis või siis geneka mähis on läbi või siis süütepool on katki aga ma ei tea mis võib olla tegelik problemo.
Ning paluks teie polt teha võimalikke oletusi või näpunäiteid.

Esiteks - millise isendiga (mootori margiga) tegu? Siis teavad paljukogenud profid pakkuda selle mudeli nõrku kohti.

Tüüpsemad vead (kui bensiini peale saab, st kraan/düüsid ei ole umbes ja karburaator reguleeringus):

1. Küünal läbi - tühjalt annab nõrka sädet, koormuse all (segu sees) ei anna. Proovi teist (uut) küünalt. Tõenöäolisim viga.

2. Kondensaator läbi - kontrolli testriga või proovi vahetada. Hävinud kondensaator reeglina tekitab tihti \"siraka\" ka katkestikontaktide vahele.

3. Pool \"peksab üle\" - \"tühjalt\" töötab, koormusega ei jõua. Proovi teist pooli.

4. Katkesti kontaktivahe ja/või katkestamismoment totaalselt paigast ära - kui paneb ikka \"säraka\" siis, kui magnetpoolus ei ole pooli kohal, siis jääb säde nõrgaks. Kontrolli katkestamismomenti ÜSS suhtes ja kontaktivahet kasutajajuhise andmetega.

5. Viga mujal kõrgepingeahelas (vana/pragunenud ja üleviskav juhe, tuksis piip vms).

Need vead on reeglina tüüpsed, kui mootor ei \"luba\" ka. Kui \"lubab\", aga ei käi stabiilselt või ei käivitu, võib olla ka muid vigu.