automoto.ee foorumid

Täisversioon: säde on ok aga küünla tõmbab märjaks ja käima ei lähe
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

võrri FrEaK

kas keegi oskab aidata mul on võrr säde on ok aga küünla tõmbab märjaks ja käima ei lähe
võrri FrEaK Kirjutas:kas keegi oskab aidata mul on võrr säde on ok aga küünla tõmbab märjaks ja käima ei lähe

Kui ei \"luba\" ka, siis säde arvatavasti nõrk - õhu sees paneb siraka ära, aga segu sees surve all ei jõua.

Võib olla:
- vigane küünal (proovi uut),
- vigane (kõrgepinge)pool,
- väga vale reguleering (ei lahuta kontakte maksimaalse magnetmomendi kohas),
- hävinud kondensaator (kontrolli)
- vigane juhe/piip.

Kui kontrollides (õhu sees) on säde nõrk ja kollakas, siis on midagi lahti ja selline säde mootorit käima ei panegi. Säde peab olema selline tugev ja sinaka varjundiga, see suudab \"suraka ära panna\" ka kõrge rõhu all bensiiniudus.
no mul oli sama asi... alguses sai karbuss ära vahetatud siis läks juba peaaegu käima, peale seda sai ka rõngad ja magneto vahetatud, vot alles siis läks käima
Karbussis oli vist ujuk läbi. Kontrolli rõngaid,need võivad läbi olla...

doyou

mul mopil oli sama et säde + küünal märg+ mitte kohe ei ei käivitu. aga siis on kõige lihtsam proovida sädet nii et hoiad kyynlast kinni... ise unustasin et hoian ja andsin täiega vänta ja sa säde istuli võttis kohe....
Kas säde on õigel ajal või on äkki süütemoment paigast ära?Proovi ka karter üleliigsest bensiinist tühjaks lasta, selleks on vastav kruvi, mis tuleb lahti keerata ja pärast tagasi panna.

doyou

Elektron syyde on yle prahi.

maddog

sass Kirjutas:Kas säde on õigel ajal või on äkki süütemoment paigast ära?Proovi ka karter üleliigsest bensiinist tühjaks lasta, selleks on vastav kruvi, mis tuleb lahti keerata ja pärast tagasi panna.
kui tohib küsida hr experdi käest siis kuidas saab karterisse bensiin minna...
Võrril käibki kogu bensiin mis läheb silindrisse läbi karteri. Selleks pannakse õli ka bensiini sisse et saaks õltatad kahetaktise mootori korral väntvõlli laagreid ja kepsulaagrit. Kui jätta õli panemata siis kõige pealt kulub ära pronkspuks, mootoril kaob jõud ära ja lõpuks ei taha enam käima minna.
Kui mootor ei käivitu ,aga seda siiski üritatakse pikema aja jooksul käivitada, või kui karburaatori nõel ei pea ja seetõttu pidevalt \"uputab\" või kui karburaatori bensiinitase on liiga kõrgeks reguleeritud ,siis võib juhtuda täiesti vabalt,et karterisse koguneb liiga palju üleliigset bensiini, mis omakorda tõsiselt raskendab mootori käivitamist.Lihtsalt küünal läheb pidevalt märjaks.Selle bensiini eemaldamiseks karterist on võrride mootoritel spetsiaalne kruvi ,mis suleb vastava kanali.

Roono

Tsitaat:Elektron syyde on yle prahi.

kontkt süüde annab parema elektri matsu. ning masin käib paremini ning pole vaja mingit plokki vahele panna. ühesõnaga minuarust ikka parem kui elektron süüde.
Roono Kirjutas:
Tsitaat:Elektron syyde on yle prahi.

kontkt süüde annab parema elektri matsu. ning masin käib paremini ning pole vaja mingit plokki vahele panna. ühesõnaga minuarust ikka parem kui elektron süüde.

Kontaktsüüde on muidugi lihtsam, aga korralik elektronsüüde on ikka mugavam ja parem.Wink
Mul kontaktidega süüde, kuid aku pealt. Käivitub poole meetri pealt ja isegi jooksma ei pea, piisab rahulikult lükkamisest. Elektronsüütega on tõenäoliselt täpsem süüde kõrgetel pööretel ja muidu ka parem minek.