automoto.ee foorumid

Täisversioon: M-62
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sattus siis kätte selline haruldane asi, esimese asjana tahakski teada, kui palju selliseid isendeid üldse Eestis leidub.
Lähema aasta jooksul ei tohiks investeeringute paigutamisega probleemi tekkida Big Grin
Mõned pildid:
[attachment=1906]
[attachment=1907]
[attachment=1908]
[attachment=1909]
Mille järgi Sa need varemed M62 -ks identifitseerid?Sul võib muidugi ka õigus olla, aga esikahvel oleks justkui tiba uuema mudeli oma ja tagaots võib samahästi ka M72 olla.
Plaat tehasetähisega on alles, kuigi raskesti loetav, seal oli kirjas. Vaadates juuresolevat pilti ja võrreldes detaile olemasolevatega, tundub asi õige olevat.
[attachment=1910]
Kui plaat andmetega on alles ,siis muidugi
Tegelikult oleksin huvitatud selle originaalse eksemplari omanikuga kontakti võtmisest, et paremini detailidesse süveneda. Ootan igasugust infot (u2u).
Täna sai kõik küljesolev raami küljest eemaldatud, enamik keermesliitmeid valmistasid seejuures meeldivaid üllatusi, hoolimata ebameeldivast (üliroostes) välimusest sai kõik mutrid poltidest ja need omakorda ülejäänud detailidest mõõdukalt jõudu kasutades eemaldada. Seejuures on näiteks porilaua plekid küllaltki tugevat tegu, kohtumine keevitusaparaadiga on kokku lepitud ainult tagumisel porilaual, mille sadula alune osa töölepingu üles ütles. Vahetusse lähvad veel tagavedrustuse katteplekid ning pidurihoob, ülejäänud raud võib oma kasulikku eksistentsi jätkata.
tean kellel olid originaal M62 veljed, tutikad 2 tükki, värvis üle pulber värviga aga enam tal neid pole ja kus said kas emexi või andis ühele tüübile ära.
Samas.... mida ma hakkan peale teadmisega, et need OLID. Ärgem risustagem foorumit. Kui kellelgi ON ja ta seda müüb või vahetab, siis on see info teretulnud.
tahtsin sind informeerida et M62 olid oma veljed ja seda ma ju ei tea kas sa teadsid seda või ei, ja pole tavalised karikakrad, M72 ega k veljed. Sarnasus on karikakar veljega, aga mingi väike erinevus oli.

Lihtsalt informeerisin foorumlast.
Mul on komplekt velgesid olemas, erinevustest olen täiesti teadlik.
Pigem huvitaks mõned detailid mootori juures, millised karburaatorid sellele masinale originaalis käivad, milline on tõukuri leevendi käepide, kas süütenurk on lenksult kangiga seatav (nagu M ja K)?
Nädalavahetusel sai Tagadist ka mootor hangitud, seega on komplektsus enam- vähem saavutatud.
Oskab keegi öelda, kas sellel isendil käib vana tüübi jämedate nuutidega kardaan või uuem, pikk ja peenikeste nuutidega?
Vahepeal on kogu kandmik viimse detailini osadeks lahutatud ning alustatud roostetõrje operatsiooniga.
Sai külastatud ka rahvusraamatukogu, kuid seal osat ainult käsi laiutada- nemad tehnilise kirjandusega ENAM ei tegele. Seega palve kõigile foorumlastele- kui teil on mingeidki kirjalikke andmeid kõnealuse masina kohta, oleksin igasuguse info eest siiralt tänulik.

Lugupidamisega

Steelrider