automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ-21 pick-up
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.vif2.ru/users/sovavto/gaz/M21pup.jpg

Suu kukkus lahti toda nähes Big Grin

Ime, et selliseid tehtud on.
Mis arvate tollest isendist?
Vene ajal neid ikka vahel nägi, kuid palju pole neid kunagi olnud. Huvitav, et vene netileheküljed ei tea sellest autost kah eriti midagi, enamasti on ainult seesama foto. Võimalik, et seda pikapit ei tehtud mitte Gorkis, vaid mõnes autoremonditehases.
Täpsustus: siit võib lugeda, et tõepoolest pikap-Volgasid valmistasid autoremonditehased kapremonti toodud Volgadest, iga tehas natuke isemoodi välimusega.
smolin Kirjutas:Vene ajal neid ikka vahel nägi, kuid palju pole neid kunagi olnud. Huvitav, et vene netileheküljed ei tea sellest autost kah eriti midagi, enamasti on ainult seesama foto. Võimalik, et seda pikapit ei tehtud mitte Gorkis, vaid mõnes autoremonditehases.
Täpsustus: siit võib lugeda, et tõepoolest pikap-Volgasid valmistasid autoremonditehased kapremonti toodud Volgadest, iga tehas natuke isemoodi välimusega.
Arvan minagi,et neid autosid valmistas mingi remonditehas.Tallinnas vuras üks selline 21 veel 80-ndate keskel ringi ja ka üks 24 oli liikvel.Ei tea kas nad olid,kuulusid ühele asutusele,aga karta on ,et ühes kohas olid tehtud.Koerus siis vast?!.Autod olid tagant vaadates täiesti identsed.Luuk kasti osas,selle ülaservale kinnitus present kate.Ei mäleta vaid enam kas luuk avanes küljele(vähe tõenäoline) või siis taha.Tuledeks oli samad laternad mis kasutusel kõikidel vene krusadel ja vanadel RAF-idel.Ainult neid oli kolm-ülal kollane suund,siis punane park/pidur ja kõige all valged.Üldse viimane ,st tagumine osa meenutas fragmenti vanast RAF/JERAZ-ist millel tagauks poolitatud.Igatahes huvitavalt naljakad autod olid.Äkki TAR teab,minu mäletamist,teadmist mööda oli miskil ajal Tartu tehas üks sarnane \"Pobi\"-gi kasutusel.
Tervitades,Flanagan
Eestis pole selliseid näinud,kuid aastal 1990 jäi neid Lätis ja Leedus nii mõnigi silma (24 baasil).Kuigi eluaastaid tollal oli üsna vähe kogunenud,oli sellise masina nägemine ikka vaheldus silmale...Wink


flanagan Kirjutas:
smolin Kirjutas:Vene ajal neid ikka vahel nägi, kuid palju pole neid kunagi olnud. Huvitav, et vene netileheküljed ei tea sellest autost kah eriti midagi, enamasti on ainult seesama foto. Võimalik, et seda pikapit ei tehtud mitte Gorkis, vaid mõnes autoremonditehases.
Täpsustus: siit võib lugeda, et tõepoolest pikap-Volgasid valmistasid autoremonditehased kapremonti toodud Volgadest, iga tehas natuke isemoodi välimusega.
Arvan minagi,et neid autosid valmistas mingi remonditehas.Tallinnas vuras üks selline 21 veel 80-ndate keskel ringi ja ka üks 24 oli liikvel.Ei tea kas nad olid,kuulusid ühele asutusele,aga karta on ,et ühes kohas olid tehtud.Koerus siis vast?!.Autod olid tagant vaadates täiesti identsed.Luuk kasti osas,selle ülaservale kinnitus present kate.Ei mäleta vaid enam kas luuk avanes küljele(vähe tõenäoline) või siis taha.Tuledeks oli samad laternad mis kasutusel kõikidel vene krusadel ja vanadel RAF-idel.Ainult neid oli kolm-ülal kollane suund,siis punane park/pidur ja kõige all valged.Üldse viimane ,st tagumine osa meenutas fragmenti vanast RAF/JERAZ-ist millel tagauks poolitatud.Igatahes huvitavalt naljakad autod olid.Äkki TAR teab,minu mäletamist,teadmist mööda oli miskil ajal Tartu tehas üks sarnane \"Pobi\"-gi kasutusel.
Tervitades,Flanagan
Koerus tehti mõned nii 21 kui ka 24 baasil.
smolin Kirjutas:Vene ajal neid ikka vahel nägi, kuid palju pole neid kunagi olnud. Huvitav, et vene netileheküljed ei tea sellest autost kah eriti midagi, enamasti on ainult seesama foto. Võimalik, et seda pikapit ei tehtud mitte Gorkis, vaid mõnes autoremonditehases.
Täpsustus: siit võib lugeda, et tõepoolest pikap-Volgasid valmistasid autoremonditehased kapremonti toodud Volgadest, iga tehas natuke isemoodi välimusega.
See ju muidu vahva leht,aga sel see häda,et väidetakse,et \"Vana-Volga\"kolm põlvkonda erinesid vaid väliste detailide poolest.See ka tõsi,aga mitte primaarne.Tähtsaim oli see,et algul käitas autosid püstklappidega mootor,sarnane \"Pobi\" omale,aga töömaht suurem,siit ka suurem võimsus (vist oli 65hj,kui hästi mäletan)Sama mootor käitas veel kaua-kaua UAZ-e.Praeguste 451/452 sarja eelasi-ühesõnaga 450 sarja esimesi mudeleid.Nii 4x2 kui ka 4x4 autosid,nii portemasinaid kui ka furgoone.
Esimesel kahel sarjal olid kasutusel veel hoobamortisaatorid,viimasel juba teleskoobid.Mõlemad muuseas hüdraulilised ja kahepoolse toimega.Aga tundub,et see leht rohkem mudelivalmistajate/huviliste jaoks ja nende vaatevinklist pole neil,tegelikult üliolulistel nüansidel tähtsust
Lugupidamisega,Flanagan
flanagan Kirjutas:Arvan minagi,et neid autosid valmistas mingi remonditehas.Tallinnas vuras üks selline 21 veel 80-ndate keskel ringi ja ka üks 24 oli liikvel.Ei tea kas nad olid,kuulusid ühele asutusele,aga karta on ,et ühes kohas olid tehtud.Koerus siis vast?!.Autod olid tagant vaadates täiesti identsed.Luuk kasti osas,selle ülaservale kinnitus present kate.Ei mäleta vaid enam kas luuk avanes küljele(vähe tõenäoline) või siis taha.Tuledeks oli samad laternad mis kasutusel kõikidel vene krusadel ja vanadel RAF-idel.Ainult neid oli kolm-ülal kollane suund,siis punane park/pidur ja kõige all valged.Üldse viimane ,st tagumine osa meenutas fragmenti vanast RAF/JERAZ-ist millel tagauks poolitatud.Igatahes huvitavalt naljakad autod olid.Äkki TAR teab,minu mäletamist,teadmist mööda oli miskil ajal Tartu tehas üks sarnane \"Pobi\"-gi kasutusel.
Tervitades,Flanagan

üks 24 seisab järva-jaanis tuletõrjemuuseumis
Minu mälu järgi lubati asutustel selliseid autosid ka ise tagumise otsa avariilistest Eestis või ka mõnes teises liiduvabariigis kohapeal teha. Muidugi juhul kui ei tasunud sedaani taastamine ära. Dokumendid vormistati lihtsalt ringi. Sarnaseid aretisi olen näinud ka Ladast ja Mossest (2140 ja 2141), milledel olid tagumised uksed ja lingiavad lihtsalt kinni praetud.
Pea kõik nõukogude autotehased tegid selliseid vankreid ka oma tehase territooriumil liikumiseks. Volga tehasel lihtsalt polnud mõtet osta \"Piruka Mosset\" kui Volga jupid olid samas riiulis. Ilmselt need tehase liikurid ei ole siiski Eestisse jõudnud.
[üks 24 seisab järva-jaanis tuletõrjemuuseumis
Pagan küll selline ekseplar ja mädaneb, ise nimetavad ennast veel muuseumiks. Lükkaks auto vähemalt rohu seest mingile muule kattele. Aga huvitav detail- numbrivalgusti millise nn pärsiauto küljest see pärineb.
<Tegel oli näiteks Leningradi südalinn selliseid nuditud 24- sid täis. Kes mäletab olid ka Tallinna Lada servisel vähemalt üks roheline 21011 baasil auto.
OT,kuid need 2141 ja 2105 baasil pikapid on ühed suuremad peletised,mida liikumas olen näinud.
Ning autotehaste territooriumidel liikunud masinaist-aastal 1983 oli mu isa Mosse tehases praktikal ning seal olid 2140 baasil,veokastiga riistapuud aktiivses kasutuses.Katuse peal neil veel suur \"pakiraam\" (nimetame seda nii),mille peal veeti ka terveid autokeresid...


Piibur Kirjutas:Minu mälu järgi lubati asutustel selliseid autosid ka ise tagumise otsa avariilistest Eestis või ka mõnes teises liiduvabariigis kohapeal teha. Muidugi juhul kui ei tasunud sedaani taastamine ära. Dokumendid vormistati lihtsalt ringi. Sarnaseid aretisi olen näinud ka Ladast ja Mossest (2140 ja 2141), milledel olid tagumised uksed ja lingiavad lihtsalt kinni praetud.
Pea kõik nõukogude autotehased tegid selliseid vankreid ka oma tehase territooriumil liikumiseks. Volga tehasel lihtsalt polnud mõtet osta \"Piruka Mosset\" kui Volga jupid olid samas riiulis. Ilmselt need tehase liikurid ei ole siiski Eestisse jõudnud.
Küsisin ühe endise Koeru ART töömehe käest järele, kuidas asi käis. Koerus tehti pick-up versioone nii M-20 Pobeda, GAZ-21 kui ka GAZ-24 baasil. Ja tehti kokku ikka mõnisada tükki! Läksid laiali üle terve N-Liidu. Lätlased olid ka teinud ja ilmselt veel rohkem. Lätlased tegid neid tagatiibu ja tarnisid ka Koeru. Ise mäletan seda, et Koeru üks aktiivsemaid ühiskondlikke autoinspektoreid kasutas sellist GAZ-21 pick-upi ja hiljem GAZ-24 baasil tehtut.
Lätis ja Leedus oligi näha just sarnase tagaosaga Volga pikapeid nagu selt Järva-Jaani pildilt näha võib.


juku Kirjutas:Küsisin ühe endise Koeru ART töömehe käest järele, kuidas asi käis. Koerus tehti pick-up versioone nii M-20 Pobeda, GAZ-21 kui ka GAZ-24 baasil. Ja tehti kokku ikka mõnisada tükki! Läksid laiali üle terve N-Liidu. Lätlased olid ka teinud ja ilmselt veel rohkem. Lätlased tegid neid tagatiibu ja tarnisid ka Koeru. Ise mäletan seda, et Koeru üks aktiivsemaid ühiskondlikke autoinspektoreid kasutas sellist GAZ-21 pick-upi ja hiljem GAZ-24 baasil tehtut.
Lp.Villis 1! Gaz 24, millest eespool juttu, ei ole Järva-Jaani Tuletõrjemuuseumi eksponaat, vaid kuulub vanaautode varjupaigale. Oleme arvamusel, et enne olgu meie käes sellises olekus kui emexis ...
villis1 Kirjutas:üks 24 seisab järva-jaanis tuletõrjemuuseumis
Pagan küll selline ekseplar ja mädaneb, ise nimetavad ennast veel muuseumiks. Lükkaks auto vähemalt rohu seest mingile muule kattele.

Lp. villis1 !
Selle eksemplari tõin-viisin Järva-Jaani isiklikult mina. Leidsin selle Norra külast, puudevirna vahelt paksu männiokaste ja samblakihi alt. Kes autot ise näinud on...näeb, et vaevu-vaevu seisab see veel koos. Toomisega oli palju vaeva. Minu isiklik arvamus oli, et olgu ta rahvale vaatamiseks, ikka parem, kui metsas seisab. Ja nagu näha on, on huvilisi palju. Kere taastamiseks ei ole hetkel näha mõtet ega vahendeid. (Koerus on üks samasugune sõitev eksmplar olemas)

Teiseks: Järva-Jaani vanaautode varjupaigas tõstetakse tulevikus kõik masinad betoonpaneelidele, kõike korraga ei jõua ja need masinad mis seal väljas on, tõenäolislelt kunagi sõitma ei hakka!

Kolmandaks: Kui on soov kellelegi midagi öelda, ettepanekuid teha või sõimata siis võiks seda kõigepealt teha asjaosalistele, mitta tagaselja! (Foorum on küll avalik koht, kuid enne mõtle ja siis kirjuta)


Autost endast niipalju, et see konkreetne isend oli ühe Koeru ART osakonnajuhataja oma (peast ei mäleta mis osakonna). Auto ei ole ehitatud Koerus ja 3 minu preagust töökaaslast, kes on endised Koeru ART töötajad väidavad, et selliseid pikapeid siin tehases ei tehtudki !