automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mosse kere
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lihtsalt uudishimust küsin (ise enam ei mäleta krt), kas IZ 412 jm. 412 mossedel sai poltidest tiivad jm lahti kruvida ning teist tüüpi esiotsa panna? Uksed olid ka vist IZ 412 omal erinevad...

Lihtsalt hakkas korraks asi sisuliselt huvitama, osade omavaheline vahetatavus, näiteks Volga 24-le saab kruvida 3102 nina jne. - kuidas on Mosse puhul?

Kandevkere põhimik ju sisuliselt sama:???
Saab ikka Smile
Pmtselt saad sa IZ 412st nelja ümmarguse esitule ja püstiste tagatuledega 408 ka teha ilma suurema higita.
Smile
Nüüd hakkab juba midagi meelde tulema. Keegi teretuttav tegi omal ajal huvitava kastiga piruka, millele pani mingi suht eksootilise nina. Tagaosa oli jube kõrge ja õhus, väitis, et Volga vedrud on alla pandud/aretatud. See oli ikka üsna ammu ja enam ei mäleta kõike....

Tegi töötegemiseks, vedas kola. Samas astus edasi ka, 412 mootorid on vahel üsna teravad....
Vanarahvas teadis rääkida, et Leningradi kurke vedanud tegelased sokutasid oma mootoritesse Volga hülsid ja kolvid, töömaht nii 1800 ja hobujõude ka rohkem kui tehase 75.

Aspelund

Tsitaat:Originally posted by nasa13
Tegi töötegemiseks, vedas kola. Samas astus edasi ka, 412 mootorid on vahel üsna teravad....
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jansa
Pmtselt saad sa IZ 412st nelja ümmarguse esitule ja püstiste tagatuledega 408 ka teha ilma suurema higita.
Smile

Noh, tagaotsaga siiski higistamist tuleb imho... Kui vanade tagatiibade, tagapaneeli jne. (need sisemised plekitükid tuleb vist kah kõik ära vahetada?) eemaldamist ning uute asemele keevitamist nii nimetada võib.

senator

[quote]Originally posted by Aspelund
Vanarahvas teadis rääkida, et Leningradi kurke vedanud tegelased sokutasid oma mootoritesse Volga hülsid ja kolvid, töömaht nii 1800 ja hobujõude ka rohkem kui tehase 75.

Aspelund

kus juures õieti rääkis, mulgi sõbrast mehaanik rääkis samast asjast, ta ka paandunud mosse fännSmile
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: pppp

Noh, tagaotsaga siiski higistamist tuleb imho... Kui vanade tagatiibade, tagapaneeli jne. (need sisemised plekitükid tuleb vist kah kõik ära vahetada?) eemaldamist ning uute asemele keevitamist nii nimetada võib.

Sellisel juhul tuleb esiotsaga samasugune higistamine, kuna poltidega käivad külge ainult tiivad. See paneel, kuhu kinnituvad tuled ja radikas jm, on ka vähe teine neil Izidel.
Arvata on jah, et päris möödaminnes teist nina ei kruvi Smile aga suht keeruline ka teise nina külge kruvimine, aretamine, keevitamine ei tohiks olla. Kogu põhimõte seisneb selles, et kandevkere keskmine põhimik on sama. Ka 01-07 Lada on ju kandvalt sisuliselt sama, on ju 01 Ladale laotud 05 plekke külge ja 02 põhimikule 04 plekke.....lansekad eest aint pandi ka uued, muidu põhimik suht sama jäi.. ise olen irl näinud protsessi, paberid vist tehti mingi avariilise auto kaudu vms.

OT see Volga kolbide ja hülsside kombineerimine 412 mootoritele jah, täitsa tõsijutt. Isegi tahtis vanasti üks mossemees mult Volga kolvid ja hülsid osta....

Ja Volgadele omakorda pidatavat ka mingeid suuremaid hülsse pandama....
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jansa
Sellisel juhul tuleb esiotsaga samasugune higistamine, kuna poltidega käivad külge ainult tiivad. See paneel, kuhu kinnituvad tuled ja radikas jm, on ka vähe teine neil Izidel.

Tuled käivad esipaneeli küljes. Esipaneel käib kere (ehk siis selle tüki, mida nasa13 põhimikuks nimetab) külge poltidega. Radikas käib selle põhimiku küljes.
Siin ka näha mõned kastikad Smile
NB! Lehekülje omanik ei soovi omavolilist piltide noppimist, tuleb luba küsida.

http://www.gaz21.net/autoilua/mosse_kerh...uminen.php
Ühel vandil on siin ühele IZ pirukale
2140 esiots ja 2140SL armatuur ja
2140 SL stanged pandud. Näeb välja nagu lääne auto kohe (3se bõmmari istmed sees ja puha)