automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: Süütepool
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis vahe on erinevate automarkide/mudelite süütepoolidel? On nad omavahel vahetatavad? Võibolla küsimus võhiklik aga ma elektri koha pealt suht tumeWink
Igatahes minu süütepooli läheb vool sisse aga välja ei tule küll tilkagi. Pool ise näeb välja a la sigull (tegelikult vana mitsu). Kui kellelgi vedeleb kuskil nurgas mõni ülearune töötav pool siis võiks teada anda.
Voolu sisseminekust on vähe, kontrolli kas sisseminev vool ikka pulsseeriv on.

Põhimõtteliselt on poolid suht laias spektris asendatavad. Asendada ei saa omavahel \"tava\"- ja elektronsüütele mõeldud poole.
Kuidas ma seda voolu pulsseeruvust koduste vahenditega kontrollin?
0liver Kirjutas:Kuidas ma seda voolu pulsseeruvust koduste vahenditega kontrollin?

testriga näiteks või pirniga, oleneb juba konkreetsest süütesüsteemist, kas kontaktid/halli andur annavad massi poolile
Sääl polegi mingit süsteemi - süütepool ja jagaja. Kogu see kupatus aastast `83.
Niiet kui panen 12V pirni ühte otsa pidi süütepooli külge mineva madalpinge juhtme vastu ja teise otsa massi siis peaks starterit andes tuli vilkuma hakkama? Ja kui ei hakka mis siis veel lahti on?
Ja kas jagajast tulev juhe (kondekaga sama otsa all) läheb + või - ?
Aurumasin oleks ikka kõvasti lihtsam, ainult puud ja vesi.
Krt ma olen ikka loll küllSmile
Nii.
Nüüd garaashis käidud, pool pakki suitsu ja 4 õlut läinud ja ainuke tulemus see et s*** keeb sajaga.
Lamp ei vilkunud vaid põles süüte sisse lülitamisel IGA süütepooli klemmi küljes. Ka - märgiga klemmi küljesSmile
Ilmselt siis uut pooli vaja.
Süütepooli ühest otsast läheb sisse pluss vool. Teise otsa peale läheb mass. Ilmselt sul kontaktid massi ei anna (mõlemal pool kontrolllamp lihtsalt põleb). Kontrolli üle kontaktid ja jagaja ning süütepooli vaheline juhe. Starterit andes peab süütepooli miinus otsa peal kontrolllamp vilkuma.
Katsu ka sita temperatuur allapoole saada. Keema minnes tekivad gaasid ja sa võid täiega lõhki minna. Plahvatades on kogu auto sitta täis ja sul taaga väga haisev linnavahel sõita.
Ok.
Plussmärgiga klemmi alt läheb sisse vool.
Miinusega klemmi all on ka vool, ükskõik kas jagajast tulev juhe on küljes või mitte.
Niiet probleem siis jagajas? Et siis kontaktid ei avane või saab seal veel midagi olla?
Pane pirni üks juhe aku \"+\" klemmi külge ja teine jagajast tuleva juhtme külge ja anna starterit -- pirn peab hakkama vilkuma, kui ei, siis lammuta jagaja lahti tõenäoliselt on kontaktidel ülisuur/olematu vahe või on kontakti vasar kuskiltpidi massis.

Pooli kontrollimiseks pane pooli kõrgepinge juhtme külge küünal ja pane küünla korpus vastu auto keret (massi), lülita süüde sisse ja võta auto kere (massi) küljest juhe ja ühenda-lahuta pooli \"-\" klemmiga -- korras pooli korral annab küünal sädet.
Käidud ja tehtud.
Süütepooli kõrgepingejuhtmest sain igatahes sädeme kätte.
Kontaktivahet sai proovitud igatepidi, midagi pulseerivat sealt ei tulnud, järelikult siis ikka kuskilt massis.
Ja mootor läks käima kui starterit andes massist tulevat juhet vastu pooli - klemmi koputasin.
Aga peale seda jama ja torkimist muutus pooli jõudev vool nii lahjaks et kontroll-lamp ainult vaikselt hõõgus ja pool ise läks väga kuumaks.