automoto.ee foorumid

Täisversioon: Rekord E 2-ukseline
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Kolb

On kellelgi infi sellise masina kohta, väidab ise et on aastast 80, samas ei ole ma netist sellise looma kohta mitte muffigi leidnud.
proovisin olla kasulik ja otsida mingi pilt siis netist.. .tõepoolest ei õnnestu.

Mingit tehnika juttu ei hakka ajama, ega oskagi: olen näinud masinat, mis ainult mõõda kruusateid ja sopalompe sõites üldse originaalvärvi all ei roostetanud. Ja oma Kunagisel Rekord 2.0E l olen lasknud lantserone 3 ja pedaalialuseid korra keevitada. Aga jah, see mudel on kuulsa rekordi 2-ukselise sarja viimane. Faceliftitud Rekord E II-ga kadus kupee versioon. Tasuks üle vaadata, saab parima ettekujutuse, kas meeldib või ei.

Tallinnas olen üsna mitut liikumas näinud.
1 tumesinine toonklaasiga ja üks punane nahkkatusega( küll Commodore aga kere on sama) jne...
kui nüüd mõelda olen kah näinud ligidalt ühte kupee rekordit... kah mingi 80a. üks sõber vähemalt kevadel omas sellist 2,5l mootoriga... commodoret Smile

laur

Ma nägin isegi kuskil kuulutustelehes oli 1500eeki eest pakkuda üks 80a. 2 ukseline

manza

mul üks sõber saaab varsti ka sellise hästi korraliku kui huvi on võid varsti küsida kas sa ära ei müü kuna ta saab selle võlakatteks
Uuri järgi mis hind ja seisukord. Kui võla katteks saab, siis vist on karta, et asi suht räbal Sad
tondil mingi vend kärutab ringi sellsega punast värvi. aga pole juba mingi pool aastat näind võibolla veeres vaikselt romulasse/emexsisse:???
kas keegi võiks natuke valgustada, mis põhimõte nende Opeli A- B C D ja E tähistuse taga on? ja siis veel need CL-id , kas L oli ainult C või ka teistel :???

mis tähistusega on näiteks oopl u73-77 ?
Tsitaat:mis põhimõte nende Opeli A- B C D ja E tähistuse taga on?
mina olen ausaltöelda tuvastanud seal vaid sellise põhimõtte, et see näitab, mudeli põlvkonda (ehk siis: A-1.seeria, B-2.seeria jne). Kadetid-Rekordid olid viimased E-põlvkonnast; samaaegselt tehti aga Omega A-d; kui Vectra nimi esmakordselt kasutusele võeti, sai kohe A-tähe sappa.
imelik asi on Astra, mis tuli ju alles Kadeti tootmise lõpetamisel (1991) ning mida miskipärast Astra F-ks nimetatakse (samas olen kohanud sama mudeli puhul ka nimetust Astra A). Ainuke loogiline põhjendus oleks, et Opel Kadetti toodeti Inglismaal Vauxhall Astra nime all. Jõudis siis samuti E-täheni ilmselt. Et mitte mudeleid sassi ajada, nimetati arvatavasti \'91 mudel Astra F-ks. Aga see on minu loogika...

Opeli tähtedest polegi aru saanud - üks-üheselt nad tehnikaga seotavad pole. Ehk on mingi kompott varustusest-mootorist?
GSI tähendab näiteks \"Grand Sport Injection\". Minu masin õigustab seda nimeBig Grin.Sellest on pikemalt (\"reklaamjuttu\") GSI lehel.
Ise kui Rekord C L-masina omanik... võin õelda, et L oli rikkalikuma lisavarustusega. Päris täpselt ei tea... no näitekt 1900 mootor 1700 vastu, teine tahavaatepeegel, raadio, kroomliistud, nahk jne. Kuid samuti võisid need lisad puududa L masinatel.

Need A,B,C,D jne. tähitsused on jah mudeli põlvkonna takka.

Sinu küsitud vahemik on Rekordi puhul D, Commo puhul B, väiksemad masinad paneb ehk keegi teine paika.

hullult korrektne vastus oli Big Grin
2-ukselise all mõeldakse arvatavasti seda 2-ukselist universaali, millel keskel kolmnurkne aken.
Rekordeid on veel E1 ja E2. OPELID
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Astrona
OPELID

Selle lingi peale [Pilt: hail.gif]. (millal kord lisandub see ülivajalik emotikon AMF \"arsenali\" Wink)
Veel täiuslikum, kui see kunagi www.opelscene.com lehel olnud ajalugu (mis ühel hetkel lihtsalt ära kadus - oi, kuidas ma kahetsesin tookord, et asjast õigel hetkel mirrorit ei jõudnud teha)...
Tsitaat:Veel täiuslikum, kui see kunagi www.opelscene.com lehel olnud ajalugu (mis ühel hetkel lihtsalt ära kadus - oi, kuidas ma kahetsesin tookord, et asjast õigel hetkel mirrorit ei jõudnud teha)...

vaata, kas seal ei leidu midagi
http://web.archive.org/web/*/www.opelscene.com
archive.org-is oli asi mäletamist mööda kuidagi pooletoobine. Aga tühja sest vanast lehest - uus ja veelgi täiuslikum nüüd ju olemas Smile
Ja siis on veel Rekord E1 Sedan 2D olemas. Toodeti 8.1977 kuni 10.1982. No hea meelega ütleks, et see on kupee. Rummul mingi vend rallis sellisega ringi. See oli 1.8, aga taga oli \"kirjutatud\" 4.5L vms. Oranzikas musta katusega.

hotrod

2- ukselist punast rekordit olen ma päris tihti näinud toyota elke auto parklas kella 17-18 vms ajal. mitu korda käind sellel kellaajal seal sisi on see seal pesulapool seisnud..

ryblikw114

mul endal on üks selline auto,lansekad on läbiroostetanud,tagapõll ka,ühe ukse hingesid hoidev plekk on ka jumalaarmuga küles.kuid ikkagi on ta äge auto.pole poolikust asjast kaugemale saanud,alla said commodore sillad,5 poldi kinnitusega,commo valukad,ja ette valistused 2,5s mootori paigaldusex,paberid on olemas,klaasid tuled terved,sisu on beez kaasa võib ka mustad samet istmed anda või ka sinised cd sisu istmed.endal pole aega lõpuni teha,kunagi oli sisegi plaan sena 3.0e mootor ja kast panna,noh need on mul olemas ka,kui huvi siis ryblick@hotmail.com.
ning veel on üle ,ascona sr 79a 2,0-74kw sõitev,monza 79-3,0e mittesõitev kuid hea kerega,ja kadett caravan 2ust.82 1,6.ning ka monzad 82-3,0e. ja 2,0 autom.84 a.mõni neist võib ka parematele omanikele minna.
http://www.senatorman.de/

siin on palju pilte ja muud huvitavat ka kõneall oleva mudeli kohta