automoto.ee foorumid

Täisversioon: Alumiinium radiaatori remont
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas on võimalik kuidagi remontida Al radiaatorit... nimelt \"rullanokka bemmil\" kohtusid venitlaator ja raidaator, mille tulemusena purunes üks soon või toru...(kuidas seda nimetada) aga sellel konkreetsel radikal näivad need sooned olevat valmistatud alumiiniumist ja ainult vahepealsed jahutsribid on vasest.
Kas on võimalik paranda sellist radiaatorit jootmise teel, kui siis kus ja palju selline töö maksma võiks minna?


(samas kui kellegi on pakkuda analoogset radikat siis... andke teada... radika korgile on kirjutatud \"1.2 ba\" see siis vist rõhk mida radikas kandma peab)

KIEVJANEZ

Kas on ruumi see radika toru kinni pigistada ja keerata rulli nagu hambapasta tuub? Vene massinal selline nipp võimalik.
Ma ise mõtlesin ka alguses millegi sarnase peale... kuid katkemis koht on 3 mm alumisest paagistja lähemal uurimisel selgus, et ka teine toru on kahjustatud, nimelt on üks toru paagi küljest lahti rebitud.

Kui ma mingit abi ei saa siis tuleb hakata Potjomkinit tegema... alumine paak küljest(vamistatud plastikust) ja kahjustaud toru otsad silikoni täis(peegli silikon peaks külbama, kuni 180C) ja pikem ots rulli, kuid kas silikon ka rõhku kannatab?

KIEVJANEZ

Karta on ,et silikon hakkab rõhu all lekkima. Kui paak on plastikust siis äkki õnnestub leke kinni sulatada või auk mingit karmi liimi täis valada!
Äkki tasub keemilise metalliga proovida?
Ei tasu ära. Bemmi radikas ei ole nii suur haruldus, et sellist vaeva näha.
Lisaks on oht, et asi ikka läbi hakkab jooksma ja pärast puksiiriabi või vee tassimise näol või koguni kokkujooksnud mootori näol tüli palju rohkem!
Kenu Kirjutas:Ei tasu ära. Bemmi radikas ei ole nii suur haruldus, et sellist vaeva näha.

Noh natukene on ta ikka haruldus, kuna ta on tehtud alumiiniumist, ja parandamisele eriti ei allu. Peale selle on ta aldis väikseimagi kõksu puhul viga saama, oma lolli kinituse pärast. Kaks peenikest plasttüüblit hoiavad alumist serva kinni. Minu radikaga juhtus siis selline lugu et rekka ratta alt hüpanud kivi lükkas radika alumistest kinnitustest lahti ja vastu ventilaatorit... mis tekkitas pisukse kahju...

Kenu Kirjutas:Lisaks on oht, et asi ikka läbi hakkab jooksma ja pärast puksiiriabi või vee tassimise näol või koguni kokkujooksnud mootori näol tüli palju rohkem!


:O ghmm nujah kokkujooksnud mootor pole just eriti kutsuv täheke, kuid 1300 eek (summa mis lammaris radika eest küsitakse, peale selle 4 silindrilise mootori radikat tartumaa lammutustes ei leidu, vähemalt on nii enamikest vastatud) on natuke naljakas maksta 3000 eek auto remondiks... pea pool väärtusest ikkagi
pppp Kirjutas:Äkki tasub keemilise metalliga proovida?

Liimi mõtteid ole mõlgutanud viimased poolteist päeva. kuna augu suurus on ca 1mm2 (ruutmillimeeter) kuid kust saada tartus seda nn keemilist mettalli, või kus on lihtsalt hea liimi pood. Kui õdakuks ei selgu, kust on võimalus tartus liimi osta, läheb loosi EPO vaik.
Keemilist metalli võid küsida Tareli Autoosade poest Pikk 12 Kaubahoovist tel 7402 002