automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kus on Pobedal kerenumbrid ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Skalaar

Kus asuvad Pobedal kerenumbrid ja muud markeeringud mille põhjal tuvastada auto registris olemine ?
Pobeda kerenumber asub juhi ukseposti peal. sisse löödud õhukese tina sisse st et kui post on keevitatud siis on see kadunud. Teine koht kus võib leida kerenr on mootoriruumi vaheseina üleval ääres (mitte kõigil eksemplaridel). Kolmas koht birka peal mis asub parema lonseroni peal (50-58) või paremal pool mootori vaheseinal (kuni aastani 49-50).
Lisan ka pildi:
[attachment=2111]

Skalaar

Tänud !
pkuldsaar Kirjutas:Pobeda kerenumber asub juhi ukseposti peal. sisse löödud õhukese tina sisse st et kui post on keevitatud siis on see kadunud. Teine koht kus võib leida kerenr on mootoriruumi vaheseina üleval ääres (mitte kõigil eksemplaridel). Kolmas koht birka peal mis asub parema lonseroni peal (50-58) või paremal pool mootori vaheseinal (kuni aastani 49-50).

Kerenumber:

- Kuni 2. seeria lõpuni (1955) - mootoriruumi seina ülaosa valtsis teatud plaadikesel. Löödud (kere tinapalhtli) tina sisse. Tehasenumbri iseloomulik joon - lõpus suur viisnurk, selle sees väike number (miski OTK töötaja vms kood).

- 3. seerial (alates 1955) juhipoolses uksepostis.

Peale kerenumbri oli nn shassiinumber, mis kirjanduse andmetel oli löödud esimese poolraami sisse paremale (kaassõitja) poolele. Ise pole leidnud.

Kere, mootori ja shassii numbrid olid kopeeritud \"pirka\" peal - kuni 1949. aastani (üliharuldane variant) paiknes see hilisema õli peenfiltir kohal vaheseina peal. Tavalistel Pobidel (alates 1949) paiknes see samas lähedal sisetiiva peal.

\"Pirka\" kuju muutus (lihtsustus) ca 1952. Ja veel - \"pirka\" peal on lühikestel kere-, shassii- ja mootorinumbritel ees nullid, kere/mootori/raami peal ei ole. Vrd 0006545 ja 6545.

Praktika näitab, et pea igal kolmandal meie päevini säilinud Pobil on numbrites/aastaarvudes midagi ümber löödud/ära vussitud/ringi tehtud. Mina suudan sellised asjad ca 70-80% tõenäosusega autot vaadates tuvastada.

KIEVJANEZ

Kas sellest uksepostil olevast kerenumbrist oleks võimalik täpsemalt rääkida või pilte lisada. Oli selleks ka mingi kindel koht või lüüakse kuhu juhtub? Teaksin kuhu siis oma 3.seeria masinale nr.lüüa.

Ette tänud!
To Kievjanez: ma tulen järgmisel nädalal Su autot kaema, siis näitan, kuhu ja mismoodi käis Smile Ma usun, et Sul sellega püsskiire pole.

KIEVJANEZ

To Valdo: Ega püsskiire pole loomulikult Smile Mul vastupidi aega aastate kaupa. Peaasi ,et ise ka usun ,et nagu pärisWink Äkki saab kunagi \"Mustade Numbriteni\".

Kõike head!
valdo Kirjutas:Kerenumber:

- Kuni 2. seeria lõpuni (1955) - mootoriruumi seina ülaosa valtsis teatud plaadikesel. Löödud (kere tinapalhtli) tina sisse. Tehasenumbri iseloomulik joon - lõpus suur viisnurk, selle sees väike number (miski OTK töötaja vms kood).

- 3. seerial (alates 1955) juhipoolses uksepostis.

Juhipoolsel uksepostil oli kerenr ka vähemalt aastast 50. Meie kahel isendil täiesti olemas (50 aasta kabrio ja 53 aasta toorik-mõlemad II põlvkond)! Mina väidan et ära kadus III põlvkonnaga kerenr mootoriruumi seina valtsi pealt.

See viisnurk nr lõpus on jäänud mul nägemata nii kabrio (50aasta) kui ka 53 ja 57 aasta mudelil. OLI SEE IKKA SEAL NR LÕPUS?
pkuldsaar Kirjutas:Juhipoolsel uksepostil oli kerenr ka vähemalt aastast 50. Meie kahel isendil täiesti olemas (50 aasta kabrio ja 53 aasta toorik-mõlemad II põlvkond)! Mina väidan et ära kadus III põlvkonnaga kerenr mootoriruumi seina valtsi pealt.

See viisnurk nr lõpus on jäänud mul nägemata nii kabrio (50aasta) kui ka 53 ja 57 aasta mudelil. OLI SEE IKKA SEAL NR LÕPUS?

Minu 1949. aasta masinal uksepostil puudus (valtsil oli), samas puudusid ukseposti keevitamisjäljed. Minu mäletamist mööda oli ka Sinu kabriol kerenumbri lõpus viisnurk (vähemalt valtsil), vähemalt olen seda paljudel isenditel näinud. 1950. aasta kandi kirjandus (ehituse kirjeldus, kasutajajuhend) ei viita ka uksepostile kui kerenr kandjale.

Selles osas olen nõus, et 3. seeria masinatel ei olnud valtsil kerenumbrit, varasematel oli. Võib-olla ilmus uksepostile kerenumber tõesti varem, st enne 1955, aga varasematel isenditel seda kindlalt seal ei olnud.

väga paljudel pobidel on uksepostid ära vahetatud. tihti puudub ka sellepärast number uksepostil.

Aastal 50 oli igatahes number uksepostil olemas.

pkuldsaar Kirjutas:Juhipoolsel uksepostil oli kerenr ka vähemalt aastast 50. Meie kahel isendil täiesti olemas (50 aasta kabrio ja 53 aasta toorik-mõlemad II põlvkond)! Mina väidan et ära kadus III põlvkonnaga kerenr mootoriruumi seina valtsi pealt.

Vigade parandus!!!

Kontrollisin üle ja tõesti 50 aastal ei olnud uksepostil kerenr, vähemalt kabriol mitte. Mis aastal see siis muutus? Kas see oli aastal 55 või varem?