27-09-2004, 16:00 PM
27-09-2004, 16:18 PM
njah, kellel raha on, see teeb mis tahab.
mina isiklikult igatahes, kui tahaksin liitrist tsiklit, ei teeks sellist lollust, vaid paneksin veidi raha otsa ja ostaksin omale mõne \"õige\" liitrise....
ilus jawa rikuti sellise asjaga ära
Nüüd näeb ta välja, nagu siga sadulaga...
mina isiklikult igatahes, kui tahaksin liitrist tsiklit, ei teeks sellist lollust, vaid paneksin veidi raha otsa ja ostaksin omale mõne \"õige\" liitrise....
ilus jawa rikuti sellise asjaga ära
Nüüd näeb ta välja, nagu siga sadulaga...
27-09-2004, 16:52 PM
Kui suurekubatuurilist 2 taktist tahate, siis kawasaki on teisi minuteada tootnud kuni 750cm3 kolmepütaseid. vaadake
Kawasaki Mach IV
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9612
750cm3 71 hobujõudu...
Kawasaki Mach I kuni Mach IV 250-750cm3
Kawasaki Mach IV
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9612
750cm3 71 hobujõudu...
Kawasaki Mach I kuni Mach IV 250-750cm3
29-09-2004, 20:54 PM
oot oot....Kas selline elajas tuli sellisena otse tehasest või on keegi meistrimees oma käpa vahepeal külge pannud..?
29-09-2004, 20:57 PM
vaevalt et see tehasest tuli, ikke iseehitatud
21-11-2004, 23:42 PM
täielik nõmedus!!!(vähemalt mulle küll ei meeldi)
22-11-2004, 15:40 PM
mõni meistrimees võiks paar võrrimootorit kokku kruttida
PRIITO
22-11-2004, 18:48 PM
ma tean sama süsteemiga tehtud 1000st CZ- i. Kaks 500st pandi kokku. Ja endal oli suve lõpus kaks 634ja kokku panna, a asi jäi ära, kuna teist mootorit ei leidnud. Mõtsin, et teeks mäkketõusu tsikli, kaht Jawa mootorit kasutades, jõudu peaks olema, särtsu kah.., a vist liiga äkiline :S
a plaan jäigi plaaniks ja enam ei viitsi kah.
Muidu, mulle see suht meeldib..
a plaan jäigi plaaniks ja enam ei viitsi kah.
Muidu, mulle see suht meeldib..
22-11-2004, 19:40 PM
Jah a milline käigukast sellise kahe mootori ristandi vastu peaks jawa käigukast teadagi ei kannata vatti,vaid tuleb rahulikkult sõita!!
Ja sina tahaksid veel mäkketõusu sellega sõita,seal veel eriti kõva vatt!!
To:Tõnn
tean et on ehitatud kaks võrri mootorit kokku, naabrimees oli vist selleks või oli mõni tema tuttav, ei mäleta täpselt!!
Ja sina tahaksid veel mäkketõusu sellega sõita,seal veel eriti kõva vatt!!
To:Tõnn
tean et on ehitatud kaks võrri mootorit kokku, naabrimees oli vist selleks või oli mõni tema tuttav, ei mäleta täpselt!!
22-11-2004, 19:53 PM
PRIITO Kirjutas:ma tean sama süsteemiga tehtud 1000st CZ- i. Kaks 500st pandi kokku. Ja endal oli suve lõpus kaks 634ja kokku panna, a asi jäi ära, kuna teist mootorit ei leidnud. Mõtsin, et teeks mäkketõusu tsikli, kaht Jawa mootorit kasutades, jõudu peaks olema, särtsu kah.., a vist liiga äkiline :SNagu korduvalt on mainitud, on need 500 Cz-d tegelikult 380 kuubikut.
a plaan jäigi plaaniks ja enam ei viitsi kah.
Muidu, mulle see suht meeldib..
Kuidas sa muidu selle 634 karteri oleksid teinud? Ja väntvõllid kokku pannud? Igatahes üsna keeruline ettevõtmine, põlveotsas seda ei tee...
PRIITO
22-11-2004, 22:47 PM
Ja aga- mäkketõusu jaoks pole seda käigukasti suht vajagi. Esimene ja teine on vast vajalikud, kui kahvel lähebki, siis arvatavasti kolmanda ja neljanda oma. Usun, et käigukast ei ole probleem.
Seda karteri lugu mõtlesime ise ka.., mai tea, siis leidsime mingi lahenduse. A ma enam ei mäleta
Seda karteri lugu mõtlesime ise ka.., mai tea, siis leidsime mingi lahenduse. A ma enam ei mäleta
25-11-2004, 11:43 AM
oot oot oot kas ma saan siin millestki väga imelikust aru sellel masinal on Jawa 1050ccm st et kokku on pandud 3 mootorit mitte 2 sooviks huviga teada milline vänt sellel sees on kas kolmest osast käiv
25-02-2005, 17:16 PM
Mootorite kokkuehitamisel võiks konsulteerida kunagiste krossimeestega, kes sõitsid korvidega, nemad panid ka kaks CZ mootorit kokku, kuid võistlustel läksid need tihti laiali.