automoto.ee foorumid

Täisversioon: M401(?)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.pilt.ee/view/205761/

Mida foorumlased sellisega soovitavad peale hakata?

p

UM-le tänud
See ju masin millele on alla aretatud 412(2140) sillad... minuarust sobib see masin kohe kindlasti ümberehitus projektiks, sest sellega on seal juba algust ka tehtud...
Mina soovitaksin aparaadi 408/412/2140 tehnikal valmis ehitada, sest tõepolest on sellega algust tehtud. Säilitades välimuses ja salongis niipaklju kui võimalik originaalset ja stiilset.

Sest ma usun, et Sinu eesmärgiks on saada sellest pilkupüüdev liikur, mitte kulutada pikki aastaid ja suuri summasid originaali tagaajamisel (millest väga palju puudu), samuti aretada asjale kalleid tükke ja keerulisi ümberhitusi külge ja muuta kerekuju, mis ka väga kallis ja kulukas.

Jõudu tööle igatahes!
Masin on olnud 408 tehnika peal. Kusjuures ehitajal on kohati stiilitunnet olnud.
Mingid paprid ja numbrid on ka olemas, aga need on suht kasutud (vt. lähemalt tulemüüri pilte).
Kas 408 ja vanemate mossede mootoreid on kuidagi võimalik mootorinumbri järgi eristada?
412 mootorit annab legaalselt vahele panna?
Omapärane isend tööl käimiseks.

Dad.
miks mitte aretada sinna peale mõni lääne tüübi moto ja käimakast, need vähe töökindlamad. Ise läksin seda teed ja olen rahul.Väljast ja seest viid võimalikult palju originaali ilus värv ja ongi OK! Ma isiklikult pooldan seda siis kui originaal on juba ära \"situtud\".
Eh, just pidin küsima, et kui hull töö see Toyota mootori vahelearetamine oli? Kast on Sul neljane või viiene? 412 mootori kasuks muidugi räägib see, et selle saaks enda varude hulgast välja valida Big Grin
Mis vahe see on mille mootori paned ... esmatähtis on et mootor oleks korras ... ja head õlidega sõitis 412 mootor ka 150 tuhhi ... karpa ja jagaja peavad ka korras olema.

Sel ajal kui ma veel Nivaga kulgesin, siis teised imestasid kuidas minul Niva maanteel 8,5 ja linna 10 võttis ... korras peab olema mootor ... muud keerulist seal ei olegi. UAZ452 võttis meil ka 13 ... norm oli talle 17 ... nüüd võib juba kõvasti rääkida, enam ei tule keegi kallale bena varguse eest Wink Paberitesse läks ikka 17 ju Wink

Dad.
kui hull töö?...pealehakkamist ja püsivust...oleneb ka sellest et kus teed ja kui hea tehnika ja ....natsa plönni.Käimakast on neljane ja arvan et piisab,kütusekulu keskmine tiksub sinna 6,5-7 liitri sisse.
Mis vahe mis moto paned?? no on ikka küll,mõnda lihtsalt peab ju rohkem näppima
dad Kirjutas:Mis vahe see on mille mootori paned ... esmatähtis on et mootor oleks korras ... ja head õlidega sõitis 412 mootor ka 150 tuhhi ... karpa ja jagaja peavad ka korras olema.

Sel ajal kui ma veel Nivaga kulgesin, siis teised imestasid kuidas minul Niva maanteel 8,5 ja linna 10 võttis ... korras peab olema mootor ... muud keerulist seal ei olegi. UAZ452 võttis meil ka 13 ... norm oli talle 17 ... nüüd võib juba kõvasti rääkida, enam ei tule keegi kallale bena varguse eest Wink Paberitesse läks ikka 17 ju Wink

Dad.

Ma ei suutnud ikka jätta juhust kasutamata ja: minu GAZ 24 korralik kap.rem mootor võttus linnas alla 10 ja maanteel Ca 7,5. Tõsi küll, suuremad hülsid ja kolvid sees , kõrgem surveaste veidi. Aga: mootor PEAB korras olema ja häälestatud, siis ei kulu seda bena ka nii metsikult, kui rahvajuttudes kuulda. Smile
Kevadeni aega mõelda, vaadata ja otsustada. Siis peab moki oma praeguse \"parkimisplatsi\" vabastama - läheb see siis minu garaazhi \"igaveseks projektiks\" (*** ei kõla nii hästi kui soomekeelne \"ikuisuusprojekti\"), mõnele järgmisele huvilisele või viimases hädas vanametalli.
Kuna tegemist Alma \"kaasavaraga\", siis küsin siin:
http://www.pilt.ee/photo/205761/3937307/
Mis masina alt see velg pärit on? MB W123?
Almale pidavat ülihästi peale minema tagaveolise Opel Kadeti 1,2 mootor koos käigukastiga,samad mootorid olid ka esimestel esiveolistel kadettidel peal.Ise ma selle ümberehitusega ei ole tegelenud,kuid üleelmisel suvel Soomes trehvasin sellist isendit nägema ,millel Opeli tehnika.Peremees rääkis ,et ümber ei olegi peaaegu midagi vaja ehitada ,isegi mootorikinnitused pidid kõlbama.Ainus probleem on käiguvahetushoovad käima saada.
sass Kirjutas:Ise ma selle ümberehitusega ei ole tegelenud,kuid üleelmisel suvel Soomes trehvasin sellist isendit nägema ,millel Opeli tehnika.

Sillad olid sellel originaalid?
Ei oskagi sildade kohta täpselt öelda,igatahes velg oli 16\" ja kummid kitsad.Velg oli väga mosse velje moodi ,kummid küll vene omad ei olnud.
Sai lisatud üks pilt Alma küljes kasutatud tagatuledest.
pppp Kirjutas:Sai lisatud üks pilt Alma küljes kasutatud tagatuledest.

Tegemist muidugimõista Gaz 51/69/69A suunatulega millel valge klaas punasega asendatud. Neid ikka liigub, kuid enamjaolt on juhtmesukk juba tootmises plastiga asendatud. Tagatuli e stopptuli oli juba nende mossede tootmise ajal suur defitsiit.
Mu isa rääkis veel kümmekond aastat hiljem kuidas otsis klaasi kogenematusest puu vastu \"ärarihitud\" mosse stopptulele.
Kas neid punaseid klaase kasutati mõnel masinal originaalis kah?