automoto.ee foorumid

Täisversioon: izh planeta klõbiseb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
asi siis selline, et vahet pole, kas sooja või külma mootoriga, aga umbes 70 km/h juurest edasi kiirendades (4.käik) hakkab mootorist klõbinat tulema. kui aga näiteks 80ga sõita sujuvalt, siis klõbinat nagu pole. samuti gaas järsult maha lastes kostub seda sama klõbinat.
millal see klõbin tuli, on raske öelda, aga vähemalt 1200 km on ikka olnud.
arutasime raigoga asja ja tulime ideele, et äkki on kolvisõrme puks läbi. (kolvirõngaid vahetades panin tähele, et kolb vist isegi loksus veidi)
mis rahvas sellest arvab?
Kolvisõrme puks peaks vist kogu töötamise aja lõgisema,ehk hoopis kepsu laager väsima hakkab?
ei. kepsu laager ei tohi väsima hakata Toungue
Kulunud kolvisõrme puks tekitab heledat klõbinat, mida on rohkem kuulda madalatel pööretel. Kuna enda Jawal oli sama probleem hiljuti, on see mul värskelt meeles.

KIEVJANEZ

Suurel kiirusel käik sees gaasi maha keeramisel ilmnev klobin tekib kolvi vivbratsioonist silindris. See on Plati konstruktsiooniga seotud viga. (Eriti kui kolb on rem. mõõdus. Need olid raskemad kolvid.) Kui kolb on silindris liiga suure radiaall-lõtkuga (kulunud) siis hakkab ta teatud olukorras vibreerima - tekkib resonants. See avaldubki iseloomuliku klobinana.

Parimat!
kulunud võib ta tõesti olla. sees on 1. remondi kolb, tsikkel ise sõitund hodomeetri järgi ~27000 km. Peal on originaalmootor (kere ja moto nr samad), ei usu ka hästi, et kolbi vahetatud on.
peaks hakkama vist tõesti 2. remondi peale mõtlema....
kui mõõdud tõesti näitavad, et silinder uut remontastet vajab, siis muidugi ära vahetada, aga 2. remont on veel raskema kolviga ja see kolin tuleb mingi aja pärast veel suurem.
Mul endal oli ka planetal harukordne kolin sees, tõeline unikaalse rappumise põhjustas silinder tervele raamile. Kompressioon oli veel küllaltki hea,7tuh km läbisõitu, kuid ilmselt oli natukene kihutatud kah,minek samuti korralik. Kepsuloks oli minimaalne, tekkisid samuti mõtted kolvisõrme uuendada, aga enne selleni jõudmist läks masin müüki..
Kõrgetel pööretel oli selline tunne nagu oleksin istunud taldlihvija otsas - masin surises vasakule-paremale-üles-alla-ette-taha..Tagantjärgi mõeldes võis see tõenäoliselt tuleneda väntvõlli tasakaalustamatuses.
meelde jäi see, et kiirendades vibratsioon praktiliselt puudus, aga gaasirutska vabastades, eriti vabakäigul...oioi..
unustasin selle teema sootuks. igastahes asi paranes, kui süüdet veidi näppisin. aga sõrme puksi vahetan ikkagi varsti ära.
Väikene meeldetuletus kõigile IZ omanikele, kelle masina geneka otsas puudub tsentrifugaalregulaator:

Süüde peab olema piisavalt varajane, et küttesegu jõuaks süttida/plahvatada ajaks, mil kolb jõuab ÜSS-i.
Mida kõrgemad pöörded, seda kiiremini see protsess toimub ehk seda varasem peab olema süüde.
Reguleerides süüte paika keskmiste ja kõrgemate pöörete järgi kostub madalatel pööretel liiga varajasest süütest tulenevat kõlinat ning käivitades võib masin tagasi lüüa.

Lühidalt - kui teile meeldib IZiga linnas madalatel pööretel \"lõgistada\", siis reguleerige süüde hilisemaks, kui tahate maanteel riista pöördesse saada, siis varasemaks. Või hankige tsentrifugaalregulaator, mis teeb seda teie eest.
isandpauk Kirjutas:Väikene meeldetuletus kõigile IZ omanikele, kelle masina geneka otsas puudub tsentrifugaalregulaator:

Lühidalt - kui teile meeldib IZiga linnas madalatel pööretel \"lõgistada\", siis reguleerige süüde hilisemaks, kui tahate maanteel riista pöördesse saada, siis varasemaks. Või hankige tsentrifugaalregulaator, mis teeb seda teie eest.

Tervist, küsimus, et milline too kiidetud tsentrifugaalregulaator välja näeb, kas on ka originaali olnud izil kasutusel või müüakse toda asja ka tänapäeval poodides?

Vastus juba saadud, kõik!
minu masinal tekkis klõbin liiga suurest kontaktivahestSad