automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa silindrid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mul on plaanis java silindreid puurima hakata ja sinna sisse järgmise remondi kolvid panna aga ei tea kas on mõtet,küsin enne üle kas keegi on jaffil silindreid puurind ja kas on head tulemused.Sõber mul näiteks ütles et ei saa tasakaalu.
mis asja sa tasakaalu ei saa,ega sa ometi drelliga puurima hakka ?
Mis trelliga, selle jaoks on spets pink. Ma ei tea sõber rääkis et jaff ei hakka korralikult käima kui silkud ära puurid.
Kas ta ikka teab seda ,et peale seda kui oled järgmisesse remonti puurinud silindrid siis tuleb ka järgmise remondi kolvid sisse panna ......ja muideks kolvide järgi puuritakse Wink

cyc Kirjutas:Mis trelliga, selle jaoks on spets pink. Ma ei tea sõber rääkis et jaff ei hakka korralikult käima kui silkud ära puurid.
jajah sellega olen kursis

PRIITO

Mul ka selline asi plaanis..
aga tegelikult ongi hetkel probleem selles, et ma ei tea kas puurimine on vajalik vai mitte. Võtsin silindritel pead maha, proovisin seda lõtku igas suunas lõgistades kolbe. A minu arust ei ole see normaalne nähtus. Lugesin, et kui silindri ja kolvi vahele jääb juba 2mm, siis tasuks remontkolvid sisse panna. Mul enda arust logisevad rohkem, kui 2 milli. Kui kolb pole veel päris surnud seisu jõudnud, paistab kulunud osa kaikse suurem olevat.. kuskil silindri keskosas siis.. paistab ikka ovaalne olevat. Mis muidu soovitate?
???
uuuh, 2mm on ike juba kindel aknasse jooks...
räägime ikka kümnendikest.

ja sellist asja ei hinnata silma järgi, vaid ikka mõõdetakse (saab teha ka üpris ogapäevaste vahenditega). igal margil on manuaalis kirjas, kui suur võib külgloks ja ovaalsus olla.


PRIITO Kirjutas:Mul ka selline asi plaanis..
aga tegelikult ongi hetkel probleem selles, et ma ei tea kas puurimine on vajalik vai mitte. Võtsin silindritel pead maha, proovisin seda lõtku igas suunas lõgistades kolbe. A minu arust ei ole see normaalne nähtus. Lugesin, et kui silindri ja kolvi vahele jääb juba 2mm, siis tasuks remontkolvid sisse panna. Mul enda arust logisevad rohkem, kui 2 milli. Kui kolb pole veel päris surnud seisu jõudnud, paistab kulunud osa kaikse suurem olevat.. kuskil silindri keskosas siis.. paistab ikka ovaalne olevat. Mis muidu soovitate?
2-taktilise silindrite hoonimine on väga keeruline, kuna need sisaldavad aknaid.

Kunagi lasin ühe 2 taktilise silindri läbi puurida ning nende sellide seadmed ei võimaldanud akendega silindreid hoonida ning seetõttu oli silindri pind suhteliselt karvane.

Sellise lõtku puhul peaksid remontmõõdus kolvid ilma puurimiseta ka sisse istuma, võta silindrid kaas ning kappa poodi. Saad kohapeal kolbe sobitada ...
Kui silindrid juba ellipsis on, ei ole nagu erilist kasu remont kolbidest, tuleb ikka üle puurida.
2mm lõtk tundub väga ebareaalne olevat, kindel, et midagi segi ei ajanud?

PRIITO

stretch Kirjutas:Kui silindrid juba ellipsis on, ei ole nagu erilist kasu remont kolbidest, tuleb ikka üle puurida.
2mm lõtk tundub väga ebareaalne olevat, kindel, et midagi segi ei ajanud?

no.. kas see on normaalne, kui ma saan kolbi silindris suht vabalt lõgistada, nii et rõngad ainult surve all hoiavad põmst.. ???
Sest selline juhtum minu mootoris aset leiab.. ma filmisin ka seda.., kui palju seal just aru saab midagi, see juba teine küsimus. Aga näha on, et logiseb.. kõrvale suunas!
mis sa arvad,et see on parem kui sul paisumispilu kui sellist pea ei eksisteerigi?Kolb peab sujuvalt ilma rõngasteta silindris alla vajuma,seda siis kui kaan on silindri küljes ja küünal peal,et oleks väike vastusurve.
PRIITO Kirjutas:
stretch Kirjutas:Kui silindrid juba ellipsis on, ei ole nagu erilist kasu remont kolbidest, tuleb ikka üle puurida.
2mm lõtk tundub väga ebareaalne olevat, kindel, et midagi segi ei ajanud?

no.. kas see on normaalne, kui ma saan kolbi silindris suht vabalt lõgistada, nii et rõngad ainult surve all hoiavad põmst.. ???
Sest selline juhtum minu mootoris aset leiab.. ma filmisin ka seda.., kui palju seal just aru saab midagi, see juba teine küsimus. Aga näha on, et logiseb.. kõrvale suunas!
Olen ma väitnud, et see normaalne on? Ma räägin, et sa pead laskma silindrid üle puurida, mitte ellipsis silindritesse remontkolbe toppima.
Mul üks sõber lasi iš planeta 3 silindri üle puurida kolvi järgi. Tulemus oli hea-sõber võis käimalöömis vända peal seista ilma, et see alla vajuks!! ::
Kunagi lasime ka Minskil silindri üle puurida. Tulemuseks oli see, et kolb taoti kualda abil silindrisse! Käivitamine käis nii, et üks mees oli raudkangiga käimalöömis vända otsas ja teine lükkas/sidurdas. Aga kui korra tööle sai, sõi ennast sisse, siis käis kolb juba lahedalt.
Muuseas, seal on siiamaani sama kolb ning rõngad sees ja töötab väga hästi, igatahes teeb see ratas sugulase Suzuki DR125-le iga ilmaga ära.

PRIITO

vootele Kirjutas:Kunagi lasime ka Minskil silindri üle puurida. Tulemuseks oli see, et kolb taoti kualda abil silindrisse! Käivitamine käis nii, et üks mees oli raudkangiga käimalöömis vända otsas ja teine lükkas/sidurdas. Aga kui korra tööle sai, sõi ennast sisse, siis käis kolb juba lahedalt.

Eino.. järelikult mul muud teed ei ole. Peab puurimise kasuks otsustama. Ainuke asi, mis hetkel takistab on raha.. asi on ka põhimõttes. Kas see mitte ei olnud kloostrimetsa, kus ühe puurimine maksab 300.
Siukse raha eest ma saan uue silindri ju..
A küll ma leian, odava koha.. Smile
No selljuhul võtan minagi silindrid maha, kolvid põue ja kappan töökotta.Seal saab sajalise
eest ühe silindri puuritud.

PRIITO

kusjuures, tegin kodus vähe täpsemad mõõtmised (nädalavahetusel) ja avastasin, et see pilu kolvi ja silindri seina vahel on 0,3 mm. Keskosas muidugi natuke suurem. Aga jah.. nagu siin eelpool kaik korrutasid, mingi paisumisruum peab ka jääma... no, siis mul pole ikka ju seda puurimist vaja? :S
Ise lasin ka vana JAWA silindrit Kloostrimetsas üle puurida, kokku maksid siis 600.-. On aga siiamaani peale panemata, sest pind minu arust suht karvasevõitu.... Et mida ette võtta, minu arust neid hoonitud küll ei ole, hoonimisel peaks jääma mingi ristmuster, aga seal aint puuri jälg (spiraalne). Mida arvate?
Soovitaks siis lasta kergelt hooniga üle käia, muud nagu ei oska öelda... Samas ei tohiks ka praegu midagi erilist juhtuda, rõngad võibolla kuluvad natuke kiiremini.

riho

Jaah, maksimum lõtk manuali järgi on Jawa 638-l miinimum-maksimum meetodil arvutatuna 0,058 mm (minimaalne kolvi mõõde 57,952, maksimaalne silindri mõõde 58,01 originaalmõõtudel, grupil A).

PRIITO Kirjutas:kusjuures, tegin kodus vähe täpsemad mõõtmised (nädalavahetusel) ja avastasin, et see pilu kolvi ja silindri seina vahel on 0,3 mm. Keskosas muidugi natuke suurem. Aga jah.. nagu siin eelpool kaik korrutasid, mingi paisumisruum peab ka jääma... no, siis mul pole ikka ju seda puurimist vaja? :S
Lehti: 1 2