Olles siia teemasse oma nina juba toppinud, kirjutame siis edasi.
Tegelikult on siin foorumis täiesti olemas targad ja asjalikud tegelased, kes särasilmi, lõdva randmega, loetud tundide jooksul mõne cm konjaki ja interneti abiga on võimelised igasuguseid keerulisi identifitseerimisi teostama...
Lihtsamatest asjadest rääkida - tagaratta hargikolmnurk on paljudel sellistel aparaatidel poltliitega kinnitatav, vb lihtsam valmistada, vb võtab mingis komplektsuses vähem ruumi, vb...ei tea.
Kick-starteriga Sachsi 98 ccm kinnitub just niimoodi - eest 2 polti, taga üks.
Jalatoed ei kinnitunud selle raami tagakolmnurka ja raamiesiosa kinnitava poldi külge vaid tüki maad ettepoole, ka seisuhargil võiks olla eraldi kronsa.
Summuti võiks paikneda vasakul pool, kas see tagaratta juures olev kõrv tagaratta piduriplaadi kinnituseks ei võiks olla?
Tundub, et raami juures on kasutatud palju keevitust ja teostus ei ole eriti korrektne, suurtootjale sobiv. Ei julge pakkuda, palju ennesõja toodangu raamidel keevituskunsti kasutati...
Kas ja mida on üldse teada aparaadi ajaloost? Kas on mingeid kindlaid viiteid, et võrr võis siin olla enne praeguse vabariigi algust?
Anonüümne helistaja on pakkunud võimalust, et tegu võiks olla ehk rootsi toodanguga, kuna palju ennesõja sakslasele mitteiseloomulikke lahendusi. Samas pole otseseid märke mille järgi näit. rootslast väita ka. (rootslased olla peale sõda teinud mitmeid selliseid ILO mootoriga aparaate).
Selline tagaratta rumm ei olnud ka meil liikunud ennesõja asjadel vist eriti levinud. Ka kuullaagri separaatoritel võib olla aastaarv.
Esihark onn selline standartne toode, neid kasutasid sarnaselt mootorite ja ratastega valmisosadena sisseostes mitmete maade väiketootjad, ka näit. meie Saare tehas.
Aga kas rootsi tootjad kasutasid saksa Drilastik sadulaid (kui on algne)...
See rootsi on lihtsalt selline ebakindel variant, tegid selliseid ikka paljude euroopa maade tootjad, vb sakslastega või sõjaga kusagilt Poolast või kes teab.
Väiksemal tootjal ei pruukinudki vb raamisilti olla, samas paagil on uhke logo olnud, kas võtta raami nr-ks 222 P, siis oleks selline väiksemat sorti partii (kui P midagi erilist ei tähendaks), see hargitraaversil olev suur nr 222xxx on ikka väga omapärsel ja halvasti vaadataval/kontrollitaval kohal...
Masendav!