21-10-2004, 16:36 PM
winterwind
21-10-2004, 17:40 PM
vend Kirjutas:noo eks ma mõtlen ja siis ütlen välja....kas ülevaatus jne on olemas?kõik on olemas - nagu öeldud auto igapäevases kasutuses
18-11-2004, 22:37 PM
sry ma ei lugend seda vahepealset teksti.
aga kuusalu bensiini jaamas nägin see suvi veel täiesti kobedat mosset ,millel oli rool paremal pool.
ark- ist uurige seda kes soovib midagi.
aga kuusalu bensiini jaamas nägin see suvi veel täiesti kobedat mosset ,millel oli rool paremal pool.
ark- ist uurige seda kes soovib midagi.
19-11-2004, 09:49 AM
arst666 Kirjutas:sry ma ei lugend seda vahepealset teksti.
aga kuusalu bensiini jaamas nägin see suvi veel täiesti kobedat mosset ,millel oli rool paremal pool.
ark- ist uurige seda kes soovib midagi.
Kuusalu masinast on siin juba pikalt-laialt juttu olnud, pildidki olemas, tasub lugeda .
Aga ARKist ei ole mõtet midagi uurida, kuna seal ei panda kirja, millised autod on parempoolse rooliga. Ja peale arvuliste andmete nad niikuinii muud infot ei väljasta.
21-04-2005, 22:54 PM
...KB-s viimase nädala jooksul suisa 2 kuulutust parempoolse rooliga 427 IEP kohta. hinnaküsimus on muidugi üle mõistuse. rääbakate ja mittesõitvate masinate eest tahetakse 3,5K ja 5K. Ühel küll ka gaasiseade väidetavalt peal.
23-01-2007, 23:40 PM
Mh Ma alles hiljutu vaatasin, et Korrakik Mosse maksavad juba 15 ja üle selle, tehke kiiresti ostu otsus, muidu ei jöua iseg iromu osta.
24-01-2007, 02:58 AM
miniest Kirjutas:Mh Ma alles hiljutu vaatasin, et Korrakik Mosse maksavad juba 15 ja üle selle, tehke kiiresti ostu otsus, muidu ei jöua iseg iromu osta.
Kui plaan on auto restaureerida, on 15 tuhat nagu viiski tuhat nagunii köömes selle 50-100 tuhande kõrval, mis kulub auto tegemisele, sellega kaasnevaletele materjalidele, tööle jms. Muide - kui osta romu, kõlbab see kas vaid varuosadeks või ootavad ees veelgi suuremahulisemad tööd, mis eelnimetatud summat palju kasvatavad.