14-10-2004, 00:56 AM
Lehti: 1 2
14-10-2004, 07:34 AM
On proovitud,toimib. Žigulil sai sedasi 100 000 km maha vuratud.Kuigi mõned väidavad,et tegemist rohkem enda petmisega.Igatahes 76 bensiiniga tootas paremini,kui ühe tihendiga
14-10-2004, 09:14 AM
Mu vanamees pani 70-ndate lõpus oma mosse 412-le ka kaks tihendit. Teine polnud aga tihend vaid nagu paksemast plekist vaheplaat. Leningradist veel tõi. Toimis väga hästi.
Terv.Jaanus
Terv.Jaanus
14-10-2004, 11:17 AM
Vahel väideti, et 2 tihendit ei õigusta: jahutuse puudulikkus ja põleb läbi, hakkab läbi laskma. Tavaliselt pandi vasest (orig pl.kaane tihendist paksem) tihendi kujuline leht (lõigatud siis tihendi järgi) ja laoti mootor kokku, vask alumiseks ning orig. tihend ülemiseks.
Omal oli VAZ 01 mootor ka vasklehega, töötas hästi küll.
2 tihendit teineteise peal... pole eriti kogemusi olnud, Volgal natuke ühel juhul sai sõidetud, rohkem ka katse mõttes kui õhukeseks freesitud plokikaan (98 bensiiniga kippus detoneerima pidevalt ), aga panin teise kaane.
Omal oli VAZ 01 mootor ka vasklehega, töötas hästi küll.
2 tihendit teineteise peal... pole eriti kogemusi olnud, Volgal natuke ühel juhul sai sõidetud, rohkem ka katse mõttes kui õhukeseks freesitud plokikaan (98 bensiiniga kippus detoneerima pidevalt ), aga panin teise kaane.
14-10-2004, 11:38 AM
2140 mootoril mis minukäest läbi käis oli 2x plokokaane tihend.. kuid see oli sina pandud ilmselt selleks, et saada kõvera kaanega mootor kuidagi tööle, ilma kaant maha lihvimatta. auto sõitis ausalt kuni kuidagi moodi sattus mingit abrasiivainet kartrisse, mis sõi ära pikkilõtku saaled mis omakorda väntsutas vända saaled ja vända ära... aga see on teinelugu
14-10-2004, 13:35 PM
Hmm, huvitav.
Mul sama lugu, et plaanin hübriidi teha, kus 1.8L plokikaas ja 2.0plokk. Aga kuna 2.0 surveaste oli tehases juba 10.8:1 ja 1.8L kaas on 1mm juba lihvitud, siis tuleb arvestuslik surveaste ilma midagi aitamata 13:1 .
Kuna see 1.8 põlemiskamber pole ümmargune, kavatsen sealt lõigata niii palju materiali kui mõtekas ja võimalik. Sellega saab CR alla kuni 10%. Sellest veel ei piisa.
Aga teine tihend paneks punkti. Jutt Opeli mootoritest - seal tihendi installitud kõrguseks 1.3mm. Mis annaks 7,5cc juurde ehk 13% veelgi madalmaks.
Aga kas keegi teenustööna, tihendi järgi selle vask-lehe välja kah lõikab?
Mul sama lugu, et plaanin hübriidi teha, kus 1.8L plokikaas ja 2.0plokk. Aga kuna 2.0 surveaste oli tehases juba 10.8:1 ja 1.8L kaas on 1mm juba lihvitud, siis tuleb arvestuslik surveaste ilma midagi aitamata 13:1 .
Kuna see 1.8 põlemiskamber pole ümmargune, kavatsen sealt lõigata niii palju materiali kui mõtekas ja võimalik. Sellega saab CR alla kuni 10%. Sellest veel ei piisa.
Aga teine tihend paneks punkti. Jutt Opeli mootoritest - seal tihendi installitud kõrguseks 1.3mm. Mis annaks 7,5cc juurde ehk 13% veelgi madalmaks.
Aga kas keegi teenustööna, tihendi järgi selle vask-lehe välja kah lõikab?
14-10-2004, 14:21 PM
Ega äkki jutt pole Opel Rekordi mootorist. Selle 2,0 alumine osa ei lähe 1,8 ülemise osaga kokku. Muidu nagu üks ühele tehtud aga ÜKS jahutusvee ava ei sobi kokku.
Jõudu soovides Jaanus
Jõudu soovides Jaanus
14-10-2004, 15:59 PM
Jaanus Kirjutas:Ega äkki jutt pole Opel Rekordi mootorist. Selle 2,0 alumine osa ei lähe 1,8 ülemise osaga kokku. Muidu nagu üks ühele tehtud aga ÜKS jahutusvee ava ei sobi kokku.REkordi 1.8 ja 2.0 on ju OHC ja CIH - üks ketiga teine rihmaga - hoopis teine pull mu meelest.
Jõudu soovides Jaanus
vana 1.9L ja mingi 2.3D on enamvähem ühiduvad, aga OHC mu meelest mitte.
Jutt on tegelt X20XEV (ecotec ja 18E mootorist)
14-10-2004, 21:29 PM
Lugesin kõiki postitusi aga pole näinud õiget vastust. Kaks tihendit pandi vene ajal küll surve alandamiseks. Väga levinud asi oli. Siis oli 76 bena rohkem saada. Ja vasktihend (alumiinium) pandi ka. Aga need pandi kõik korraga. Kõigepealt tavaline siis vasest ja siis jälle tavaline. Kaks tavalist tihendit ei pea vastu. Põlevad läbi. Siis see vask seal vahel ongi nende hoidja ja jahutaja. Veesärk käib ju aukudest läbi. Kui vask otse ploki vastu panna siis võib ju sealt lekkima hakata.
Tegelikult see vasktihend oli pronksist. Siis on ta kõvem. Selline täitsa seina peal olemas. 0,75mm paks. Ladale sobilik. Müüa ei ole.
Tegelikult see vasktihend oli pronksist. Siis on ta kõvem. Selline täitsa seina peal olemas. 0,75mm paks. Ladale sobilik. Müüa ei ole.
14-10-2004, 21:57 PM
Kus lasid selle teha?
14-10-2004, 22:31 PM
Mnjah, nüüd meenus veidi rohkem.
Alumiinium olevat nigel olnud, vask - pronks olla jahutanud paremini.
Mul oma isa isegi kunagi seletas, et kahe tihendi vahele.
Aga mul toimis ka kõvasti valu andes vaskplaat (plekk) ja tihend koos hästi.
Alumiinium olevat nigel olnud, vask - pronks olla jahutanud paremini.
Mul oma isa isegi kunagi seletas, et kahe tihendi vahele.
Aga mul toimis ka kõvasti valu andes vaskplaat (plekk) ja tihend koos hästi.
15-10-2004, 00:21 AM
Et siis 2 tihendit ülekuti - vaskplaat vahele, sirkliga jutid peale, ning selle järgi lõikan kuidagi välja?
15-10-2004, 00:59 AM
Astrona Kirjutas:Kus lasid selle teha?See tuli remondi käigus mingi auto pealt maha. Viga ei olnud mitte plokikaane tihendis, vaid mingid muud probleemid olid. Nüüd aga seda enam vaja pole sinna vahele.
15-10-2004, 01:26 AM
Kelle poole peaksin sellise sooviga pöörduma?
15-10-2004, 08:03 AM
mosse neid vaheplaate kõik kohad täis. endalgi vist paar tükki kuskil garaaži pimedamates kaugemates soppides peidus, ei tea mida ootamas
15-10-2004, 13:39 PM
motamees Kirjutas:Lugesin kõiki postitusi aga pole näinud õiget vastust. Kaks tihendit pandi vene ajal küll surve alandamiseks. Väga levinud asi oli. Siis oli 76 bena rohkem saada. Ja vasktihend (alumiinium) pandi ka. Aga need pandi kõik korraga. Kõigepealt tavaline siis vasest ja siis jälle tavaline. Kaks tavalist tihendit ei pea vastu. Põlevad läbi. Siis see vask seal vahel ongi nende hoidja ja jahutaja. Veesärk käib ju aukudest läbi. Kui vask otse ploki vastu panna siis võib ju sealt lekkima hakata.
Tegelikult see vasktihend oli pronksist. Siis on ta kõvem. Selline täitsa seina peal olemas. 0,75mm paks. Ladale sobilik. Müüa ei ole.
seda ma kuulsin kuskilt, et topelttihend pidi hõõgsüüdet tekitama ja siis ära kärssama. mul vanamehel oli omal ajal kahe originaaltihendi vahel 1,5 mm vaskleht. muutis surveastme ikka väga madalaks. aga vene ajal autojuhid müüsid A76-t väga odavalt nagu nüüd bussijuhid diislit. vaheleht ajas pentsukulu väga suureks 12 l julgelt sajale, võimsusekadu oli ka vähemalt kolmandik, mootor jälle kulus vähe -- 200 tuh peale olid rõngad nagu uued
15-10-2004, 13:49 PM
Astrona Kirjutas:Et siis 2 tihendit ülekuti - vaskplaat vahele, sirkliga jutid peale, ning selle järgi lõikan kuidagi välja?
niisama ei lõika, väänad lehe ära ja asi ei jää pidama
otsi kuskilt erikujulisi meisleid ja augulööjaid, nendega on väga lihtne originaaltihendi järgi vahelehte teha
topelttihend vahelehega tahab ka 20% kõvemat plokikaane pingutamist
15-10-2004, 16:31 PM
See vaskplaadi jutt võib täitsa õige olla. Kui mina 14 aastat tagasi oma Žiguli mootorit dekompresseerisin, siis ei teadnud ma vaskplaadist midagi, panin lihtsalt 2 tihendit üksteise peale ja nende vahele kõvasti grafiitmääret, töötas igatahes korralikult.Üks vana remondimees õpetas. Arvan et sõitsin sedasi umbes 60 000 km,siis põles klapp sisse, pärast remonti läks jälle 2 tihendit üksteise otsa.Ilmselt on mul siis vedanud,et tihendid ära ei põlenud.
15-10-2004, 16:35 PM
Kenu Kirjutas:otsi kuskilt erikujulisi meisleid ja augulööjaid, nendega on väga lihtne originaaltihendi järgi vahelehte teha
topelttihend vahelehega tahab ka 20% kõvemat plokikaane pingutamist
Äkki puurin peene trelliga ja siis pärast lihvin servad ära.
Krt, see vist täpne töö. Ei taha ju et kuskil mingi serv 0.5mm silindrisse passib - põleb ära ja tekitab deonatsioon.
Samas ei tohi ükski serv jääda terav.
16-10-2004, 17:17 PM
Selleks tööks kui hästi mäletan on vist vaja CNC-traaterosioonpinki.
Lehti: 1 2