automoto.ee foorumid

Täisversioon: jama amordidega(minskil)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

sg-1

Ostain omale minski ja sellel on üks selline probleem et esi amort on kuidagi lahti .Kui ma lenksust kinni hoian ja esi ratta jala vahele võttan siis suudan seda keerata nii et see kerdub amordist või kui võtan lenksust kinni ja liigutan seda vasakult paremale (mittu korda) siis esi rattas vingerdab.
Oleks vaja amort kinni panna.seal on 2 kinnitust ja need keerasin kinni aga ikka sama jama ,mis siis on esi amordid läbi või?
Kui on siis palju maksab uued esi amordid või esi kahvel?
Konkreetselt sõbra minskil on sama jama. Lihtsalt on amordi liugpuksid kulunud. Ei tea, kas neid erali ka müüakse, amorti pole igatahes müügis näinud.

sg-1

aga kui seda liugpuksi ei ole müügis siis mis ma peaks ära vahetama? kas kogu esihargi?
olen omanud kahte tehaseuut minski ja võin kinnitada, et esiots kipubki neil vedel olema.
Mul ka sama jama et natuke kipub vingerdama rool.Olen kõik mutrid tugevasti kinni keeranud aga see probleem ka veel et kas keegi teab palju maksavad need Esiamordi zimmerlingid kuna need mul läbi õli voolab mis jube.Ja siis veel seda et palju tuleb õli panna sinna esiamorti.

Ja seda ka veel sg-1 et vaata seal all kus see ratta polt läbi läheb seal millega ta sinna ammordi külge kinnitub seal peaks olema mutter see keera kõvasti kinni see andis mul palju juurde.
No kas siis keegi ei vastagi küsimustele?
Siller Kirjutas:No kas siis keegi ei vastagi küsimustele?

Tuhat vabandust! Unustasin vastata.

Amordid tuleb õli täis valada ja kui siis sõidu ajal hakkab õli läbi laskma, on ZIMMERLINGID läbi.

Igasugu hinnaküsimustega võid pöörduda motopoodidesse.
No ma arvan et ikka väga täis ei tuleks ka valada.
Minski raamatus on kirjas et kuskil 150 g tuleks Amordi Õli panna!
Panin ka endale uued Zimmerlintgid sisse, aga see lenks tahab nagu ikka loksuda, kuigi kõik poldid on kinni!