automoto.ee foorumid

Täisversioon: mt-9 silindrid, kolvid, rõngad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nonii, sai temakesega sõidetud, ja äkki lõi vasakusse silkusse mega klõbina sisse. Tõmbas kohe julga jahedaks ja sai asi koju veetud. Kodus kohe muidugi vasak silinder maha, aga ennäe imet, ei lea nagu midagi, mis võiks valesti olla. Kolb, rõngad, klapid, silinder terved. Aga kui ta juba maha sai siis otsustasin et võtan parempoolse kah maha. Tollel pole kah midagi häda. Aga kui nad juba maas on, siis selline küsimus, et:
1.Mis põhjused võivad veel klõbina tekitada.
2.Millie järgi saab aru, et silindel ja kolb vajaksid vahetust. Jõudu masinal oli.
3.Kust tuleks viilida/või treida et kolbe tasakaalu ajada (kas seda tehakse rõngad peal)

Rõngad lähevad kindlalt vahetusse ja kolvid kah plaan tasakaalu ajada, (kui vaja vahetada pole)


Tänana juba ette abi eest:duh

Metslane

Arvatavasti on väntvõlli liug-laagrid omadega õhtal. Võta kolb kätte ja liiguta teda vaikselt edasi-tagasi, samas ei tohi väntvõll liikuda. Korras süsteemi puhul ei tohiks mingit lõtku tunda olla. samas proovi ka kolvisõrme lõtku hoides kepsust ja liigutades kolbi.


Aga kas ongi nii et sõidad ja klõbinat pole, ja siis äkki paugu pealt lööb lõgina sisse??? Need lõtkud peaks ikka aja jooksul vaikselt tulema ju???Või ei pea...
musti911 Kirjutas:Aga kas ongi nii et sõidad ja klõbinat pole, ja siis äkki paugu pealt lööb lõgina sisse??? Need lõtkud peaks ikka aja jooksul vaikselt tulema ju???Või ei pea...


Täiesti võimalik, kui liug-laagri ringi tõmbas (hakkas kepsu sees ringi hakkas käima), see võib küll kiirelt juhtuda.
Samas võib mure olla hoopis klappides/tõukurites/nukkvõllis/jne. dnepril neid nõrki kohti jalaga segada.
Nii viga leitudSmile Nimelt, see pronksist (välimuselt) puks mille sees klapp liigub, on silindri küljest lahti tulnud. Ja natuke seal ka pahandust teinud. See on põhiviga.

Siit mõned küsimusted vanameistritele:

1. Ega kellelgi pole kogemusi, selle puksi tagasi pressimisega? Või kas see on üldse reaalne üritus, ja kas see sinna korralikult ka pidama jääb?

Ja veel et need tõukurid mis nukkvõllilt tulevad, nendel on otsas sellised ümarad otsikud (taduslik nimi ei tule meeldeToungue), need peavad vistk ka kinni olema selle tõukuri küljes, aga üks on lahtiSad Kuidas see sinna tagasi külge saada. (õhuke kiht epot vahele???)

Kas on üldse mõtet hakata jändama tagasipressimisega, või tuleks parem uus silinder otsida. (Endal oleks muidugi parem tunne kui saaks probleemi teisiti lahendada, kui et lihtsalt uus ostaRolleyes)
Ma loodan et saate sellest üpris segasest tekstist aru aga kui ei saa, siis võin raamatu abiga kõigile neile jubinatele õiged nimed anda ja äkki siis saaks abi:duh


Need ümarad asjad mis tõukurivarda otsas on, ei pea seal mitte kinni olema,samasuguseid vigureid kasutatakse ka osades Mosse mootorites.Otstarve on mulle ausalt öeldes arusaamatu,aga kirjanduse väitel aitavad nad säästa detaile liigsest kulumisest.Need jubinad peavad vabalt liikuma.Mitte midagi ei juhtu,kui võtad need jubinad vaheltära ja koostad selle värgi ilma nendeta,nookuri otsas olev reguleerkruvi tuleb siis sügavamale sisse keerata.Mul oli selline juhus,et sõidu ajal lendas see vigur sealt millegipärast välja ja selle tulemus oli kõver klapisäärja kõver tõukurivarras ja mõraga kolb.Pärast seda loobusin nendest viguritest.Meie kutsume neid \"suhaarik\"
Klapisääre juhtpuksi tagasipressimine on üsna mõttetu üritus minu arvates, minul ei ole see positiivset tulemust andnud, võibolla on targemaid, kes sellega ka hakkama saavad.