automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-750 M
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

viiking

Seisab siis kuuri all selline masin. Kõik on lahti võetud aga olemas. Mootoril on nii kolvid kui ka väntvõllid uued. Raamil on korralik värv roostet pole, vaid mõnes kohas on krunt väljas. Kummid on läbi samuti ka trossid. Pabereid pole. Kõik muud osad on olemas ja orginaalid, vaja ainult kokku pannal. Ise mõtlesin korda teha, aga oskustest võib puudu tulla. Ratas pärit umbes aastast 1965. Tahaks teada mis kogenumad mehed asjast arvavad, kas tasub korda teha või tuleks hoopis maha müüa. Mis üldse sellise masina eest küsida tohiks? Ja milline oleks selle hind peale kokkupanekut ja ülevärvimist? Ja üldse mis arvate sellest mootorrattast ja kas sellele ka veel varuosi saada on?
Kokkupanekuga küll probleeme ei tohiks tekkida, sest tegemist ikkagi pea lihtsaima võimaliku mootoriga, hoia A. Palu piibel käepärast, kui ikka miski üle jõu tundub käivat, siis siit saab abi Smile Kummid maksavad Kloostrimetsa motopoes 400-450 tk, trossikomplekt jääb paarisaja krooni tuuri, kui tegemist pole tagurpidi eeblitega versiooniga (sellele ei ole pahatihti kohe riiulilt neid trosse võtta).
Müügil on nad väga erinevate hindadega, ise ostsin viimati sõitva pilli 2000.- , samas ei usu, et sellise hinnaga neid rohkem saada oleks. Ja mis valu sul teda üldse müüa on, dokumentide vormistamine läheb max 2000 EEK, samas masin on aus, vähemalt neljataktilistest peaks kõige töökindlam olema kui ta ükskord hääles on, varuosi liigub suht laialt ja remont on lihtne.
Kruusateedel korviga sõites lihtsalt ületamatu, kui installeerida Dnepri käigukast (tagurpidikäiguga), ei tohiks ka metsas ringi ragistades probleeme tekkida. Paari päeva tagant kontrolli ainult poldid ja mutrid üle, et need lahti vibreerides ära ei kaoks.
Väärt masin. Pane kokku ja sõida ringi. Kutsu mõni teadjam mees punti ning üks magamata öö selle teostamiseks, arvestusega, et kõik jupid (mutrid ,poldid jms) on käepärast. Väike õlu ka muidugi. Hiljem jõuad teda lihvida küll. Parem, kui erinevad vead enne värmist ja muid kalleid töid välja tulevad ja kõrvaldatud saavad.
Ise kasutan hr. Steelrideri poolt soovitatud Dnepri kastiga versiooni. Too on kuradima hea, sadulast maha tulemata, kiirelt sõidusuuna korrigeerimiseks. Lisaks veel asendamatu kinnijäämise korral.
Küll ei saa sellest kiirema sõidu riista. Aga teisest küljest ongi hea, kuna jääb piisavalt aega ringivaatamiseks.
Arvan, et paari-kolmetuhandeseid masinaid veel leiab, kuid otsingutele kulub piisavalt aega.
Suurema osa juppidega leidmisega pole probleemi. On motopoodides ja spekulantide käest täiesti saadaval. On ainult üksikud vanemate mudelite detailid, mida suhteliselt raske leida.

Jõudu ja kindlat meelt kokkuladumisel!
Ära vaheta kasti uuema vastu, ära kuula neid \"noori Zündappi mehi\" kes peavad ka oma Emmiga tagurpidi sõitma. Tagurpidi käiguga kast on neile kes ei suuda oma sõite ette planeerida ja üleüldse sõidab õige Emmimees ainult otse edasi. Õige kast on ikka sakslaste otsene koopia ja pisut harjutades saad ka ilma vabakäigu tuleta ja jalasidurita hakkama, stiili mõttes võid ka käsitsi vabakäigu üles leida.
Müümisel ei ole mingit majanduslikku kaalutlust, K 750 hind jääb sellisel moel enamasti 1000 - 5000 vahele. Tegemist on ka maailma mastaabis päris korraliku ja jõulise tükiga ning selle hinnaga seda müüa ei tasu.

Jõudu!
Piibur Kirjutas:Ära vaheta kasti uuema vastu, ära kuula neid \"noori Zündappi mehi\" kes peavad ka oma Emmiga tagurpidi sõitma. Tagurpidi käiguga kast on neile kes ei suuda oma sõite ette planeerida ja üleüldse sõidab õige Emmimees ainult otse edasi. Õige kast on ikka sakslaste otsene koopia ja pisut harjutades saad ka ilma vabakäigu tuleta ja jalasidurita hakkama, stiili mõttes võid ka käsitsi vabakäigu üles leida.
Müümisel ei ole mingit majanduslikku kaalutlust, K 750 hind jääb sellisel moel enamasti 1000 - 5000 vahele. Tegemist on ka maailma mastaabis päris korraliku ja jõulise tükiga ning selle hinnaga seda müüa ei tasu.

Jõudu!

Hr. Piibur ilmselt liialdab natuke. Tagurpidi käiguga kasti omamine ja tarbimine ei tee kellegist \"pooletoobist\" Emmimeest või \"noort Zündappi meest\". Isiklikult ei tunne ennast sellepärast halvemini, et kasutan Vene inseneride poolt juurutatud modifikatsiooni. Kui miskit on leiutatud, tuleb teda sihtotstarbeliselt kasutada, nagu Sa oma \"rohelisega\" teed.
Kuna tegemist on K-750M (modernisirovannõi), kõlbab eelpool nimetatud kägukast ilma olulist häbi tundmata installeerida küll. K-750 puhul oleks jutt muidugi teine.
Aga jäägu igale inimesele oma otsustamisõigus, mis ta oma tehnikaga teeb. Ehk siis, olgem rohkem sallivamad, härrased. Peace.
No eks see soovitus läbi \"huumoriprisma\" oligi antud ja eks ole ka ise kunagi asja üritatud paremaks teha. Minuteada uuemad K750m tüüpi tsiklid väljastatigi reeversiga. Suure ringi ja hulga kogemustega olen aga originaali juurde tagasi jõudnud, siit ka minu soovitus - tee nii originaal kui vähegi võimalik.
TERVITUS. Müüa kindlasti ei tasu.Et tee parem korda ja kui sõidumees ei ole las seisab.Tulevikus endal hää vaadata. Trosse saab taastada kui välimine riidest osa on ok. EDULIST NOKITSEMIST.