automoto.ee foorumid

Täisversioon: Eksperiment Hado ( Xado )-USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 50km)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(11-04-2018, 14:32 PM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Kas lasen Siksil õli välja ja lähen tripile? Kes uue mootori ostab?

juutuubis jäi kunagi silma üks USA tegelane kes tegi loomkatseid Briggs and Stratton muruniiduki mootoritega. Kasutas igasugu veidraid ollusi õli asemel, treis puust kolvi, kütusena kasutas ainult käivitusaerosooli jne.

Ei pea ju nii suurelt mõtlema Maybachi asemel võib muruniiduki ka laiali lasta Big Grin
Proovisin minagi omal ajal seda haadot kolme masina peal, tulemus oli NULL.

Eks see hado üks teleturg ole.
Mõelge ise, kui HADOl oleks kümnendikki välja pakutud omadustest, siis jookseksid autoettevõtted sellele mögale ju tormi, HADO tähendaks ju miljoneid kokkuhoidu, aga paraku ei ole kuulnud veel, et keegi seda kasutaks, ükski firma ei taha kütte ja remondikulude pealt kokku hoida.

Kapitalismi üks põhialuseid ongi turundus ja lakkamatu ajupesu -- õhutamine mõttetule ohjeldamatule tarbimisele, et ümbritsev keskkond hävitada, ning Eesti näitel lömitamine EU ja NATO ees. Isegi omaaegsed moskva tallalakkujad vainod, ristlaaned, saulid ja muu saast ei laskunud nii madalale, et Peremehelt püssitorusid kerjata nagu kolm balti klouni hiljaaegu USAs tegid.
Kunagi oli mingi läbipaistev mögin müügil mida "doktoriks" kutsuti. Sellega ma igatahes müüsin oma Toyota Hiace edukalt maha. Mootor tümises ja käima ei läinud ja õlirõhku polnud jne. Peale selle imevahendi sissevalamist asjad muutusid. Hakkas käivituma ja mootor käis vaiksemalt ja õlivõtt kadus ka ära ja rõhk tuli nagu imeväel tagasi.. Hommikuti oli ainult starteril valu peal.Tegi õli maru jämedaks, ei jõudnud külmalt hästi ringi kruttida mootorit.
Uus ja hoolas omanik muidugi vahetas esimese asjana õli ära ja oligi "finale carnevale" selle motoga. Lendas laiali. 
Kui neid doktoreid kasutada siis ainult tuld ja võiduka lõpuni. Ei mingeid hooldusi enam.
Näit. Kleen-Flo õlilisand, mis mõeldud muuhulgas ka rõngaste lahtisaamiseks on mu osalusel rohkem kui ühe auto elule aidanud (e. õlivõtmise peatanud), sõitsid lõbusalt omanike käes veel paar aastat. Ei oska midagi paha öelda.
Hado kohapealt on ainult head öelda - mootorit pekki ei keeranud, käigukasti ja roolilatti samuti. Smile Midagi paremaks ka ei läinud.
(11-04-2018, 15:08 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Kunagi oli mingi läbipaistev mögin müügil mida "doktoriks" kutsuti. Sellega ma igatahes müüsin oma Toyota Hiace edukalt maha. Mootor tümises ja käima ei läinud ja õlirõhku polnud jne. Peale selle imevahendi sissevalamist asjad muutusid. Hakkas käivituma ja mootor käis vaiksemalt ja õlivõtt kadus ka ära ja rõhk tuli nagu imeväel tagasi.. Hommikuti oli ainult starteril valu peal.Tegi õli maru jämedaks, ei jõudnud külmalt hästi ringi kruttida mootorit.
Uus ja hoolas omanik muidugi vahetas esimese asjana õli ära ja oligi "finale carnevale" selle motoga. Lendas laiali. 
Kui neid doktoreid kasutada siis ainult tuld ja võiduka lõpuni. Ei mingeid hooldusi enam.

Samasuguse meditsiinilise efekti oleks saanud tõenäoliselt 20w50 vms tummisemat õli kasutades.
Mul oli Austraalias viibides auto (holden rodeo ehk siis isuzu pickup ehk opel campo), millele tootja soovitas kuumades oludes ühena variantidest 30w monoviskoosset õli. (auto oli ka 1992 vla kusjuures seal oli hästi otsides veel sellist õli isegi müügil) 15w40 sellel vanal peldikul enam suvel +40ga õlirõhku pikalt üleval ei hoidnud. 20w50 õliga sõitis ja käis ilma igasuguste doktoriteta ilusti ja seda kõike tootja spetsifikatsiooni piires. Sõitsin sellega seal 40 tuhat maha ilma mingite xadodeta.
Miks see näit. +25 asemel +40 nii palju peaks õlirõhku mõjutama kui mootori jahutus toimub jahutusvedelikuga ja jahutusvedelik üle 100 C ei lähe? Rolleyes
(11-04-2018, 15:56 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Miks see näit. +25 asemel +40 nii palju peaks õlirõhku mõjutama kui mootori jahutus toimub jahutusvedelikuga ja jahutusvedelik üle 100 C ei lähe? Rolleyes

Õli temp võib tõusta jahutusvedelikust sõltumata eriti sellistes ekstreemsetes oludes. Karterit ja filtrit ju ei jahutata. Sellel autol polnud ka minu mäletamist mööda õliradikat. Pealegi kaotavad multiviskoossed õlid vananedes (st läbitöötanuna) oma võime pakseneda. Sealt see õlirõhu langus pikemal sõidul tuligi.
Väike võrdlus, mille netist leidsin:

https://www.youtube.com/watch?v=6tmAEUcylNo


Bensukaga pole erilist mõtet katseid enam teha, kuna motomees tegi selle juba ammusel ajal ära ning selle kohta oli isegi video üleval. Ise hellitan mõtet, et peaks oma vana 1,9 turbodiisel citroeniga selle katse ära tegema, kuid tunnistan ausalt, et turbo ja diisel ning ilma õlita sõit tundub üpris hirmus. 
Ma arvan, et taolistest toodetest kindlasti mingi abi on. Just külmkäivitused ja turbodiisel mootori ilma jahutamata välja suretamised saavad tihtipeale saatuslikuks. Lugesin kunagi üht landroveri foorumit, kus mehed arutasid 2,7 ja 3,0 psa grupi dislade üle, mille tüüpveaks on väntvõlli purunemine ja seal siis kõlas läbi ka soovitus masin mingi sarnase põhimõttega tootega läbi töödelda. Peamine probleem oli vist selles, et kui auto mitu päeva seisab ja õli ära vajub, siis sellised pärast pikka seismist tehtavad külmkäivitused ei mõju selle mootori niigi alamõõdulisele vändale ja saaledele  hästi. Igal juhul soovitati esimese asjana vastav mögin sisse valada, nimi ei olnud küll sama, aga põhimõte peaks sama olema.
olen kasutanud X1R toodet, vana mootor hakkab paremini tööle küll.

H
(13-04-2018, 13:28 PM)hundu77 Kirjutas: [ -> ]olen kasutanud X1R toodet, vana mootor hakkab paremini tööle küll.
H

https://www.tehnikamaailm.ee/kilpla-mehed-ei-vasi/

X-1R
Tootja väidetav toimemehhanism: X-1R muutvat molekulitasakaalu metalli pinnal. Aine muutvat metallipinna tihedamaks, seeläbi muutub metall kulumisele vastupidavamaks ja pind siledamaks.
Lubatud mõju kestvus: 19 000 kilomeetrit.
Vajalik ainehulk: esimesel lisamisel 6% õli mahust, edaspidi 3%. Hinnaklass: 300–350 krooni pudel.



X-1R kasutamisel lubatud metallipinna kõvenemist me ei mõõtnud. Küll ei ilmnenud sellega kaasnema pidanud soodsad muutused mootori töös. Surveaste ei paranenud, mootori võimsus jäi samaks ning muutusi polnud ka heitgaaside osas. Ka kütusekulu osas ei täheldatud vähimatki võitu.
Hea
– ei halvenda mootori tööd

Halb
– ei mõjuta mootori tööd mingilgi määral


Ehk siis kulumiskindluse lisandumise osas võib lõputult edasi vaielda, sest pikaajalisi tõsiseltvõetavaid võrdlusteste vaevalt keegi viitsib teha, aga väidet "mootor käib paremini" saaks/võiks kiitjad kuidagi täpsustada.
Võibolla on asi selles et nende lisandite viskoosus on suurem ja nad on temperatuurile pisut püsivamad  ning tänu sellele ta ka seal hõredamal mootoril liikuvate osade vahel paremini püsib.Hetkel on hobiautol sees sama õlitootja kelle õli mootoris  lisand ja ega nad mingit molekulaartasandil imet ei luba ka.Kuna hind köhima ei aja ega ta asja sitemaks tee ,las siis olla.
Kallake jah igasugu "Maagilist Mörri" mootorisse! Big Grin

Paari sõnaga veel nendest"doktoritest" ja "mörridest" jne. 
Oli veel vene aeg kui meil üks rahvaralli sõitja näitas tikutoositäit mingit valget pulbrit  millest pool enne rallile minekut mootorisse puistati. Olla see pulber pärit tankistide käest ja pidi eriti hästi mõjuma kui auto ilma õlita või vaegõlitusega juhtub sõitma.

 Teine kord oli juba uue eesti ajal kui sama pulber ilmus välja Valgas siis kui sõideti superkrossi vanade romudega.  Jaanikese rajal sama pulbriga sõideti pea kolm ringi volkswageniga  lõhkise  karteriga enne kui mootor kokku jooksis. 

Ja nüüd nendele kes siin kategooriliselt nende mörride vastu on.  Need on nn lõpplahenduse vahendid ja uut masinat enam sellest loomast ei saa. Küll aga aitab masina ilma kolinata maha müüa ja kui oled teinud "hiilgava" tehingu ning turupealt "hea" ja odava auto soetanud ja pärast korgitseriga õli karterist välja urgitsed siis ei maksa siin nutta.  Need lisandid on "sihtotstarbeline" kaup.
Olen ka ise sama reha otsa astunud ja peale "leidu" uus doktor sisse ning uuesti turgu.
Tuletagem hetkeks meelde milleks on poes igasugused möginad ja muud vahendid. Et ikka hädist asja turgutada. Ise käime ka apteegis.... Wink 

T.
(15-04-2018, 09:50 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Tuletagem hetkeks meelde milleks on poes igasugused möginad ja muud vahendid. Et ikka hädist asja turgutada. Ise käime ka apteegis.... Wink 

T.

Samas käime ka noa all kui nõid Nastja ja pendli-Veeliks enam ei aita - elik selmet et müügiplatsilt soetatud "ämber" imemögina abil uuele ringile saata järgmist lollikest otsima võiks asjad ikka korda teha.
(15-04-2018, 09:22 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Olen ka ise sama reha otsa astunud ja peale "leidu" uus doktor sisse ning uuesti turgu.


Tegelikult ju see väga kiiduväärt asi pole kui keegi varastas sult näit. 500 eur ja sa lähed varastad selle kellegi teise käest tagasi. Sad
(15-04-2018, 14:24 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]
(15-04-2018, 09:22 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Olen ka ise sama reha otsa astunud ja peale "leidu" uus doktor sisse ning uuesti turgu.


Tegelikult ju see väga kiiduväärt asi pole kui keegi varastas sult näit. 500 eur ja sa lähed varastad selle kellegi teise käest tagasi. Sad

See näide ei päde. Vargus ja omasuguse hullikese  leidmine on kaks eri asja.

Ma olen 3 aastat saksast autosid vedanud ja see mis siin saksas ja üldse autode järelturul toimub on müstika. Nõrganärvilised minestaks peensusi kuuldes. Seega  doktoriga auto müük on nii süütu tegevus nagu oleksin roosimüüja tanavanurgal.
Ei ole minu arust põhimõtteliselt vahet kas müüa agoonia all ägisev auto teadlikult ära kui normaalses korras olev ja ostjale oma "hiilgavat" remonti mitte mainida ja sellega ostjale näiteks 500 eur lisakulu põhjustada või siis kusagilt varastada 500 eur. Rolleyes
300000 läbisõiduga  kia rio õlikulu vähenes imekombel, peale seda, kui mannoli pealekallamise asemel panin värske valvoline sisse.
See xado on sama komponent, mis on odavamasse õlisse jäänud lisamatta.
Paned odava õli + mingi teleturu mögin ja hind ületab normaalse õli hinda.
(17-04-2018, 07:54 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]300000 läbisõiduga  kia rio õlikulu vähenes imekombel, peale seda, kui mannoli pealekallamise asemel panin värske valvoline sisse.
See xado on sama komponent, mis on odavamasse õlisse jäänud lisamatta.
Paned odava õli + mingi teleturu mögin ja hind ületab normaalse õli hinda.

Oleks pannud värske Mannoli oleks sama moodi vähenend.......
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10