Saksamaal on viimase 15 ehk \"Einheiti\" aastaga enam kui 90 protsenti Trabidest liiklusest kadunud. 1989 oli neid ligi 3,8 miljonit,selle aasta alguses (Saksa AutoBildi viimase numbri andmeil) ainult 78202, neist 67053 endise DDRi territooriumil. Veel viis aastat tagasi oli arvel pea 230000 Trabit...
Potsataja103 Kirjutas:jan021 Kirjutas:hommikul oli üllatus suur, kui maohape olevat trabile katusesse augukese söövitanud...
saab see asi üldiselt tõsi olla või on see järjekordne kalamehe jutt/linnalegend?
Kui Trabant sõidab vastu puud, siis:
1. Sooja ilmaga läheb ta kortsu
2. Külma ilmaga läheb Trabant kildudeks.
pppp Kirjutas:Mõned aastad tagasi igal juhul ei olnud (liikuv ) Trabi uute liidumaade tänavapildis sugugi mitte haruldus ja kahetakti-mischung benajaamades täitsa müügil.
Ungaris tundub neid rohkem olevat. Mõistlik lähenemine (ei tea, kas neid on ka viimasel ajal eurohullus tabanud?)
Võrus nägin suvel kolme trabanti-kas olid räsitud välimusega ning vist kauem seisnud, kolmas oli üsna värske nind tüv oli just lõppenud.
lääne-virumaal on Trabante hulgim
-Rakvere teater kasutab ühte bussi ning ühte kastiga varianti ning nel on vist ka suurem varuosapagas, kuna olen näinud(ei mäleta kas 2 v 3) paljaksroogitud keresid, mis üks oli teatri kirjadega(üks oli vist veel pauguga)
ning mu enda kodukülas oli ühel suurperel ka Trabant igapäevases kasutuses, teine vist oli veel varuosadeks ka vms-mingi abina vist kuskilt saadud. Arvan, et praegugi seisab see neil maja taga, pole ammu mööda sõit.
Ja vahel harva olen linnabvahel veel üht bussi näind
Andres
Need bussid pole mingid Trabid,vaid Wartburgi juppidel põhinenud Barkas B1000-d.Neid Rakvere teatri omi olen isegi näinud.
biggio Kirjutas:lääne-virumaal on Trabante hulgim-Rakvere teater kasutab ühte bussi ning ühte kastiga varianti ning nel on vist ka suurem varuosapagas, kuna olen näinud(ei mäleta kas 2 v 3) paljaksroogitud keresid, mis üks oli teatri kirjadega(üks oli vist veel pauguga)
ning mu enda kodukülas oli ühel suurperel ka Trabant igapäevases kasutuses, teine vist oli veel varuosadeks ka vms-mingi abina vist kuskilt saadud. Arvan, et praegugi seisab see neil maja taga, pole ammu mööda sõit.
Ja vahel harva olen linnabvahel veel üht bussi näind
Andres
sry, ei tea nii täpselt...igatahes on mingite tegemist suht huvitavate jubinatega.....peaks ka vist plastikust olema ja kahetaktilised
Siin ka juttu Barkastest,need olid tõesti Wartburgi kahetaktilise mootori ja muude agregaatidega.
Võru omad
Üks Wartburg 353 ka Viljandimaal Polli kandis. Kasutusel enam pole.
Arawetel asuv WARTBURG sõitis igatahes reedel Märjandi kandis ringi nagu wana tegija.Ma nagu tawaliselt ajapuuduses ja ei hakanud toda veokaga jälitama,et pilti kätte saada.
Võib-olla teemaga päris hästi ei haaku, kuid 60-ndatel aastatel paigaldati Wartburgi 3-silindrilisi mootoreid Tallinna Autode Remondi Katsetehases (TARK) toodetud vormelautodele Estonia-9.
Tallinnas vähemalt üks väga korralik Wartburg. JA mul ühe kunagise Warre paberid. Tunnistan ausalt üles: ostsime poistega 400 krooni eest ja sõitsime lihtsalt pilbasteks. Olen minagi rullnokk olnud, 90´te alguses. 15\" subwoofriga bemm ja Warred metsaralliks:S Ja seda 1993... oi aegu ilusaid ammuseid....
mrali Kirjutas:Need bussid pole mingid Trabid,vaid Wartburgi juppidel põhinenud Barkas B1000-d.Neid Rakvere teatri omi olen isegi näinud.
[quote=biggio]
lääne-virumaal on Trabante hulgim-Rakvere teater kasutab ühte bussi ning ühte kastiga varianti ning nel on vist ka suurem varuosapagas, kuna olen näinud(ei mäleta kas 2 v 3) paljaksroogitud keresid, mis üks oli teatri kirjadega(üks oli vist veel pauguga)
ning mu enda kodukülas oli ühel suurperel ka Trabant igapäevases kasutuses, teine vist oli veel varuosadeks ka vms-mingi abina vist kuskilt saadud. Arvan, et praegugi seisab see neil maja taga, pole ammu mööda sõit.
Ja vahel harva olen linnabvahel veel üht bussi näind
Andres
[/quot
Rakwere teatri juures oli täna sääne buss igatahes alles.
Nii Kurtna kui ka Mustamäe päästeameti Wartburgidega on tegemist olnud - nimelt tekkis idee kasutada 1000ccm ja hästi kerget mootorit mingiks tsikliaretiseks. Sai siis tuttavalt teada et Mustakal on olemas selline masin, mootor isegi peal. Ainus miinus - tahavad klaasidega keret vastu. Enne oli Kurtna Wartburg silma jäänud - sai siis see sinna veetud ja mootor maha võetud. Mõlema kered olid ikka üsna küpsed ja taastamiseks oleks palju vaeva vaja näha olnud.
Ja kasutatakse neid mootoreid veemotospordis - kaalu/võimsuse suhe on ideaaliligidane.
minu wartburg sõitis veel eelmisel aastalgi kenasti, tahtsin müüa, võrrrimeez käis vaatamaski...
kuna keski huvi ei tundnud, sai antud vennale, kes põlvamaal maarja külas ametis. seal siis tema hoolealused tegid õppesõitu.
autost pole enam suurt miskit järel, tänaseks kahjuks parasjagu rüüstatud, kuid tegu on de luxe versiooniga (sedaan) ning kui keegi huvitet siis nüüd saab selle auto tasuta.
parimat
lauri
Eks Warredele pole järelturgu.Peab oma universaaligi auku lükkama.Mul kopamees tuttav
Võiks pakkuda huvipärast ju Järva-Jaani, äkki võetakse vastu
Tegemist siis Ida-Saksa toodanguga.
[attachment=25289]
Kas keegi teab, kas sellist isendit on ka väikse Eesti peal olemas?
Kas sellist taastama hakata oleks ka reaalne Eesti pinnal. Kui neid üldse Eestisse on jõudnud siis varuosi vist küll pole.
Kunagi seisis üks (päris pikalt) Järveotsa teel, enam pole ammu sinnakanti sattunud, aga arvatavasti on kõige kaduva teed läinud (selle auto puhul, siis arvatavasti prügimäele, mitte emexisse
).
Edit: Kuna elan endiselt õismäel, siis üritan homme sealt kandist läbi sõita ja pilgu peale heita - äkki isegi vedeleb veel seal
Ammu seisis ka üks Randla tänaval "Htl. Ranna" ja "Pelguranna" bussi peatuste vahel