automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ planeta tuuning!!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

alard

Plaanis on natuke IZ putitada ehk on kellegil mõni hea mõte mida jagada!!!Cool
remondi tsikkel parem korralikult ära,saad parema tulemuse kui nn. tuunimisega!!
Et kuidas \'\'tuunida\'\' planetat ? No kiusamiseks panen paar pilti enda ymber ehitusest Wink
korke mis on seost sinu rattal tuunimisega ? sul on ju hoopis \"planeta race custom\" ja vaevalt selline välimus midagi kiirusele juurde annaks,pigem usun et inimese soov on saada planetast rohkem võimsust kätte,kui visuaalne tuuning Smile ja alard see \"tuunimine pole lihtne \" nimelt nõuab see oskusi ja kui ikkagi on soov tuunida siis tasuks küsida abi siinse foorumi targematelt kasutajatelt .....klaabu ,oldmoped ,iz350 jne Smile ma sinu asmele üritaks lihtsalt ratast korras hoida,nagu eelnevad postitajad soovitasid ......
Raigo pani tarka =P
See planets liigub muideks kõvasti paremini kui tavaline planeta Wink
heheh..liigub ? järelikult pole ma kursis ,minu mäletamist mööda pole see mootor selle raami vahel pötsu teinud või mis,kui mootor käiks siis isegi usuks seda juttu,kuid kuna see mootor on liiga laiali,siis ikkagi paneks su ratta rohkem visuaalse tuuningu kategooriasse ja alard forssimisinfo leidmiseks kasuta otsingut...selle teemalist juttu on siin ikkka korduvalt olnud

alard

eks ma uurin eelnevaid teemasid jah!!
Jälle üks inimene, kes pole aru saanud, et TUUNIMISE asemel on tunduvalt lihtsam osta lääne(või jaapani) mootorratas. las raibe olla 70ndate lõpp - 80ndate algus, vene masinast liigub igatahes paremini ning tõenäoliselt peab vastu ka rohkem kui 1000km.

Kui hakkad vene masina mootorit ümber ehitama, siis kasuta selleks IZ Planeta spordi või jupiteri katelt, ning varu kõvasti raha ja kannatust.

....TUUNIKS oma IZ-56 ära..........
Ma nyyd paha pärast ei kysi aga muidu kuidas ma peaks seda tsiklit nimetama ? .....Kui ta on race custom stiilis ratas siis ta jääb selleks ju .......ei saa siis ju teda super baigiks nimetada või mõneks muuks asjaks Smile eksju ?


Nurr Kirjutas:\"planeta race customile\" (natuke naeran rullnokaliku nime üle) oleks nii mõnigi sõna öelda. Aga ärgem kutsu kurja välja. Smile Peace!

PRIITO

mõttetu asja pärast vaidlete siin. Neid 56- si on Eestis tohuijaa.. nii originaale, kui mingeid muudetud risusid. Tehase muuseum ikka mõne alles jättis kunagi.., vahet sel on siis.

alard

ma kahtlen, kas bike mille valmistamis aasta küüdub 1970-80 juurde, on mõtekas osta, kuna jupid on kallimad, kui vene masinatel ja vavalt ta paremini vastu peab!!
hmm,osta parem mingi riisikas ..ja kasuta julgelt otsingut ikkagi...
alard Kirjutas:ma kahtlen, kas bike mille valmistamis aasta küüdub 1970-80 juurde, on mõtekas osta, kuna jupid on kallimad, kui vene masinatel ja vavalt ta paremini vastu peab!!

Tundub, et te ei ole ühegi \"Välismaa\" ratta selga istunud....
Ei pea olema tingimata bike, tolle aja enduro ja classic (jpt.) riistadel on ka piisavalt rammu, et ükskõik millisele vene rattale oma tolmu sööta.
Ainuke vene ratas, mis omab ligilähedast äkilisust on planeta sport, kuid sellega paarutades kaugele ei jõua.

Mis juppidesse puutub, siis need võivad tõesti olla kallimad aga kui sa mitu aastat juppe ei vaja siis on see ikka tasuvam kui sõita \"TUUNITUD\" vene massinaga.
Lääne mootorratas peab vastu mitmeid sadu tuhandeid kilomeetreid nagu autodki, kuid samas vajab sama head ning regulaarset hooldust - enamasti korralikku õli ning selle õigeaegset vahetamist.

Mina isiklikult ei mäleta küll ühtegi vene mootorratast, mille odomeetri näit 99999 km tuuri oleks olnud.

Ei tasu ka unustada, et enamus vene mootorrattaid on tehtud lääne mootorrataste sõjaaegsete mudelite järgi ning ka PL sport oli algselt miski 1960-1970 vahemiku honda mudel. Seega tehnoloogia on 40+ aastat vana ning vene materjalid ja töö kvaliteet on kõvasti sitemad.
panin sinna teemasse mõned mõtted (planetade kohta on kirjas allpool):
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8084

alard

thanks klaabu!!

virkostein

tuunimine on välimuse muutmine, forseerimine on mootori \"paremaks\" tegemine

w6rrimeez666

Kui hästi järgi mõelda, siis mõlemad tähendavad üht ja sama tegevust, lihtsalt üks on laensõna inglise, teine vene keelest.
(tuning / форсировкаWink