automoto.ee foorumid

Täisversioon: minu ATV
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

xander

Algul mõtlesin,et kuhu alla seda üldse üles panna,aga eks ta vist ikka kuulub ka mootikate hulka.Masinaks siis T-200 mootoriga otsast lõpuni ise valmistatud atv(väljaarvatud mõningad treimistööd).Valmis sai see agregaat selle suve lõpus aga korralikult sõidukorda sain ta umbes kuu aega tagasi.Ehitasin teda üldse kokku aasta ja veel mõned kuud peale.
Masinal siis starter käivitus piduriks on taga ketaspidur(vaz-i ketta ja suportiga)esisild täiesti oma looming ja raam samuti.
Põhiliselt on kasutatud ehitamisel vene päritoluga juppe ja osi(puht finants põhjustel).

mõned pildid:

http://www.pilt.ee/xanderx
Väga proffesionaalne töö.
Mis sellel max. kiirus on??


Märt

mati

Pole tõesti viga aga üks asi mis kohe silma hakkas - esimeste rattaste nn. porilauad millegi pärast usun et need seal kaua ei püsi.

ressu

Njaa nägin seda kah pilt.ees.Norm masin kuidas jõudu on.
tubli, tubli.
ega see juhuslikult mingi TTÜ lõputöö vms. ei ole?

xander

Max kiirus on umbes 65-70 km/h ja no porilaudade kohta praegalt öelda ei oska,eks elu näitab.Kui sa mõtlesid neid ülemisi,siis nendel on raud tugevndused all.Võimu on sellel mootoril tarbeks ise ei oleks uskunudki,et nii hästi edasi hakkab minema,aga no muidugi lääne asjadega võrrelda ei tahaks.Lõpputöö see ei ole,selleks natuke vara ma alles 15 aastane.
Mida tagasillaks kasutasid.
Kuidas esisilla tegid, mingeid jooniseid ka tegid?

xander

Tagasild on treitud ümber kardi omast.Treial ütles,et jube tugev teras on,eks näe kuidas vastu peab.Esisilla jaoks olid endal mingid joonised paberile küll tehtud,aga nüüd on nad kadunud.

feliks85

päris hästi tehtud.tahaks küsida et mis mootor see selline on T-200 pole kunagi sellisest kuulnud. ja tagasild jäi ka silma. kuidagi jube peenike on
T-200 peaks olema motorolleri Tuula mootor.

xander

Mootor on tõesti mootorrolleri oma(tuula,tuulitsa,turist,murovei).Tagasillast on ennegi juttu olnud(küll mitte foorumis) aga paremat sellest kardi omast teha ei andnud ja ega sinna ju mingit tavalist raua latti ka panna saanud.Nii,et lihtsam oli teha kardi omast,kui hakata veel karastmisega ka jamama.

bart

Päris ilus ja korrlik aparaat (Y) .
Palju selle peale raha ka kulus ?

xander

Ütlen niipalju,et odav see ehitamine pole ja mis siis,et kasutasin põhiliselt vene masinate juppe kallis lugu ikkagi.Kirjutasin iga viimasegi asja hinna üles,mis külge läks ja võin öelda,et värvide peale juba läks üle 2000 krooni.
selge see et odav pole aga tõesti oleks huvitav neid esikiige jooniseid näha ja veel huvitax et mis rehvid need taga on ja mis veljed jälle ees kui taga. ja vel olex huvitav teada et kas see , kui gaasi annad kas siis taga peale ei tõmba we
sest omast käest võin ytelda et kui murveil on korralik mootor ja kastis mingi 100 kilo jagu kraami ja siiski tõmbas esiratta ylesse.
xander--->äkki saaksid esimesest sillast veel mõned pildid teha?

k.s

väga huvitav.
päris hästi tehtud, pani ennast kah mõttesse kui vosodi valmis saab siis võiks ka proovida.
aga üks asi jäi küll kripeldama, et järsku keerates üle ei käi ve
paistab et telgede vahe oleks nägu tsipa vähe võitu

xander

Panen varsti oma koduleheküljele rohkem juttu ja pilte(ka esisillast),siis kui saan pilte tehtud(kui saan valmis panen aadressi).
Esimesed veljed on kaarutaja omad ja noh võiksid mingid vähe kergemad olla,aga pole hullu.Tagumised veljed ei olegi konkreetselt mingi masina omad,ostsin need siit foorumist ühe foorumi liikme käest.Neid velgi on poodides müüa,ütle ainult mis mõõtu vaja.Maksavad umbes 500.- velg.
Otsa ta püsti ei tõmba kuna ma ei tahtnud,et ta seda tegema hakkaks ning panin aku ette ja mootor on ka eespool(siis saab ikka talvel ka sõita muidu võimatu keerat).Kuid mootori jõu poolest ei tohiks see olla probleem.

xander

Ma ei ütleks,et see atv kergemini ümber läheks,kui mingi seeritoodangu oma.Olen mitmete atv-dega sõitnud ja minuarust kõige hullemad \"kitsed\" on need pisematsorti hobi või noh need laste atv-d, aga ei tea ka võibolla on minu kätte lihtsalt sattunud sellised.Kruusa peal võib vabalt külje ette lasta,midagi ei juhtu(muidugi ei maksa lolliks ka minna).
Aga noh quadracer on ikka omatte klass.
Teemat avades mõtlesin, et vaatan, mis käkerdisega tegu. Nähes pilte, üllatus-üllatus.
VÄGA VIISAKAS TÖÖ.
Ainult tagasild jäi kahtlaselt silma. See võll ikka palju peenike. Olgu ta siis kardi oma. Neid kardi omasi (palju jämedamaid) sirgeks aetud küll.
Tegin kunagi kolmerattalise. Tagasilla võll oli ikka kolm korda nii jäme. Kaks üksteise sisse pressitud toru (autode paraleelvardad). Võttis aega, mis võttis, aga ka sellest saadi jagu. Mootor oli muidugi võimsam (IZ Jupiter).
Väga kena töö.
Aga nagu teistelegi jäi ka mulle tagasild silma.
Nt sa võiksid ju need puksid mis sul seal eespool hammaka juures on panna kaugemale(või panna teised) mingi valemiga, umbes sinna kus sul on seal vasakpoolse ratta juures võllil see tumedam koht nagu värv maha hõõrutud, et ta toetaks seda võlli ja võibolla see hoiab seda võlli kauem sirgena
Lehti: 1 2