automoto.ee foorumid

Täisversioon: 412 mootori upgrade
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Raamat \"Välismaa autod\" (93a Juri Kotijev) väidab, et M 412 ja BMW 4 sil 2.0 115hj mootorite klapikambrikaaned on identsed. Pole palju fantaasiat vaja, et saada endale 2.0 115 hj originaalilähedase väljanägemisega mootor kapoti alla. Ülevaatusel töömahtu ja võimsust ei mõõdeta.

edit: rõhutasin sõna, mida osad ei osanud välja lugeda ja ajasid plokikaanega segamini

No ma arvan, et üks ülevaatuspunkti töötaja on näinud piisavalt palju Moskvitše, et 412 mootorit ära tunda. Seega on tõenäosus sellise swapi puhul probleemidesse sattuda päris suur.

Asp
Mosse klapikambrikaan on ilusam Smile

Ja töömaht ega võimsus selle vahetamisega ei muutu - niiet vaheta aga!
Paljalt plokikaane vahetusega 0,5 liitrit vist ikka juurde ei saa? vaja hülsside kolbide kallale minna. Vast läheb ainult hingamine natuke lahedamaks.
Charly Kirjutas:Pole palju fantaasiat vaja, et saada endale 2.0 115 hj originaalilähedase väljanägemisega mootor kapoti alla.

Võrdle ka mootorite muid detaile (jagaja ja karter on esimesed, mis kohe pähe kargavad).
Tundub, et kõik peale aspelundi said minust valesti aru.
Jutu mõte oli siis BMW motor mosse peale tõsta, ja siis mosse klapikambrikaanega \"varjata\"...
ise mehaanik pole, mosset kah ei oma ja kunagi sellist tööd ette ei võta.
pppp Kirjutas:
Charly Kirjutas:Pole palju fantaasiat vaja, et saada endale 2.0 115 hj originaalilähedase väljanägemisega mootor kapoti alla.

Võrdle ka mootorite muid detaile (jagaja ja karter on esimesed, mis kohe pähe kargavad).

loomulikult saab kogenum silm swapile pihta, kuid alati on võimalus...

kui ma ei eksi, siis on Kuriksi ja Vitsuti Camarode passis kah teised numbrid, kui kapoti all......alati on võimalus
Arvan, et ei saanud valesti aru - tahtsin vaid viidata mõnedele \"väikestele\" lisatöödele, mis enne tegemist tahavad, kui üldse midagi \"tõstma\" saab hakata.
Kui keegi live võrdlust teha tahab, siis võin omalt poolt mosse mootorit (koos transaga pealinna piires) ja digikat pakkuda Wink
Charly Kirjutas:Raamat \"Välismaa autod\" (93a Juri Kotijev) väidab, et M 412 ja BMW 4 sil 2.0 115hj mootorite klapikambrikaaned on identsed.
peale vaadates oli 1.8 (el karpa) BMW klapikambrikaas mosuga väga sarnane... Aga siiski - BMW ja 412 mootoril teeks lapski vahetBig Grin
las ikka mosu jääda mosuks ja bmw bmw-ks. Seda enam, et BMW 2.0 mootorid pole ju mosust oluliselt võimsamad (52kW vs 85kW - mõlemad ju punnvõrri näitajadToungue).
33 kw on päris palju, ja 85 kw liigutab mosse raskust autot päris edukalt...
13piisab Kirjutas:
Charly Kirjutas:Raamat \"Välismaa autod\" (93a Juri Kotijev) väidab, et M 412 ja BMW 4 sil 2.0 115hj mootorite klapikambrikaaned on identsed.
peale vaadates oli 1.8 (el karpa) BMW klapikambrikaas mosuga väga sarnane... Aga siiski - BMW ja 412 mootoril teeks lapski vahetBig Grin
las ikka mosu jääda mosuks ja bmw bmw-ks. Seda enam, et BMW 2.0 mootorid pole ju mosust oluliselt võimsamad (52kW vs 85kW - mõlemad ju punnvõrri näitajadToungue).

oh seda lusti ja lõbu teemat: kuna oman mõlemat bmw\'d M10 mootoriga (mida siin vist mõeldakse mosse sarnase mootoriga bmw\'na) ja mosset 412 mootoriga, ja olen mootorid kõrvuti pannud siis tean:

1) mosse esisilla tala, asub seal kohas kus asub bmw õlikarter, kus asub õlipump koos oma käitamis mehanismiga. Kas teha esisilla tala ümber (kindlasti ei läbi ülevaatust) või hakkata jama õlipumba ehitamisega... kumbki ei ole odav ega lihtne.

2) Bmw M10 ja umz 412 klapikaambrikaaned ei ole identsed, mälujärgi tuleb meelde vähemalt üks jõnks mida mossel ei ole ja see on seal jagaja tõttu ja bmw klapikambri kaas paistis simajärgi laiem.


Ja lõpetuseks, üks pilt m10 est ona täies hiilguses, 1960 ndate aastate mudelina, töömahuks 1,5 liitrit see mootor meenutab väikselt suhteliselt palju veel umz412
PS: asjal on jumet kuna bmw mootori edendamiseks on palju palju rohkem jublakaid saada, kui mossele, (m10 plokil baseeruv vormeli mootor läx 2.0 liitrise töömahu juures dünol 1280 hp, vähemalt nii linnalegendid räägivad)... edukat tuunimist Toungue
sry järgneva teemavälise seisukohavõtu eest.
sai just alustatud pisukese ajalooga: 412 81a originaal. (kogu see aeg omas peres) Vanal mootoril keps kotis, uus olemas, varsti lahti jne.
Aga kordagi ei ole tulnud mõtet midagi rajumat sinna vahele panna.
Põhjused:
Igapäevasõidukit sellest niikuinii ei saa, esiteks juba see irmjanune bensumootor.
Jõuülekanne ei pea vastu. Sidur ei kesta originaalis üle 100 tkm, natuke raskema jala korral kordi vähem.
Tagasild ulub vist juba uuest peast, kui raskemalt vajutada siis lausa oigab.
160 tuleb ka korras konega, sellise kiiruse juures rattad enam maad ei puutu. Juhitavusest väiksematel kiirustel, parem ei räägi

Kui nüüd kõik need puudused likvideerida, siis saab õuepeale miski irmakallilt kättetulnud rimaka, mis isegi enam originaal ei ole. Las parem olla nii kuis on, kui kihutada tahan, siis on kiiremaid autosid.