21-11-2005, 23:04 PM
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
22-11-2005, 11:45 AM
valdo Kirjutas:http://lypsik.nohik.net/gallery/Jarva-Ja...1_2005_025
Mille rool see võiks küll olla (igatahes mitte Kubani...)?
See peaks olema MB170 rool.
Hannes
22-11-2005, 12:09 PM
Kas see pole mitte vana GAZ-AA neljakodaraline?
Asp
Asp
22-11-2005, 12:22 PM
Aspelund Kirjutas:Kas see pole mitte vana GAZ-AA neljakodaraline?
Asp
AA rool peaks ikkagi puust olema nagu see:
sellel Skodal oli peal mersu rool
22-11-2005, 18:36 PM
Martti Kirjutas:Pilte laupäevasest(19.11.2005) Vanasõidukite varjupaiga külastusest võib näha siitVastukaja Martti albumile vene tehnikafoorumis:
Cпасибо за ссылку! Очень хорошие фотографии, не пожалел 2 часа - скачал все в большом формате. Передайте большое спасибо автору.
Жаль, что ржавеет техника под открытым небом, но все равно вы молодцы, что собираете ее, спасая от уничтожения. Если она когда-нибудь попадет под какую-нибудь крышу, то будет замечательно. Тогда уже ничего с ней не произойдет. Искренне желаю вам эти чудесные машины сберечь, чтобы можно было когда-нибудь к вам приехать и потрогать их
(Kommentaari autor palub edasi öelda suur tänu albumi autorile ja kinnitab, et ei kahetse 2 tundi, mis tal kulus sealt kõikide piltide suures formaadis salvestamiseks. Ühtlasi avaldab ta tunnustust kõigile, kes on aidanud neid unikaalseid sõidukeid hävingust päästa [kahetsedes seejuures, et masinatel mingitki katust pea kohal ei ole], ning loodab ka kunagi Eestisse sõita ja neid sõidukeid käega katsuda.)
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...9940#39940
22-11-2005, 19:44 PM
unicweb Kirjutas:valdo Kirjutas:http://lypsik.nohik.net/gallery/Jarva-Ja...1_2005_025
Mille rool see võiks küll olla (igatahes mitte Kubani...)?
See peaks olema MB170 rool.
Hannes
See ei ole MB170 ja ka mitte MB170V rool, seal on paista lõhik ja lõhikuga olid veoautode omad ilmselt, kuju on küll MB oma aga sõiduautodel ei olnud lõhikuga roole.
Dad.
22-11-2005, 20:55 PM
valdo Kirjutas:See rool on praegu parempoolse Tartu furgooni küjesMartti Kirjutas:Pilte laupäevasest(19.11.2005) Vanasõidukite varjupaiga külastusest võib näha siit
http://lypsik.nohik.net/gallery/Jarva-Ja...1_2005_025
Mille rool see võiks küll olla (igatahes mitte Kubani...)?
22-11-2005, 21:06 PM
dad Kirjutas:See ei ole MB170 ja ka mitte MB170V rool, seal on paista lõhik ja lõhikuga olid veoautode omad ilmselt, kuju on küll MB oma aga sõiduautodel ei olnud lõhikuga roole.
Kas siis see rool võib olla algselt pärit mingilt piltidel
http://www.eag.unicweb.ee/D-BL3000S42.jpg
või
http://www.eag.unicweb.ee/veok.jpg
kujutatud isenditelt?
Ma usun, et vähemalt sinise 42.a. Daimler-Benzi sisse on keegigi siinsetest foorumlastest kiiganud?
24-11-2005, 21:25 PM
Martti Kirjutas:Pilte laupäevasest(19.11.2005) Vanasõidukite varjupaiga külastusest võib näha siitTegelikult on nii et see link mille ma andsin on kõigest pool Järva-Jaanis tehtud piltidest. Ülejäänud pilte võib Lypsikult nõuda.
Aga tegelikult tahtis hoopis öelda seda et paar pilti läksid millegipärast vale albumi alla ja neid võib näha alates sellest pildist: Bussid
03-12-2005, 01:48 AM
Minu pildid ka siis lõpuks: http://lypsik.nohik.net/gallery/J2rva-Jaani11_05.
Leida võib sealt siis nii Martti piltidele järge kui ka enda jaoks tehtud "topeltpilte".
Leida võib sealt siis nii Martti piltidele järge kui ka enda jaoks tehtud "topeltpilte".
03-12-2005, 02:30 AM
Jesper Kirjutas:Ma ei teadnudki, et seal ka selliseid eksponaate leidubSee eksponaat oli seal vaatamiseks ainult 19.11. Suvel ehk mingi aeg jälle.
05-12-2005, 23:08 PM
Nädalavahetusel sai ette võetud kogumisreis Tartu kanti. Õnnestus hankida 4600 km läbisõiduga autolt mootor, käigukast ja kabiin.
Ühes kvartalis märkasime peaaegu komplektset kaljavaati. Läbirääkimisi omanikuga sai alustatud.
Tänu kasutaja gazik´ule leidsime vantehnikahuvilise, kellel kollektsioonis lausa seitse Multicari. Läbirääkimised eriti häid tulemusi ei andnud, kuid väike lootusesäde siiski jäi ...
18-12-2005, 12:54 PM
Küll vana asi, aga leidsin venelaste foorumist sellise pildi MAZ 200st nagu Järva-Jaaniski, mis tundub väliselt originaal olevat (k.a. tulekatted), mis on muuseumis Rjazinis:
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...d&id=22911
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...d&id=22911
23-12-2005, 23:36 PM
Ehk õnnetub ka tulewal aastal JJ varjupaigas teha niinimetatud muuseoumi tuba.Mõtlen seda ,et sääl võiks olla ja ka pilte ja muud atripuutikat möödunud aegade autodest ja muust transpordist(näiteks numbrimärgid, bussikassad ,liinisildid ja muu sääne).Kohandada ehk saaks ju selleks mõnedest bussidest ,mis sääl seisavad.Probleemid võivad tekkida muidugi niiskusega aga arwan ,et asjast saab üle.See minu mõte ,mis pole kohustuslik vaid lihtsalt idee kuidas asja huvitawamaks teha.
14-02-2006, 09:15 AM
Head SÕBRAD, foorumikaaslased! Ilusat SÕBRApäeva Teile, vanatehnikaSÕBRAD! Soovib SÕBER muuseumipapa.
19-02-2006, 15:38 PM
andres22 Kirjutas:Küll vana asi, aga leidsin venelaste foorumist sellise pildi MAZ 200st nagu Järva-Jaaniski, mis tundub väliselt originaal olevat (k.a. tulekatted), mis on muuseumis Rjazinis:
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...d&id=22911
Kui ma ei eksi siis seal taustal paistab АТС-59Г, mis samuti varjupaigas olemas...
19-02-2006, 22:50 PM
andres22 Kirjutas:Küll vana asi, aga leidsin venelaste foorumist sellise pildi MAZ 200st nagu Järva-Jaaniski, mis tundub väliselt originaal olevat (k.a. tulekatted), mis on muuseumis Rjazinis:
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...d&id=22911
Kas oleks foorumlaste hulgas kedagi, kes võtaks ette venekeelse kirjavahetuse Rjazani muuseumiga. Kui rääkimisega veel hakkama saaks, siis kirjutamist hästi ei julgeks ette võtta. Huvitaks esialgu vaid Maz 200 otstarve. Varjupaigas on käinud palju "asjatundjaid" ja pakutud on ka mitmeid variante, aga äkki saaks sealt objektiivse vastuse.
08-03-2006, 00:25 AM
Juhuslikult ilmnes veidike vaba aega ja hakkasin “korrastama varjupaiga raamatupidamist”, ajendiks TAR`i postitus teemas “Tehnikamuuseum”. Esialgu otsustasin välja kirjutada tehnika soetused 2005. aastal saabumise järjekorras. Panen igaks juhuks kirja siiagi – kes ei soovi, ärgu lugegu, seda enam, et täpsele markeeringule eriti tähelepanu ei pööra ...
1.GAZ 66/AT 3
2. Respo haagis
3. Volvo 264
4. TA 6-1
5. TA 943E
6. IŽ 2715
7. SZD
8.AZLK 2140
9. Isuzu Trooper
10. KAZ 608
11. GAZ 52
12. TA 3763
13. M 21
14. MPC-1-52
15. Volvo L 43012
16. . Haagis-supikatel
17. TA 6
18. GAZ 52
19. M 412 IE
20. GAZ 22
21. GAZ 51
22. MAZ 200
23. IŽ 27151
24. TA 6-1
25. TA 3763-01
26. ZIL 131/ LG-25
27. ZIL 130
28. AZLK 21412
29. ASTŠ-03
30. UAZ 3303
31. ZIL 131A
32. ZIL 131 /AR 2
33. GAZ 66-05
34. KAG 3
35. IŽ 412 IE
36. ZIL 164
37. T 4
38. ZAZ 968
39. ATS 59/ 668
40. GAZ 3102
41. Multicar
42.Tuula 200+ külgkorv+”kabiin”
43. M 426
44. ZAZ 968A/B2
Ennetades etteheiteid tehnika lageda taeva alla paigutamise kohta, väike kokkuvõte ka sellest :
oli õues enne soetamist – 34; jäi õue varjupaigas – 33
oli varju all enne soetamist – 10; sai varju alla varjupaigas 11
Teadagi, et õues seistes isendite seisund halveneb, aga tõenäoliselt halvenenuks ka endises seisukohas õues seistes ning veel rohkem halvenenuks Kuusakoski õue peal ... Aga on ka vastupidiseid näiteid : eile soetasime AS Kuusakoski Pärnu osakonna õuelt, tänu sealse firma juhtkonna mõistvale suhtumisele, Zil 130 koos Ungari täiskomplektse (ja väidetavalt töötava!) röntgeniaparatuuriga. Nii, et headus pole veel siit ilma pealt kadunud. Aitäh neile!
2006 soetusaasta on ka alanud :
1. GAZ 53/ AT-30-106
2. IŽ 412
3. Nysa 522
4. Respo treiler
5. ZIL 130
1.GAZ 66/AT 3
2. Respo haagis
3. Volvo 264
4. TA 6-1
5. TA 943E
6. IŽ 2715
7. SZD
8.AZLK 2140
9. Isuzu Trooper
10. KAZ 608
11. GAZ 52
12. TA 3763
13. M 21
14. MPC-1-52
15. Volvo L 43012
16. . Haagis-supikatel
17. TA 6
18. GAZ 52
19. M 412 IE
20. GAZ 22
21. GAZ 51
22. MAZ 200
23. IŽ 27151
24. TA 6-1
25. TA 3763-01
26. ZIL 131/ LG-25
27. ZIL 130
28. AZLK 21412
29. ASTŠ-03
30. UAZ 3303
31. ZIL 131A
32. ZIL 131 /AR 2
33. GAZ 66-05
34. KAG 3
35. IŽ 412 IE
36. ZIL 164
37. T 4
38. ZAZ 968
39. ATS 59/ 668
40. GAZ 3102
41. Multicar
42.Tuula 200+ külgkorv+”kabiin”
43. M 426
44. ZAZ 968A/B2
Ennetades etteheiteid tehnika lageda taeva alla paigutamise kohta, väike kokkuvõte ka sellest :
oli õues enne soetamist – 34; jäi õue varjupaigas – 33
oli varju all enne soetamist – 10; sai varju alla varjupaigas 11
Teadagi, et õues seistes isendite seisund halveneb, aga tõenäoliselt halvenenuks ka endises seisukohas õues seistes ning veel rohkem halvenenuks Kuusakoski õue peal ... Aga on ka vastupidiseid näiteid : eile soetasime AS Kuusakoski Pärnu osakonna õuelt, tänu sealse firma juhtkonna mõistvale suhtumisele, Zil 130 koos Ungari täiskomplektse (ja väidetavalt töötava!) röntgeniaparatuuriga. Nii, et headus pole veel siit ilma pealt kadunud. Aitäh neile!
2006 soetusaasta on ka alanud :
1. GAZ 53/ AT-30-106
2. IŽ 412
3. Nysa 522
4. Respo treiler
5. ZIL 130
11-03-2006, 13:09 PM
Järjekordne "inventuur" sahtlitesse andis ühe huvitava fakti: meie 145. eksponaadile, АТС-59Г/668-BЛ , on paigaldatud Zaklady Mechaniczne PZL Wola im. M. Nowotki tehases toodetud 12 silindriline, 300 hobujõuline mootor. Kas kellelgi on olnud kokkupuudet nimetatud mootoriga, või teab, kust infot hankida?