automoto.ee foorumid

Täisversioon: ühe raamitala keevitus ehk BJ45 ´83
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
...ehk, siis kuidas 3kuud sai "ühte raamitala keevitatud".
pildid

Parandus: link uuendatud
nüüd on aega natuke statistikat vaadata.
Keevitus ja plekitööd ~50h kerele 20h raamile. (teenusena)
liivaprits 8h (6+ palju pisiasju)
oma tööd x+1 ajaühikut
elektriarve 200eek.
(vist) 26 erinevat detaili kere värvi alla
kümmekond detaili raami värvi alla.

3l happekrunti, 4 tavakrunti, 4l värvi kerele ja 1,5+1,5 raamile.
3-400 gr pahtlit, 3m2 külmvaltslehte. mitu kilo uusi polte mutreid.
3 relakat (õnnis asi: garantii)
korrosioonitõrje 3+kg Teroson ja Dinitrol

tänud:
keevitus: Kalev ja Aavo
liivaprits: Rain
värv ja tehnoloogia: DeBeers ja Devori
kokkupanek: Mikk ja Riho
knõu-häu: Marek ja Pets

Et algul oli plaanis pisut raamitala keevitada, aga siis läks asi veidi \"käest ära\"? Wink
hulgus Kirjutas:...ehk, siis kuidas 3kuud sai \"raamitala keevitatud\".
pildid
pilte pole mitte näha...
TeeTL Kirjutas:
hulgus Kirjutas:...ehk, siis kuidas 3kuud sai \"raamitala keevitatud\".
pildid
pilte pole mitte näha...

Kuna teema oli aktuaalne 2 aastat tagasi, siis viga arvatavasti selles Wink
Link uuendatud
Tagantjärele peab tunnistama, kogu töö toimus nn põhitööna, ehk oli lihtsalt pikalt vaba aega. Muude asjade kõrvalt oleks kindlasti kauem läinud. lõpupoole hakkas ka eelarve vähe pigistama.
Niipalju sain targemaks, et kui juba raam skelett oli, siis oleks pidanud ka "pisikesed süütud" roosteussi pesad raamis välja lõikama, mitte liivapritsile lootma, ja uue rauaga asendama. Väikestest täppidest on saanud olematus...
Värvieeltöö oli nagu oli, rõhuga praktilisusel. Nüüd on mitu kohta, mis silma riivavad. õnneks uksed jms kergelt eemaldatavad detailid. Kui aega saab, lähevad uuesti tegemisse.