automoto.ee foorumid

Täisversioon: K750M karbussid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus selline, et kuidas täpselt panna paikka, et mõlemad silindrid, saaksid võrdselt kätte ? ujukinõelad on korras ja astmed (sooned) nõeltel, mõlemad võrdsed.

A.Palu raamatust, või kuskilt lugesin, et segukruvi oli vaja üleni välja keerata, siis üleni sisse ja teatud täispöörded tagasi või midagi sellist ? Kahjuks pole raamat minukäes, ja ei saa vaadata.

Igaljuhul sõitmisel hakkab törtsuma. Enne seda probleemi pold, 2.a möödudes nüüd natsa saab ükspool valesti ma arvan, sest kaasiga mängides korjab pöörded ülesse, ja vahel paugub sumpadest, seega ju asi pealesaamises ?
Kõigepealt on vaja ajada tasapinnad võrdseteks mõlemas karbussis, ja kontrollida,et düüsid oleks ühejämedused.Siis tuleb reguleerida gaasitrossid nii,et siibrid avaneksid võrdselt, ja tühikäigukruvi tuleb keerata nii ,et mõlemal karbussil oleks võrdselt lahti siiber.Siibri nõelad vaja panna ühele kõrgusele.Kui see kõik on tehtud,siis tuleb veenduda süütesüsteemi korrasolekus, klapid ja klapivahed peavad olema OK ,samutu kolvid -silindrid ,rõngad. Kui kõik see on korras , siis asu segukruvi kruttima, see on muidugi õige jah,et keera kõigepealt kinni ja siis 2,5 pööret lahti,uuel karbussil see ilmselt ka toimib.Täpsemaks reguleeringuks tuleb ikkagi reguleerida seda kruvi mõlemal karbussil nii ,et silindrid töötaksid võrdselt igal koormusel.Tasub tähele panna ka seda,et mõnikord ,kui sooja mootoriga on kõik OK ,ei õnnestu teda külmalt üldse käima saada.Ega kõik tegelikult nii keeruline ei olegi ,kui siit lugedes paistab.Vaja lihtsalt natuke tegeleda selle asjaga.
P.S. :alati ei ole viga karbussi vales reguleeringus, kui mootor paugub
enne oli kõik ok, unustasin ühe küünlajuhtme küünlale panematta, ja sain vändast käima 1 silindri jõul.

tänud info eest.