automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ 51-e pikendatud kabiin...Mille tükid sobivad?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Äkki keegi oskab soovitada mille istmed, polstrid ja asjad võivad sobida GAZ 51 pikendatud kabiini? Mõte siis selline et teha selline 51 millel on välimus originaalne aga sisu teha vähe tänapäevasem. Kindlasti panen ripp pedaalid ja korraliku võimendusega piduripumba (sidur ka hüdrauliliseks), korralikud istmed, polster, soendusega midagi ette võtta jne jne. Võite ise ka mõtteid pakkuda! PS! ei ole soov teha mingit siniste tulukestega pedemajakat ja ei hakka originaaliks tegema ka sest sellist kabiini ei ole originaalis olemaski.

YYY

Kuidas plaanid kaunitari arvele saada(või ümberehitus, kuid pidurid jne oi-oi) ?
Ma ostan vist varsti ühe vanapapi käest tavalise gaz 51-e paberid ära ja kui vaatama tullakse näitan pikendatud kabiini.... ja ütlen et arvatavasti jäänud dokumendid kap remist tavalised vms. Aga üks suur probleem saab see igaljuhul olema.

YYY

Uuri ikka enne elu, kui hakkad vaeva nägema. Soenduse poole pealt mäletan, vanast ajast, et Zigulli ahi toitis edukalt 52 pika kabiini ära.
Molotov51 Kirjutas:Äkki keegi oskab soovitada mille istmed, polstrid ja asjad võivad sobida GAZ 51 pikendatud kabiini? Mõte siis selline et teha selline 51 millel on välimus originaalne aga sisu teha vähe tänapäevasem. Kindlasti panen ripp pedaalid ja korraliku võimendusega piduripumba (sidur ka hüdrauliliseks), korralikud istmed, polster, soendusega midagi ette võtta jne jne. Võite ise ka mõtteid pakkuda! PS! ei ole soov teha mingit siniste tulukestega pedemajakat ja ei hakka originaaliks tegema ka sest sellist kabiini ei ole originaalis olemaski.
Kui hea tahtmine siis võid ju polstrid ise teha.Selle auto jaoks pole see ju eriti keeruline.Kui tahad Hi-levelit siis soovitaksin \"Tepingu \"-firmat.Need vennad teevad Sinu Gaz-ile sooja pesu ümber kah.Miks aga rippuvad pedaalid?Ja siduri hüdroajam?Kui jätta kabiin kõrvale siis 52-04 on tehniliselt peaaegu 51-ga identne auto.Soovitaksin kasutada selle pidurisüsteemi,põhimõtteliselt sama,aga võimendiga.Ja ARK-ga ka vähem jama.Otsene järglane ikkagi.Sel ometi pidurisüsteemis võimendi olemas.Tõsi mitte peapumbaga otseselt seotud.Aga siis vii juba taha haakeseadme juurde ka vaakumi väljaviik.Siis saad kasutada ka järelhaagist,millel hüdropidurid.Kärul oma pump mida käitab vaakumvõimendi.Sellest süsteemist on siin vanade haagiste rubriigis ka juttu olnudVäljaviigu sulgemiseks soovitan kasutada näit AGA gaasi kuulkraani.(DN10 näit)See on piisavalt tihe.
Aga arvan,et mehaaniline siduri ülekanne on piisavalt hea ja lollikindel.Samas jah,TA-) sarjal oli tõesti rippuvad pedaalid ja siduri hüdroülekanne.
Soojenduseks soovitan aga \"Silencio\"soojendust.Tõesti hea ja väga tehnoloogiline selles mõttes,et kaalub vähe,ülilihtsalt paigaldatav.Ka koduste,ülilihtsate vahenditega vahenditega jaotatav kahte sektsiooni.Häda vaid selles,et mootoreid juhtiv juhtplokk suht kallis,aga samas astmevabalt juhitav.Aga kui ise ehk oled elektroonika imelaps ,siis ehk suudad selle isegi valmis ehitada.Ahju aga saad näiteks \"Knokest\" osta.Küsida ja tellida saad seda seat ikka kui neid juhtumisi hetkel letis pole(väga tõenäoline)
Noh ja istmetegi puhul on ju valik üsnagi laialdane.Alates romulatest kuni lõpetades sportistmete maaletoojateni.
Tervitades,Flanagan
Piduri süsteeme tean väga hästi (51/63, 66, 52,53 omi) Lihtsalt on nende pedaalide käik natuke pikk ja kohmakas, ripp pedaalid ikka teine teema, aga seda vaatab mis saab. Kõigepealt tuleb lasta kabiin, kõik plekid ja asjad korralikult korda teha. Uutest tükkidest on mul olemas uued tiivad(koos siseplekkidega, kannel jpm. PS! kui kellegil oleks Molotovi kirjaga mootoriruumi küljeplekke pakkuda oleks tänulik, endal on Gorkovski kirjaga...
Kas ühe vitsaga (kuue iluauguga) ja kahe vitsaga veljed ise on samad.... et kas vahe siis ainult vitsades? Ei viitsi naq nii kehva ilmaga kumme lahti lõhkuma hakata uudishimu pärast!?
Molotov51 Kirjutas:Kas ühe vitsaga (kuue iluauguga) ja kahe vitsaga veljed ise on samad.... et kas vahe siis ainult vitsades? Ei viitsi naq nii kehva ilmaga kumme lahti lõhkuma hakata uudishimu pärast!?

Ei ole sama.

51 originaalvelg on kahe vitsaga (st lukustusrõngaga vits) ja sel veljel on rõnga rant kitsas ja sügav. Selline velg ilmus 51 peale kusagil 1950te esimesel poolel ja teda pandi kõikidele 51-dele peale kuni GAZ 53F/52 tulekuni, st kusagil 1960te keskpaigani.

53F/52 jaoks tehti samast veljest ühe laia vitsaga modifikatsioon - kõik muu sama, ainult et veljel vitsa kinnituskoht selline väga lai ja lame! Ja kusagilt 1960te keskpaigast varustati valdav enamik tehasest vuranud 51sid ka samade velgedega. Ehk siis viimase kümne aasta 51 toodang käis originaalis laiavitsaliste velgedega.

Veljeaukude profiil on ka neil erinev, aga seda vaid pisinatuke ja selle tuvastamiseks peab ülikogenud silm olema.
Molotov51 Kirjutas:... kui kellegil oleks Molotovi kirjaga mootoriruumi küljeplekke pakkuda oleks tänulik, endal on Gorkovski kirjaga...

Vjatsheslav Molotov poliitikuna läks N. Liidus põlu alla üsna pea peale 1956 toimunud NLKP 20. kongressi. Hiljemalt 1958 ei vuranud enam tehasest välja ükski Molotovi kirju kandev auto. Mul on üks 1958 foto arvatavalt uuest autost, kus on juba Gorkovskii kirjad peal. Samas aga numbrimärgikinnitus veel vanatüübilisele omaselt serval, kuid kaitseraud ei ole enam vanatüübiliselt sile. Ise taastan samasugust isendit.

Samas olen näinud ka autot, mille väljalaskeks 1958 ja mil veel Molotovi kirjadega külgplekid. Tegu on Järva-Jaani tuletõrjujate ühe 51-ga, mida sai hiljuti pealt ja alt uuritud.

Seega väidan, et 99,9% tõenäosusega vahetusid plekid TÄPSELT 1958, arvatavasti vanatüübilise tehasesildi vahetumisega uuetüübilise väiksema vastu.

Ehk siis - kui Sul on uuem kui 1958. aasta auto, siis ei ole mõistlik talle Molotovi kirjadega küljeplekke panna.
Ok... siis ma tean et ei saa 52 velge 2 vitsaga kasutada. Ma ostan vist terve teise auto koos dokumentidega ja hakkan kunagi seda originaaliks tegema!